Lang geleden dat ik hier actief ben geweest maar zie gelukkig nog een paar bekende namen waar ik in de loop der jaren veel van geleerd heb kwa voeding , sups en training. Na al twee drie jaar op de 83/85 kg vast te zitten met een iets schommelend v.p tussen de 9 en 12% (zomer /winter) heb ik voor mijzelf besloten een eerst keer te gaan kuren. Uiteraard gewoon test.. voedingspatroon bestaat vooral uit vlees, vis, groenten , noten, eieren , fruit , zuivel.. altijd hoog in eiwitten en vetten en redelijk laag in KH. Train momenteel 5 tot 7 keer in de week. Heb in de loop der jaren een redelijk vasculair uiterlijk gekregen maar vind zelf dat ik nog best wat kg massa aan mag zetten om net even wat voller te lijken.
Lees zeker al zeven jaar over het gebruik van a.s. en heb hier veel logjes gevolgd. Nu heb ik een paar vragen waar ik nog enige twijfel over heb en het niet goed terug kan vinden in de stickys.
Hoeveel is verstandig om te gebruiken de eerste maal? Ik denk zelf 500 mg ew. Als dit het geval is hoeveel ml is dat dan? En de halfwaardetijd moet daar nog rekening mee gehouden worden eventueel ( kijkend naar eigen lichaamsgewicht en hoeveelheid ml er geïnjecteerd word)?
Graag hoor ik (positief of negatief) van jullie.
Mvg En trainse allemaal.
Ps.. precies uitgerekend voedingsschema is er niet meer .. kijk wat de spiegel laat zien en daar vanuit pas ik mijn eten aan op moment van bulken/cutten.
Lees zeker al zeven jaar over het gebruik van a.s. en heb hier veel logjes gevolgd. Nu heb ik een paar vragen waar ik nog enige twijfel over heb en het niet goed terug kan vinden in de stickys.
Hoeveel is verstandig om te gebruiken de eerste maal? Ik denk zelf 500 mg ew. Als dit het geval is hoeveel ml is dat dan? En de halfwaardetijd moet daar nog rekening mee gehouden worden eventueel ( kijkend naar eigen lichaamsgewicht en hoeveelheid ml er geïnjecteerd word)?
Graag hoor ik (positief of negatief) van jullie.
Mvg En trainse allemaal.
Ps.. precies uitgerekend voedingsschema is er niet meer .. kijk wat de spiegel laat zien en daar vanuit pas ik mijn eten aan op moment van bulken/cutten.
Comment