Bolle buik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bolle buik

Ik heb de laatste week last van een opgezwollen buik, dit komt natuurlijk door de kuur, maar vraag me alleen af hoe dit kan. Het is ter hoogte van mijn lever opgeblazen, is dit dan je lever die opzet ? Ik denk dat ik ook maar even stop met buikspieren oefeningen, want ik heb het idee dat dit mijn buik alleen maar dikker maakt.

gewoon doorgaan met buikoefeningen. Het grootste gedeelte is vocht. ook je maag die wat uitrekt omdat je waarschijnlijk meer eet.

Ik heb het af en toe als ik redelijk ver in een kuur zit waarbij ik veel vocht vast houd, als ik dan me maag vul met lucht en zo zeg maar opblaas, dan lijk ik wel zwanger, dit is echt 3 weken na de kuur weer weg

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Jack @ Aug. 26 2003,11:58)]gewoon doorgaan met buikoefeningen. Het grootste gedeelte is vocht. ook je maag die wat uitrekt omdat je waarschijnlijk meer eet.

Ik heb het af en toe als ik redelijk ver in een kuur zit waarbij ik veel vocht vast houd, als ik dan me maag vul met lucht en zo zeg maar opblaas, dan lijk ik wel zwanger, dit is echt 3 weken na de kuur weer weg  
      Is idd vocht, als ik smorgens wakker wordt ben ik plat als een plank (buik), en gedurende de dag krijg ik een beetje de pregnant look door de dbol.

Grtz

Comment

Trekt na je kuur vrij snel weer weg dus komt goed

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X