Echt of vals?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou kijk....daar zijn de eerste 2 kilo's al...

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat de overall opinie over GG en EPL gewoon prima zijn, kerel.

Tuurlijk kan het eens gebeuren dat er iets fout gaat, dat gebeurt bij grote bedrijven zoals Unilever ook wel eens en dan zien we ook een advertentie in de krant waarbij ze oproepen om alle artikelen terug te brengen. Dat wil dan toch niet zeggen dat het merk meteen dramatisch is en nooit geen goed meer kan doen?

Bottomline is gewoon dat GG en EPL prima produkten maken en ook topservice leveren mocht er ooit eens iets niet helemaal naar wens zijn. Ik heb het zelf altijd vol vertrouwen gebruikt en was er prima over te spreken evenals vele mensen op de fora en atleten die wedstrijden doen.

Ik wens je evengoed heel veel succes met je kuur en hoop dat je je doel zult bereiken.
    Last edited by GeneralIx; 02-10-2008, 19:49. Reason: Op verzoek he bro;).

Comment

ik sluit me bij testo aan.

@ nex kijk daar zijn de eerste kilos al gaat helemaal goed komen.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Inderdaad testo... dit is mijn eerste keer dat ik dbol gebruik, moet eerlijk zeggen dat ik erg ongeduldig ben inderdaad en dat dingen vaak niet goed uitkomt op deze manier. Verder even op dbb gekeken naar deze topic. Zit er naar uit dat de tabs wat hard zijn uitgedrukt tijdens de productie... en ik heb dat net inderdaad ook gemerkt, heb ze net in stukken gekauwd en doorgeslikt en het verhaal klopt... tabs zijn stevig en erg ranzig. Verder als ik naar de meer ervaren dbol gebruikers kijk op dbb zie ik staan dat 1 of 2 kg per week heel normaal is... ik verwachtte er gewoon teveel en van en trok snel conclusies, maar dat komt ook omdat ik door een paar ben wijs gemaakt dat je de eerste dagen al wat merkt.. dat kan uiteraad ook want iedereen reageert er immers anders op.

Anyway... wat ik kan vertellen is dat dingen nu iig een stuk meer helder zijn en het enige wat mij nu te doen staat is knallen in de gym en vreten als een stier.

Triple X

Ja, minder zeuren en meer trainen hehe... kilo's komen vast wel, ik maak me er voorlopig iig 100% niet meer druk om.

Edit:

Lol wtf testo, kwam je ook in die topic tegen. hahahaha...
        Last edited by Nex-; 02-10-2008, 18:35.

Comment

Neem gewoon je tijd, bro.

Stress is het laatste wat je kan gebruiken tijdens je kuur dus probeer het gewoon relax te benaderen en ervan te genieten.

Denk er ook om dat je je eetschema na enkele kilo's erbij al aan gaat passen omdat je basisinname nu veranderd.

En een beetje vet en junken kan geen kwaad hoor, je hebt een mooi strak schema maar je mag je jezelf best wat meer ruimte gunnen om te junken want het is immers een bulkschema.

Comment

jongen prijs gg en epl is niet zo de hemel in. zijn genoeg mensen die klachten hebben over die producten en zeker omdat ze niet altijd zo steriel zijn en zwarte puntewn of haren in drijven

Comment

Yes ik moet je gelijk geven wij weten niet....waar wij mee bezig zijn, eten niet goed, zijn een stelletje kinderen.

Dit is het resultaat van mn broertje (animalpower), anderhalf jaar na 1e kuur. In totaal 3 kuren HG
              Voor kuren:
              Afbeelding(098)1111.jpg

75692281.jpg

Dit is het resultaat na de 3e kuur (nu dus)
              DSC00015.jpg

DSC00114.jpg

klein3.jpg
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it

Comment

en dit is het resultaat na 2x GG, zie die 2 bulten (ei-en) daar is hij flink ziek van geweest en antibiotica moeten nemen
                Attached Files
                We like it

Comment

Ik lul geen bullshit, vertel geen verhaaltjes en ja Testo heeft gelijk wij houden er geen eten stijl op na die Nex bijv. volgt, maar spul (hg) werkt wel.

Nogmaals (dit heb ik eerder verteld) 99,9 procent van de populatie gaat goed op EPL en GG. Nu lijkt t het alsof GG of EPL bewust fakes maken, Neen dat wil ik niet zeggen,

Ik geloof niet dat EPL of GG kwade bedoelingen hebben/ heeft.

Geen enkel van mijn geschreven dingen is bullshit, gelogen of verzonnen.
                  Last edited by onderhandelen; 02-10-2008, 22:31.
                  We like it

Comment

Onderhandelen

Als je door was gegaan had je mischien wel een 3e bil bij gekregen.

Comment

• Btw, weer op dbb gekeken en het lijkt erop dat gg toch wel een stuk beter is dan epl. Epl is prima zeggen ze maar gg blijft koning...? Een ding weet ik wel, volgende kuur wordt zeker geen oral, tenzij ik een goede reden heb die ik zo niet kan bedenken.

Comment

• ik wil totaal niets meer van GG of EPL
                        ten eerste is dat dezelfde maker van de producten dus dat ze ooit niet goed zijn ligt aan hun. en de vials zijn niet steriel want daar hebben ze denk ik nog nooit van gehoord en de tabs vallen bij sommige producten gewoon uit elkaar omdat ze verhoudingen van de spullen niet weten.

Comment

• Zeg leugenachtige pisvlek...

Post eens een foto van die vials met haren, zwarte stippen enz?

Je hebt weer een oergrote bek maar kan niks bewijzen.

We weten nu wel dat je dat ranzige labje van een Prodigy wil promoten maar dat lab staat juist bekend als bagger dus niet de rollen omdraaien.

Comment

• Zeg moet dit perse in deze topic?

Comment

• Als mensen onzin gaan verkondigen word ik een beetje chaggie, kerel.

Maar laten we wachten op de vele foto's die Deven gaat posten hier....

Comment

• Nja foto's mag die van mij ook wel posten, is altijd goed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X