orale anabolen en mariadistel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• orale anabolen en mariadistel

zoals veel mensen weten zijn orale aas slecht voor de lever!
    om toch de waardes een beetje binnen proporties te houden gebruiken sommige mariadistel om de lever te ondersteunen!

Kan je mariadistel tijdens de kuur gebruiken of onderdrukt dat de werking van de aas?????
    HOpende dat iemand mij kan informeren!

greetz
    dan

Is veel controverse, maar volgens mij maakt het geen barst uit.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

aas vs maria

ik heb namelijk op dbb vernomen dat je pas moet beginnen met maria na je kuur. omdat het de werking van de aas zou onderdrukken! maar is dit niet erg slecht voor je lever om het vol te stoppen met schadelijke stoffen en er geen goede aan toe te voegd???

greetz

Comment

Laat ie nou fijn zijn dat ik precies dezelfde vraag had als Dannyp!

(alhoewel ik begrepen had dat met name Mariadistal NA de kuur gebruikt word om een beetje te zuiveren maar ik weet niet hoelang na de kuur. Want het lijkt me best zin hebben ondanks korte halfwaarde tijd van Stanazolol) om het niet te snel uit je systeem te hebben maar wellicht kunnen de ervaren BB-ers mij meer vertellen..)

Daarbij vraag ik mij af welke suplementen NIET combineren met orale as en met name de 17aa variant zoals Winstrol-Stanozolol ivm met mogelijke interacties... Heb me helemaal suf gelezen maar dat is mij niet echt helder. Is het zodat je louter de ass moet gebruiken omdat dat al genoeg belast of maken de ondegenoemde suplementen niet echt uit.

Heeft iemand daar weet van of ervaring?

suplementen zoals,

Q10,
        vitamine E,
        Resveratrol,
        CLA?

gaarne uw advies aub!

Bvd mensuh!
        Hijs fijn!

Comment

Dat is waar het misverstand om draait. Mariadistel is geen leverreiniger. Mariadistels werking zit hem erin dat het de cellen van je lever sneller laat regeneren.

@ Fender
          Visolie juist blijven slikken in een kuur. Vitamine E heb je nodig om die vetten op te nemen, dus als dat niet al bij die visolie caps zit, erbij nemen.
          Betwijfel of de rest je slecht zal doen, maar weet het niet zeker.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

@General: Hey thanx man! Heb zojuist mijn visolie vooraad goed aangevuld bro., en ja.., ik heb heeel lang nagedacht en gelezen, gevraagt weer nagedacht, superhard (zoals altijd) getraint en uiteraard op mijn werk wat onderzoek gedaan... Maar toch je blijft altijd wat vraagjes hebben vandaar.

Ik ben iig goed voorbereid bro! Mega thanx voor je advies! Duidelijk. moet toch eens een keer mijn stats er op knallen hihi....

We beginnen rustig an! voeding, rust en snoeihard trainen is the key!!! AS zijn hulpmiddelen natuurlijk maar het gaat zoals heeeel vaak herhaald(gelukkig) om de basis! Met verstand handelen zo veel mogelijk!
            Hijs fijn!

Comment

reinigen en regenereren

@ generalix

Wat is het verschil tussen reinigen en regenereren???

greetz

Comment

Bij het reinigen geef je de indruk dat het middel alle schadelijke stoffen zelf afbreekt. Bij regeneren gaat het erom dat het middel je lever de schade weer helpt te herstellen.

sigpic

Comment

regenereren en reinigen

okeee weer wat geleerd! danke

Comment

Conclusie, helpt t schade te herstellen/ beperken?

Denk t niet
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it

Comment

Beperken volgens mij niet, herstellen wel. Onderzoeken zijn er behoorlijk lovend over als ik het me goed herinner.

sigpic

Comment

vraag me af wat toegevoegde functie is
                        Lever hersteld toch uit zich zelf bij staken van as
                        We like it

Comment

Het is volgens mij meer bedoeld voor alcohollisten.
                          Het werkt wel iets maar zal er niet teveel van verwachten.
                          Zou het ook pas na de kuur gebruiken.
                          Who's the Chef

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                            vraag me af wat toegevoegde functie is
                            Lever hersteld toch uit zich zelf bij staken van as
                            Ja, maar met wat hulp herstelt hij sneller he.

@ Been
                            Gaat erom dat het je lever helpt herstellen. Alcohol en 17AA beschadigen beide je lever.

sigpic

Comment

gewoon niet té gek doen met 17aa en goed op symptomen letten van leververzwakking.
                              the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X