mijn eerste kuur & medicatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dianabolic View Post
    je hebt gelijk general... men moeder zei me ook altijd met je gezondheid mag je niet spelen. Maar het blijft toch maar steeds in dat hoofd spelen. Nu nog die schakel kunnen omzetten. Het doet soms pijn om te zien dat er mannetjes naast je in de gym staan die nog maar net bezig zijn en al een bredere arm omtrek hebben dan ik die al jaar en dag zich kapot zwoegt, elk grammetje wikt en weegt, op zijn voeding let en bulkt als een beer... niet zonder resultaten maar toch. de meeste onder ons zullen wel begrijpen wat ik bedoel. Het is een beslissing die ik zelf zal moeten maken en waar ikzelf de gevolgen zal van moeten dragen moest het fout gaan... maar zoals ik al zei eerst van die depressie af, ik zie wel waar ik uitkom.
    Ken het gevoel absoluut kerel. Probleem is alleen dat je dat nooit als reden mag gaan zien om dan ook maar te gebruiken.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by harold View Post
      Ik heb zelf ook antidepressiva geslikt en gekuurd. Dit heb in overleg met m'n dokter gedaan. Dus als ik jou was zou ik gewoon overleggen met de dokter.
      Als je dan toch wilt gaan kuren, dan toch zeker die kuur van chriszwolle niet.

Grtz..

nee had ik zelf al door dat die massive kuur voor een starter slecht kan tegenvallen... voorts is het zoals iedereen al zei: denk na, en eigenlijk hebben ze géén ongelijk.. Ik weet wel wat over as maar totaal niet genoeg misschien eerst nog paar jaren in verdiepen dat ik goed weet waar ik aan begin en hoe en wat te nemen, welke proporties en meer weet over pct... want ik wil niet eindigen daar waar enkele maten zijn geindigd en dat is met (bitch tits) groter dan die van me eigen moeder (bij wijze van spreken).

toch bedankt
      If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Heb gisteren even overlegd met men dokter over men antidepressiva... naar het schijnt is xanax al tamelijk belastend voor de lever... dus een orale as/prohormoon erbij zou wel eens voor nare gevolgen kunnen zorgen...

ik ben blij dat ik eerst even op dit forum met jullie heb overlegd anders zat ik nu misschien al in een kuurtje dboll only of wat dan ook...

Comment

Originally posted by Chrisjezwolle View Post

week 1 t/m 4 dia 30a40 mg per dag (kickstart)
          week 1 t/m 10 test 500mg per week (of 750mg)
          week 1 t/m 10 deca 400 mg per week (of 600mg)
          week 8 t/m 12a13 winstol (om dat vocht beetje weg tehalen en je 2 weken geen spuit te overlappen)
          week 12a13 t/m 16a17 na kuur
          novadex 30a40 mg per dag
          buiten die winstol is dit een toch redelijk vaak gebruikt schema, wat is er dan mis aan dat topicstarter deze zou gaan gebruiken of zou het negatief effect veroorzaken met zijn medicatie ??

@dianabolic; vind dit topic één van de beter, vind het zeer knap van je hier zo open en bloot alles te komen vertellen en dat je na alle tegenslagen, teleurstellingen toch voort blijft trainen, hoedje af
          ik begrijp volkomen je frustratie van die anderen die nog maar pas trainen en na korte tijd je voorbijsteken, krijg er zelf ook de krul van en vooral dan nog van die mannen hun ingesteldheid met de daarbij verkomen show die ze weten te vertonen maar dat mag geen reden voor je zijn om te gaan kuren
          ook je teleurstelling op gebied van trainen begrijp ik volkomen, ik heb al vele ups en downs gekend vooral downs maar de laatste was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen, ben ook in een zwart gat terecht gekomen en het heeft me 3mnd gekost eruit te komen, in die 3 mnd nul gewichten nul voeding volledig het noorden kwijt en tranen stonden me altijd nader dan het lachen maar dankzij steun van familie ben ik terug omhoog geklommen weg uit dat zwarte gat, ik zocht een reden en vond een reden, de kleine van men zus ik wou hem niet in de steek laten en hem zien opgroeien, hem een leuke nonkel bezorgen en daardoor ben ik terug ook vele kg´s en massa kwijt, voeding komt beetje bij beetje ook terug in orde en sinds deze week aan een leuk schema begonnen (hst), je moet blijven geloven in jezelf

ik weet eigenlijk niet waarom ik dit hier allemaal neerpen maar ik herken men verhaal in het uwe, behalve dat ik het minder slecht heb als ik lees van de personen in je familie die kanker hebben, en het moest er gelijk es uit, dus sorry als ik hiermee je topic vervuil.

mijn plannen zijn nu dit schema in orde te brengen, voeding terug op peil en ik beken dat ik niet zo sterk ben als jij en toch zal toegeven aan anabolen, dbol is wat ik zal gebruiken voor een 6tal weken, ik wil en zal die kgs terug winnen maar wat ik ben verloren net als ij is verdikke een jaar werk kwijt en ik wil niet weer een jaar gaan afzien om terug te winnen wat ik had, dit is een verkeerde instelling om de dbol te gaan gebruiken, elkeen mag me daar op wijzen ik zal geen discussie aangeven en direct vertellen dat ze juist zijn maar het is me te ver gekomen nu en daardoor sla ik eens een scheve schaats, ik zie dit kuurtje als een springplank naar een hoger niveau, mijn vroeger niveau

ik wens je alvast nog veel sterkte en succes toe

Comment

Vind het een mooi en eerlijk verhaal Poseidon. Even een tip on the side: zou geen dboll in je hst doen. Waarschijnlijk gaat je kracht dan zo hard vooruit dat je rm's niet meer kloppen, en je er netto weinig aan hebt. Denk dat je de dboll beter bewaard voor een volgend schema.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

om eerlijk te zijn atta denk ik dat ik men geschatte gewichten te hoog heb ingeschat naar het einde toe, ben zoiets niet gewend daar ik altijd op kracht trainde, miss dat de dbol dan juist wel zal kunnen gaan helpen

weet het niet maar wat ik weet is dat ik men kg´s terug wil

Comment

@ Poseidon

ik vind het bangelijk knap van je dat je er zo voor uitkomt... bij mij was het héél moeilijk om te vertellen tege andere mensen op dit board dat ik depressief was en ook alle andere problemen... Ik had vroeger als tiener altijd het gevoel dat je in het leven stoer en sterk moest zijn en emoties en andere verbijten... nu ik ouder ben en veel wijzer, ben ik gewoon mezelf en heb ik die kinderachtige shit achterwege gelaten... ik ben gewoon eerlijk tegenover mezelf nu, en mensen die met me zouden lachen of het allemaal larie vinden... nou jah dat is dan pech voor hun intresseerd me géén moer...

Vind het ook leuk dat ik niet de enigste ben die een moeilijke periode achter de rug heeft... ik put uit jouw verhaal EXTRA KRACHT man !!! dus niet afkomen met dat je deze topic besmeurd !!! want dat is echt niet, moest iedereen meer zeggen wat hij werkelijk voelde was de wereld een betere plaats (maarjah genoeg van die ghandi shit) .

Verder jah is leuk dat je kracht uit je nichtje kan putten.. Ik heb hetzelfde nu voor mijn overleden bompa, hij is jaren wielrenner geweest op topvlak.. maar waar ik nu van spreek is héél lang geleden...

hij heeft me er duizend maal op gewezen dat vroeger renners de doping zo kregen voorgeschoteld en dat hij steeds weigerde, dat het slecht was en dat ik NOOIT zoiets mocht doen...

Nu hij inmiddels overleden is aan kanker, wat nog elke dag bij me pijn doet... vecht ik tegen men verdriet bij wijze van spreken met gewichten... Ik train en eet me kapot... wanneer ik failure berreikt heb zeg ik komaan nog één laatste rep voor hem...

En ik ben niet slecht bezig, ik heb me vanochtend gewogen en sta op 81kg op vier dagen tijd kom ik van 78 naar 81kg... oké misschien ook wel wat vet maar ik zal en moet die 90kg natuurlijk behalen... ik train me dood... en dan zal ik zien wat ik verderwil bereiken...
                Last edited by dianabolic; 10-10-2008, 17:31.

Comment

kuren

als je gaat denken over een kuur en je weet het nog niet zeker dan zou ik het nog niet doen, zolang je het niet doet word je er ook niet afhankelijk van en er komt veel bij kijken, ik denk dat als je echt de spirit hebt zoals je hebt beschreven met hard trainen enz... dat je ook dat gewicht kunt terug krijgen met voeding rust en trainen, misschien eens een ander trainings schema of korter trainen, ik ben van mening dat als je genoeg kracht hebt om je voeding rust en trainen kan aanpakken je alles kan bereiken alleen dit vergt gewoon super veel discipline.. wil je dan toch gaan kuren daar kan bijna niets aan tippen maar weet ook dat je weer een tegenslag krijgt zodra je stopt en je daarna weer gaat kuren en weer en weer..... eenmaal kuren is bijna altijd blijven kuren.....

veel succes in ieder geval.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                    als je gaat denken over een kuur en je weet het nog niet zeker dan zou ik het nog niet doen, zolang je het niet doet word je er ook niet afhankelijk van en er komt veel bij kijken, ik denk dat als je echt de spirit hebt zoals je hebt beschreven met hard trainen enz... dat je ook dat gewicht kunt terug krijgen met voeding rust en trainen, misschien eens een ander trainings schema of korter trainen, ik ben van mening dat als je genoeg kracht hebt om je voeding rust en trainen kan aanpakken je alles kan bereiken alleen dit vergt gewoon super veel discipline.. wil je dan toch gaan kuren daar kan bijna niets aan tippen maar weet ook dat je weer een tegenslag krijgt zodra je stopt en je daarna weer gaat kuren en weer en weer..... eenmaal kuren is bijna altijd blijven kuren.....

veel succes in ieder geval.

oke vast bedankt, ik ga voor natuurlijk... ik zal die discipline wel kunnen opbrengen daar bodybuilding héél men leven beheerst... buiten gewichtheffen is er praktisch niets dat me intresseert.. Er is een grote aantrek naar as/prohormonen dat geef ik toe... maar ik ga me nog niet meteen gewonnen geven... het is ook fijner als je kan zeggen dat je natuurlijk getraind hebt... geeft me meer voldoening...

toch bedankt man.

Comment

Begon je al te missen Leroy.

sigpic

Comment

@dianabolic, thx man en het is wederom hetzelfde ik put ook kracht uit jouw verhaal, alleen 1klein detail dat ik wil opklaren, het is voor men neefje maar foutjes gebeuren

ook heb ik zoiets van zoals jij zei van vroeger moest je stoer en sterk zijn of je ontving rake klappen, zo kan ik je men verhaal doen. ik was altijd al een buitenbeentje, heel mager en andere probs waardoor ik superveel gepest werd op school, heb vaak rake klappen gevangen toen ik men eerste middelbaar deed in een vreemde school was het een ramp, als ik klappen had gekregen van iemand van men jaar en moest dan naar de leerkrachten gaan, die op hun beurt dan mij forceerden te vertellen wie me dit had aangedaan werd ik de dag later opnieuw geslagen van een bende mannen uit het 5e of 6e jaar, ik heb dit zo een 3tal jaar volgehouden, het minderde wel en ik leerde ook vrienden kennen die vrienden kennen en het geslaag bleef al achterwege maar gepest bleef wel in mindere mate, als jong kind knaagt dat serieus door aan je, nu ja dan ben ik verandert van gemeente van school en daar begon alles opnieuw, weer dat gepest en weer dat geslaag en ik pikte het niet meer, ik ben beginnen terug kloppen en won vele gevechtjes, begon op te komen voor klein mannen die gepest werden en raar maar waar ze zeggen geweld lost niks op, bij mij heeft het men hele leven verandert, ik hoorde erbij was een van de grote mannen maar toch waren er altijd die ouder waren en dachten me een lesje te kunnen leren, guess again was men antwoord dan.
                        mager ben ik altijd gebleven en de daarop te krijgen commentaar boorde me nog steeds de grond in, ik ben dan beginnen trainen en ben in 4j van 61kg naar 86kg gegaan, naturel maar nu ben ik die moed kwijt daar terug voor te gaan, ik wil wel maar dan op een versnelde manier, daarom sorry tegenover general en anderen, ik weet dat ik op dit gebied ontspoor maar het komt weer goed
                        wat mij er vooral toezet is omdat er over 2mnd klein feestje was met vrienden en ze zagen me terug 10kg minder en ik zag alweer die afgunst in hun ogen, zo van pff het heeft niet lang geduurt en daardoor heb ik me in principe al 4mnd opgesloten en ga ik niet meer weg of het is voor men werk maar ik kom terug en dan zullen ze opkijken net zoals ik wil dat men kleine neefje binnen enkele jaren kan opkijken, of ik nu groot of klein ben hij zal me graag zien maar als ik groot ben zullen ze rapper terugdeinzen hem hetzelfde aan te doen dan wat ik ben tegen gekomen

wil er hier effe nog bij vermelden dat ik nu van niemand medelijden verwacht ofzo, wat er is gebeurt heeft me de mens gemaakt wie ik nu ben, iemand die vecht voor wat hij wil
                        daarom res non verba, geen woorden maar daden

dianabolic, jou zal ik zeker volgen en RESPEC man voor de keuze die je maakt naturel te blijven, keep it up makker

neem allen raad aan wat hij hier is komen vertellen en hang niet altijd de stoere jan uit maar vertel hoe het echt zit, je kunt soms eerder je verhaal kwijt bij een wildvreemde dan een bekende

Comment

man man, dat verhaal ik kan me daar helemaal in vinden... 1 & 2de middelbaar ook zowat gepest geweest... ook altijd verschrikkelijk mager geweest dat mensen tege me ouders achter men rug zeiden die jongen neemt drugs of eet hij wel genoeg... hij is wat scherp, hij is dit hij is dat... dat heeft allemaal zware littekens achter gelaten... ik ben ook op een gegeven punt 17jaar ommekeer gemaakt, eerst taekwondo gedaan en daarna gaan boksen... Ik heb me nooitmeer laten doen, en was altijd de gast die ze kwamen halen om te vechten... mijn leven bestond uit vechten, keek je me vies aan op straat begon het al... heb zo nare situaties meegemaakt, verschillende klachten tege me gehad... vaak op politie bureaus gezeten, jeugdrechter... moeder die altijd met de tranen in haar ogen zat... en ja één keer is het uit de hand gelopen op momenten dat ik vocht had ik zo'n adrenaline en kracht dat ik letterlijk iemand kon doodslagen... het waren vier jongens die me wouden slagen zonder enige reden en heb me verdedigd en per ongeluk één jongen een breuk in de schedel geslagen... die heeft toen klacht ingediend en heb lange tijd verplicht naar gedragsterapeute moeten gaan zonder echt nut, want het vechten kwam uit men verleden ik voelde me constant te min en te slecht in mijn vel... gelukkig is dit nu al enkele jaren achter de rug....

en het spijt me dat ik enkele onder jullie heb gechokeerd met dit... maar euhhm ik ben nooit zelf zomaar beginnen boksen op iemand, ze lokten het altijd wel uit of ik wachte meestal zelf op de eerste boks...

Nog 1 ding, ik ben hier absoluut niet trots op, en hoop dat niemand me ook niet bestemeld om men verleden.
                          Gelukkig heb ik al die slechte emoties nietmeer in me en ben blij dat ik een nieuwe start gemaakt heb in het leven. (en ja het moest neefje zijn had me vergist)

Comment

missen?

Ik ben er altijd wel general maar veel topics gaan over hetzelfde op het moment dus lees wel mee lol......

zal binnenkort wel weer even wat onzin posten in off topic...

anabolic........puur natuur trainen is het mooiste wat er is, als je groot bent zullen ze evengoed wel zeggen dat je gekuurd hebt maar alles wat je daarvan gegaind hebt is echt van jou en zal veel langer bij je blijven, als ik het nog kon opbrengen had ik het ook gedaan maar het is zwaar met werken en een gezin erbij...

succes man

Comment

Als de anderen eerst sloegen heb je toch noodweer? Vind het verder moedig dat je het zo op het board zet.

sigpic

Comment

hehe anabolic, ben jij miss verre neef ofzo van me want wat je nu vertelde is ook zoiets als van mij, ik raakte verstrikt in een vechtersmilieu waar ik niet meer zo simpel uitkwam
                                leerde oudere gasten kennen die niet de beste invloed gaven maar wel altijd klaar stonden voor me

gelukkig is dit nu allemaal net als bij jou achter de rug, ik steek nu veel van men energie in het trainen, verwerk in dat uur trainen veel frustraties, lever daar liggen zweten dan iemand in elkaar te kloppen of zelf kloppen te vangen denk ik dan maar
                                soms is de drang er wel nog zeker als ik men ex zie, damn ik mis haar ook nu nog steeds na bijna 3j maar life goes on en met kloppen verdwijnen de problemen niet, er komen er alleen maar bij

hoop dat we hier nog veel op het forum zullen te horen krijgen van je en luister naar leroy want wat hij zegt is juist en ik hoop dat je naturel zult bereiken wat je wil
                                we komen dan beide miss een zelfde milieu maar jij verdient op gebied van trainen meer respect want jij blijft clean terwijl ik ga gebruiken, pet af makker

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X