mijn eerste kuur & medicatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

meer of minder

Poseidon mooie woorden......

Voor de rest vind ik gewoon dat niemand een loser is of ie nou wel of niet gebruikt, iedereen heeft een ander leven en wat je hebt meegemaakt in je eigen leven is iets dat van jou alleen is, kuren is een tijdelijke oplossing en vooral als je moeilijke tijden hebt zal je hierdoor weer gaan bloeien in je leven. Ik zelf zit op de rand van mijn gezin redden of het criminele circuit en zoals iedereen een ander antwoord zal geven en bv zal zeggen kies voor je gezin maar voor mensen die weten waar ik het over heb weten ook wat ik bedoel.
    Ik wil eigenlijk gewoon zeggen dat ik ontzettend veel respect heb voor mensen die niet kuren omdat je op die manier gezond met je lichaam bezig bent, ik kan je niet zeggen na 15 jaar kuren wat er gebeurd met me als ik 50 ben en of ik dat wel zal halen en me zoon zal zien opgroeien maar dat is een keuze die in mijn leven is gemaakt en ik niet meer kan terugdraaien, ik zeg niets voor niets EENMAAL kuren is BLIJVEN kuren, en hoe sterk je ook denkt te zijn door het maar 1 x te doen er zal altijd een 2de keer komen of die nou na 1 of 2 jaar word het gebeurd en de drempel om vaker en steeds meer te gaan gebruiken word ook steeds kleiner omdat er weinig berichten zijn over anabolen en fout gaan, ik kan het aan mezelf zien een paar weken geleden ben ik begonnen met kuren toen kwam me vrouwtje erachter en die wou meteen dat ik stopte omdat zei het hele scenario van vroeger al weer voor haar zag, dus stopte ik met kuren, 2 weken later (vorige dinsdag) heb ik toch weer een kuurtje besteld zonder haar medeweten 750mg enanthaat, 400mg deca, 100mg propionaat om de dag, 100 tot 150mg oxymetholone per dag waar ik soms gewoon een dag over sla met slikken omdat me hoofd weer even op tilt slaat en ik het in me bol krijg.... Het idee alleen al beginnen met kuren, dan stoppen, dan 2 weken daarna weer een nieuwe kuur erin doen enz enz.... gewoon alleen maar omdat ik weet hoe hard het gaat en ik niet meer zonder anabolen het kan opbrengen om te trainen eenmaal wetend hoe groot je bent geweest met anabolen wil je dit altijd weer bereiken, ik kan nog wel uren verder praten maar wil jullie hier niet mee lastig vallen, ik wil zeggen voor de allerlaatste keer als je nog niet gekuurd hebt weet dan echt waar je aan begint en weet dat er geen weg terug meer is...........
    Ik wens jou en alle andere die voor deze keuze staan veel succes met hun keuzes, bijna niemand zal zo kuren zoals ik daarnet boven beschreven heb maar ja ik spuit al bijna 15 jaar en heb zowat alles wel in me lijf gepropt wat de staat verboden heeft, ik heb nu een zoon van 2 jaar waarvan ik niet weet of ik wel in 1 huis kan blijven wonen met de moeder door mijn eigen wandaden maar dat zie ik dan wel weer, anabolen zijn net als drugs en drank...... Iedereen die verantwoord kuurt zoals hij dat van zichzelf vind moet wel gaan nadenken wat er gebeurd als je stopt met trainen ( die tijd komt ooit ) zul je dezelfde persoon zijn? zul je dezelfde respect van mensen krijgen ( doordat je eigen gedrag verandert tegen over andere ) Krijg je gezonde kinderen? allemaal vragen waar alleen Nostradamus antwoord op had kunnen geven.....je leven is uitgestippeld en iedereen beloopt zijn eigen weg, probeer eens met elke stap die je zet na te denken....
    Voor alle mensen die alles op een rijtje hebben ik bedoel dit hele verhaal niet als dat jullie geen karakter hebben of wat dan ook, ik wil gewoon mensen waarschuwen die zomaar even een kuurtje in hun lichaam willen douwen omdat hier zoveel goeds erover word geschreven en het tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld is.....
    Ik weet niet waarom ik dit allemaal meld maar het komt uit me hoofd op dit moment en vond dat ik het moest opschrijven.
    Nogmaals iedereen geluk en succes met je eigen keuzes.....

Comment

Eenmaal kuren is blijven kuren? Zal... in 99% van de gevallen wel maar er zijn soms ook uitzonderingen.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Eenmaal kuren is blijven kuren? Zal... in 99% van de gevallen wel maar er zijn soms ook uitzonderingen.
        Vaak alleen bij mensen bij wie het een keer misging.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hey leroy das ook een mooie tekst die je daar neerpent kerel en ik bedoelde zeker niet dat gebruikers losers zijn
          elkeen zal wel zen reden hebben om te gaan kuren, velen starten vast ermee voor de show maar bij mij is dit niet zo (dat weet je trouwens )
          vind het klote voor je dat er thuis alweer probs zijn, die probs blijven je geloof ik achtervolgen, ik kan gerust geloven dat je verslaafd kan worden aan anabolen maar ik ben liever verslaafd aan men trainen dan zoals vroeger aan andere dingen....
          natuurlijk moet je er je grens in kennen en ik denk dat jij daar de mist bent ingegaan, volgens mij weet je niet meer waar je grens ligt maar 15j kuren is dan ook niet niks
          ik hoop voor je dat alles in orde komt want het zou jammer zijn moest je terug in je oude gewoontes hervallen voor zowel jij als je vrouw en zeker je zoontje
          sterkte makker

ik vind het wel leuk dat er eens serieus gepraat wordt op het forum, niet dat het anders niet gebeurt maar er staat soms toch veel onzin tussen en voor mensen met een verleden kan het wel eens fijn zijn je verhaal kwijt te kunnen, hopelijk wordt niemand beoordeelt want vooraleer je iemand met de vinger wijst kijk eens diep in je eigen verleden

laterzz

Comment

ey gasten,

ben ondertussen juist terug thuis van weekendje aan zee... Ik heb nu al gedurende 5 dagen gevreten als een beer... en elke keer als ik in die spiegel kijk zie ik mezelf een beetje dikker en dat geeft me nieuwe moed om nog meer te gaan vreten... Verder wil ik men middagmaal zo gaan opdrijven dat ik een heel bruin brood ga kunnen eten... ik drijf men lichaam en maag tot het uiterste en om het uurtje eet ik... Momenteel zit ik thuis met men depressie dus kan ik me volledig concentreren op men voeding en training... dus daarin snap ik je wel leroy, het zal niet makkelijk zijn je werk en gezin nog is te combineren... Ik heb me ook meteen gewogen toen ik thuiskwam en ik weeg al 82.5kg natuurlijk ook wel wat vet maar dat werk ik er later wel af.. OP NAAR DIE 88 KG !!!
            en ik weet zeker als ik dit natuurlijk kan, dat ik uit dit nog meer moed zal putten om naar 90-100 te werken... maar dat is nog niet voor meteen... Nu is het eerst massief gainen en daarna sculpteren... Leroy wat je zei van ze geloven je dan toch niet dat je naturel bent, ja man heb dat in het verleden altijd voor gehad... iedereen zei altijd tege me ahhh hormonen... kreeg ik het er gewoon van... maarja ik doe het voor mezelf, ik weet wat zweet, pijn, eten het me kost....

Verder ja poseidon wie weet een verre famillie hahaha
            doet me plezier makker dat jij & vele anderen me steunen, ik zal ervoor zorgen dat ik men doelen berreik !!!

Topics en reply's als deze dat is waar bodynet (bodybuilding) om draaid.. Ik heb lange tijd vertoefd op dutchbodybuilding maar het is daar zo'n chaos en hanengevecht...
            dat ik gekozen had voor dit forum... Waar ik tot op heden nog nooit spijt van gehad heb !

ik hoop dat we in de toekomst elkaar nog zo kunnen motiveren en op deze manier met elkaar kunnen praten!!!

sportieve groeten
            If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Het gaat zeker goed komen met je kerel. Zodra je je weer goed in je vel voelt qua fysiek volgt de rest doorgaans vanzelf. Vind het knap hoe je het doet, en wens je veel succes.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by dianabolic View Post

Topics en reply's als deze dat is waar bodynet (bodybuilding) om draaid.. Ik heb lange tijd vertoefd op dutchbodybuilding maar het is daar zo'n chaos en hanengevecht...
                dat ik gekozen had voor dit forum... Waar ik tot op heden nog nooit spijt van gehad heb !
                volledig mee akkoord, dutchbodybuilding is één en al ruziemaken en als nieuw lid wordt je er gewoon uitgelachen of gekleineerd
                BODYNET RULES

btw goe bezig dianabolic

Comment

@ poseidon & general

thanx gasten en inderdaad op dutchbodybuilding zou ik met mijn topic weer gekleineerd worden zoals dat vroeger al gebeurd was.. vroeg je daar bijvoorbeeld wat is het nut van shake toen ik net begon te trainen... kreeg ik antwoorden als "een dikke lul"... eigenlijk best wel trieste zever als je je dan bedenkt dat de meeste daar 18 of ouder zijn... Als je hier iets vraagt helpen ze je gewoon en daarvoor diend het forum ook... nu jah ik geef toe er zijn er sommige met vragen die steeds weer gesteld worden en met de zoek functie konden worden verholpen...

greetzzz
                  Last edited by dianabolic; 13-10-2008, 08:53.

Comment

Originally posted by dianabolic View Post
                    @ poseidon & general

thanx gasten en inderdaad op dutchbodybuilding zou ik met mijn topic weer gekleineerd worden zoals dat vroeger al gebeurd was.. vroeg je daar bijvoorbeeld wat is het nut van shake toen ik net begon te trainen... kreeg ik antwoorden als "een dikke lul"... eigenlijk best wel trieste zever als je je dan bedenkt dat de meeste daar 18 of ouder zijn... Als je hier iets vraagt helpen ze je gewoon en daarvoor diend het forum ook... nu jah ik geef toe er zijn er sommige met vragen die steeds weer gesteld worden en met de zoek functie konden worden verholpen...

greetzzz
                    Persoonlijk kan hier ook nog wel het 1 en ander anders
                    Maar je hebt wel gelijk dit forum wordt je serieus genomen ( tenminste als je het ook bent en niet met onnozele dingen aan komt... )
                    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Gegroet makkers

Na 2 of 3 jaar verder natuurlijk getraind te hebben
                      ben ik hier weer terug... momenteel sta ik op 92 kg met een bf van 15 en ik kom van 105 kg bf 30 wat drie maanden geleden gemeten werd!
                      Ik weet ik heb lang niets van me laten horen, maar ben niet altijd zo'n computerfan... ik wil jullie allen nog eens bedanken dat jullie me gezegd hebben toen ik het moeilijk had van dat als ik doorzette ik alles kon bereieken wat ik wou... Ok het duurd langer en kost me enorme trainingen en moed, vaak lig ik te rillen als een parkinson patientje na de training dat ik zo diep ging... Ik ga meteen proberen fotos te posten van men gemaakte progressie!!! En bedankt voor jullie steun jongens!!!

Greetz... The iron never lies!

Comment

Bruut wat van je te horen kerel! Ben zeer benieuwd naar je foto's!
                        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Chrisjezwolle View Post
                          moet je kijken naar mn eerder antwoord
                          das wel leuk kuur schematje
                          voor een eerste kuur
                          ziet er inderdaad goed uit

Comment

long time no see =)

Comment

dat bedanken kan je wel achterwege laten. haha. meeste members van die tijd zijn er niet meer. nog handje vol. maar: hou de moed erin, zou ik zeggen.
                              yves: kijk es naar de datum, sjaak
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

welcome back gab

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X