Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vind het interresant om te lezen, maar durf jij het risico te nemen dat in je te spuiten als het klaar is de eerste keer??
dan betaal ik er liever wat geld voor lol
je hebt gelijk man, dat is hetgéné dat ik me ook heel de tijd afvroeg toen ik die topic las... maar vond het weliswaar de moeite om het te delen met bodynet...
bij mij blijft het bij lezen, ik ga nooit met zoiets bezig zitten in vaders garage of in moeders oven... daarbij komt dan ook nog dat alles steriel moet zijn... voor je het weet zit je anders met een kont zo dik als greg valentino's ontstoken biceps....
maarja voor diegéné die zich eens willen laten gaan op een koude regenachtige dag... veel succes en laat dan alvast hier weten hoe het was
If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF
Advies...........niet aan beginnen als je er niet genoeg verstand van hebt, je kan ver gaan met kuurtjes maar ga niet beginnen met dingen waar je geen verstand van hebt anders zal de eerste dode snel te lezen zijn......
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment