Homebrew As

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Homebrew As

Heb een intressante ontdekking gedaan op bodybuilding.com en wou deze met jullie delen voor diegéné die ooit geintresseerd zijn in het zelf maken...

Home brew FAQ. - Bodybuilding.com Forums
    If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

eigen gerechten

vind het interresant om te lezen, maar durf jij het risico te nemen dat in je te spuiten als het klaar is de eerste keer??

dan betaal ik er liever wat geld voor lol

Comment

Originally posted by leroyw View Post
      vind het interresant om te lezen, maar durf jij het risico te nemen dat in je te spuiten als het klaar is de eerste keer??

dan betaal ik er liever wat geld voor lol
      je hebt gelijk man, dat is hetgéné dat ik me ook heel de tijd afvroeg toen ik die topic las... maar vond het weliswaar de moeite om het te delen met bodynet...

bij mij blijft het bij lezen, ik ga nooit met zoiets bezig zitten in vaders garage of in moeders oven... daarbij komt dan ook nog dat alles steriel moet zijn... voor je het weet zit je anders met een kont zo dik als greg valentino's ontstoken biceps....

maarja voor diegéné die zich eens willen laten gaan op een koude regenachtige dag... veel succes en laat dan alvast hier weten hoe het was

Comment

Ik homebrew, maar enkel orals en voor mezelf.

Tegenwoordig zit er zoveel rottig poeder op de markt dat injects maken veel te gevaarlijk is.

Valentino's biceps was door synthol, niet door as.
        the one and only tabata overlord

Comment

advies

Advies...........niet aan beginnen als je er niet genoeg verstand van hebt, je kan ver gaan met kuurtjes maar ga niet beginnen met dingen waar je geen verstand van hebt anders zal de eerste dode snel te lezen zijn......

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
            Ik homebrew, maar enkel orals en voor mezelf.

Tegenwoordig zit er zoveel rottig poeder op de markt dat injects maken veel te gevaarlijk is.

Valentino's biceps was door synthol, niet door as.
            weet ik ook wel, en was niet door synthol alleen dat zijn biceps zo dik was maar was door het niet gebruiken van steriele naalden...

en daar wou ik het op bedoelen... dat je niet alles sterieel kunt maken en dat je dan ook met zoiets eindigd....

Comment

ik mag er niet aan denken zelf te creeren etc

@genjuro hopelijk weet je waarmee je bezig bent en keep it safe makker

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X