Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
haha ja idd, neem nu op moment 5iu hgh 10iu insuline met 500mg ganabol, en 2000mg test e, ben met de galenika test e bezig en die zijn super, zijn getest op 248mg per ml, en heb me ganabol laten test en die bevatte 56mg ml dus gewoon goeie shit, neem daarnaast nog 150mg oxy en ga er 100mcg igf1 bij aan toevoegen, groei nu al super hard dikkere schouders en borst armen goed resultaat al, trekt het door tot bouwvak volgend jaar. heb de bemachtiging om spullen te laten testen, ga nog omnadren laten testen en sustanon nile.
haha ja idd, neem nu op moment 5iu hgh 10iu insuline met 500mg ganabol, en 2000mg test e, ben met de galenika test e bezig en die zijn super, zijn getest op 248mg per ml, en heb me ganabol laten test en die bevatte 56mg ml dus gewoon goeie shit, neem daarnaast nog 150mg oxy en ga er 100mcg igf1 bij aan toevoegen, groei nu al super hard dikkere schouders en borst armen goed resultaat al, trekt het door tot bouwvak volgend jaar. heb de bemachtiging om spullen te laten testen, ga nog omnadren laten testen en sustanon nile.
Pixxxx, ben benieuwd hoe je er nu uitziet, zal wel gruwelijk groot zijn of nie
die omnadren is slecht uit de test gekomen he, zat Nandrolon in moet je ff kijken ff of je zelfde batch hebt. Test result staat bij HG.
Vet dat je kan testen, kan je die test's ook publiceren?
2 gram test wil je een aap worden ofzo
Heeft t effect 2 grm?
ja heeft zeker effect neemt het met hgh dus heeft altijd effect maar hoger ga ik ook niet dit is het max, kun jij mij de batch geven van de omnadren die slecht uit de test kwamen?.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment