wanneer nakuur doen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wanneer nakuur doen

In mei begonnen met HGH zonder iets bij , in augustus 400 deca en 500 sus bij genomen(+- 12 w). volgendeweek neem ik me laaste spuit deca, met de HGH ga ik nog 2 maand mee verder doen.

Nu mijn vraag is waneer moe ik nakuren met clomid na men laatste spuit deca of als ik met de HGH stop.

En ook hoeveel en hoelang moet ik clomid pakken.

greets

Wanneer ben je met je sus gestopt?? Je moet de halfwaarde tijden in de gaten houden.dwz als je met sus bent gestopt neem je na 3 weken je nakuur...je begint dus wanneer je roid met de langste halfwaarde is uitgewerkt is genoeg over te vinden hier op het board. even zoeken en voila
    succes
    uut grunn!

Comment

Originally posted by jean View Post
      In mei begonnen met HGH zonder iets bij , in augustus 400 deca en 500 sus bij genomen(+- 12 w). volgendeweek neem ik me laaste spuit deca, met de HGH ga ik nog 2 maand mee verder doen.

Nu mijn vraag is waneer moe ik nakuren met clomid na men laatste spuit deca of als ik met de HGH stop.

En ook hoeveel en hoelang moet ik clomid pakken.

greets
      Na deca 3 weken na de laatse injectie Nolvadex 2 weken 40 mg p/d dan 2 weken 20mg p/d. Clomid 1 week 100mgp/d dan 3 weken 50mg p/d.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
        Na deca 3 weken na de laatse injectie Nolvadex 2 weken 40 mg p/d dan 2 weken 20mg p/d. Clomid 1 week 100mgp/d dan 3 weken 50mg p/d.

ik dacht de dag achter me laaste spuit ( zo zie je bent nooit te oud om bij te leren )

en moe ik dan nog een nakkur doen als ik stop met de HGH of niet
        Last edited by jean; 10-11-2008, 21:13.

Comment

nope,,
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X