nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe kuur

Goeiedag/avond etc allemaal

wil binnenkort weer beginnen met een kuur en zal er als volgt uitzien:

week 1 - 6 tren-ace 1ml 75mg-> 7ml p/w 525mgma t/m zo1ml
    week 1 - 12 bold 1ml 200mg-> 3ml p/w 600mgma1ml, wo1ml, vr1ml
    week 1 - 12 test-e 1ml 250mg-> 3ml p/w 750mgma1ml, wo1ml, vr1ml
    week 7 - 13 win 1ml 50mg-> 3ml p/w 150mgma1ml, wo1ml, vr1ml
    week 14 - 17 20mg nolva p/d.

aanpassingen zijn van harte welkom.

Ik zie geen voordeel van de Winny injects, maar ziet er verder (volgens mij) mooi uit.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik wel.
      de nolva een weekje later starten en eerste twee weken zou ik iig op 40mg gaan zitten
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Bedoelde dus injects t.o.v. tabs he, niet dat de winstrol geen nut heeft.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja doet meer pijn

Comment

Hoeveelste kuur is dit?
            Who's the Chef

Comment

voordeel: geen last van maagzuur
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Dit word mijn 6e kuur (Been).

Comment

Originally posted by Game_Over View Post
                  Goeiedag/avond etc allemaal

wil binnenkort weer beginnen met een kuur en zal er als volgt uitzien:

week 1 - 6 tren-ace 1ml 75mg-> 7ml p/w 525mgma t/m zo1ml
                  week 1 - 12 bold 1ml 200mg-> 3ml p/w 600mgma1ml, wo1ml, vr1ml
                  week 1 - 12 test-e 1ml 250mg-> 3ml p/w 750mgma1ml, wo1ml, vr1ml
                  week 7 - 13 win 1ml 50mg-> 3ml p/w 150mgma1ml, wo1ml, vr1ml
                  week 14 - 17 20mg nolva p/d.

aanpassingen zijn van harte welkom.
                  kijk bijna goed.
                  bijna een perfecte kuur.
                  winstrol zou ik elke dag zetten en bv in je lats dan heb je er het minste last van.winstrol laat andere anabole beter werken en werkt ook dat je droger wordt samen met de tren a.

als je wilt werken om droger te worden dan zou ik de tes e vervangen voor test prop en deze ook e.d zetten.
                  geeft je veel kracht tijdens je kuur doordat je elke dag een boost test krijgt en kijk niet naar de hoeveelheid in mg want dat wil allemaal niet zoveel zeggen, meer is niet altijd beter.
                  ga je voor een wedstrijd dan zou ik gewoon elke dag 1 tab proviron erbij slikken omdat dit ook vochtvermindert werkt

nolva zou ik wel iets hoger doen bv 30 mg

iedeaal wedstrijd kuur

Comment

Ik snap niet helemaal. Als ik klaar ben met de tren-a stap ik over naar de winstrol en zover ik het van jou heb begrepen moet ik de winstrol vanaf het begin van de kuur nemen, want dan vraag ik me af of jij wel helemaal spoord.

En ik was al aan t twijfelen of ik test-e of test-prop zou nemen want heb ze toevallig allebei in voorraad maar dan was ik van plan om de test-prop om de dag te nemen. Test-e van Aburaihan en test-prop van Virormone.

Comment

Originally posted by Game_Over View Post
                      Ik snap niet helemaal. Als ik klaar ben met de tren-a stap ik over naar de winstrol en zover ik het van jou heb begrepen moet ik de winstrol vanaf het begin van de kuur nemen, want dan vraag ik me af of jij wel helemaal spoord.

En ik was al aan t twijfelen of ik test-e of test-prop zou nemen want heb ze toevallig allebei in voorraad maar dan was ik van plan om de test-prop om de dag te nemen. Test-e van Aburaihan en test-prop van Virormone.
                      ja samen nemen want deze combinatie met korte esthers is de beste combinatie om droog te worden. en nee niet om de dag dan gaat het nut van de kuur weg. het leven van winstrol depot is om elke dag te zetten het zelfde geld voor tren a.

de meerwaarde zit hem nog niet perse in test e of test prop maar wel in de stijging van kracht bij test prop.

ja weet het het is veel prikken maar dat is waar je bij na moet denken als je aan zo'n combinaties wilt beginnen.
                      toch veel sterkte en succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X