mijn kuur... advies is welkom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    Waar baseer je dat op dan ervaring?? je hebt zelf neppe dboll gehad dat kun je toch niet vergelijken met echte.
    Quibus

Heb echte gehad en heb er ook wat mee gewonnen omdat het erg tegen was gevallen heb ik 0 gezet... was dus niet serieus bedoeld. Heb geen neppe dbol gehad kerel. En ookal ZOU het nep zijn, wat ik zeg is nog wel waar. Hij wil er 8kg mee behalen en dat gaat hem zwaar tegenvallen met een dboll only kuur.

Ik heb veel grappen gemaakt over mijn kuurtje, maar dat is alleen omdat het mij vies tegen was gevallen. Had er ook hele hoge verwachtingen van en uiteindelijk zou ik nu toch zeggen dat het best goed was. De ene reageerd er ook beter op dan de ander, ik ben daar zeker niet een van.
    En wie zegt dat ik het op ervaring baseer? Mijn ervaringen zeggen nog niks. Snap je punt dus ook niet. Misschien moet je eens wat meer gaan rondlezen over dboll only kuurtjes quibus, dan zul je erachter komen waarop ik dat baseer.
    Last edited by Nex-; 20-11-2008, 18:30.

Comment

Dianabol

in een cyclus van 8 weken zou het 10-20pond kunnen aanzetten. Waarvan merendeels vet en waterretentie is. Dus laten we zeggen dat je dan nog 5-15pond overhoud aan eind van de rit. Dat is dan 2.3kg-6.8kg wat je overhoudt na 8 weken.

Ik ga 4 weken doen. Dus zal hopelijk 1-3kg aan het eind overhouden. Dat is heel wat minder dan als je een fatsoenlijke kuur doet met 500gr Test-E, 400mg Equip met in de na-kuur Anavar-Nolva met Creatine wat je door laat lopen. Dan kun je veel meer overhouden als je het goed doet.

Comment

8kg met D bol is te toen kerel zeg niet dat je er na een week of 4-6 miss 4-5 kg aan overhoud helaas.

Ik zou als ik jou was eers maar lekker naturel proberen je stat's wat op te krikken voor je gaat kuren.
        Het probleem is dat je na het kuren een tijdje niet meer groeid en je daardoor vaak in een dip raakt.
        Who's the Chef

Comment

IK PROBEER HET.... meer zeg ik niet,,,,,,,,,

Comment

met ik probeer het bedoelde ik: dat ik nooit heb gezegd DAT IK OOK die kilo's haal,,,ik probeer het alleen,,,,,,,,,,,,,

Comment

@ fal en nex

Maak een eigen topic aan of regel jullie zaken via pm niet in andermans topic.

Dank jullie wel vast.
              Who's the Chef

Comment

wie niet waagd wie niet wind
                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

als je minder hoge verwachtingen hebt zal je minder te maken hebben met teleurstelling, wat zeer belangrijk is bij deze tak van sport.
                  5 is het maximum wat je bruto zou moeten verwachten, tenzij je ervoor nooit getraind hebt ofzo en dan zou je helemaal nog niet moeten kuren
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X