Road to single digits: Cut uitzetting (var+ephedrine)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Begon je al te missen bro. Ben benieuwd!
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Even de stats posten die ik vanmorgen na het opstaan opgemeten heb.

Taille 88cm
      bovenarm 42cm(aangespannen)
      104kg

Dat wil zeggen 12-13 kg kwijt sinds september. Vooral vocht(creatine) en vet, maar ook een deel spier, vooral mn benen en mn rug.

Ik hoop rond een taille van 80cm te eindigen, met een bovenarm van 43cm en een gewicht van 100kg.

Mn ephedrine was natuurlijk net vandaag op. Ga direct trainen.

Biceps via een nieuw artikel en military presses om mn triceps en schouders aan het werk te zetten.

T-Nation.com | Thib's Quick Tricks=
      the one and only tabata overlord

Comment

bah... serieus wat aan kracht in moeten boeten op de military press, heb het dan ook lang niet meer gedaan, en doe wel tragere negatives, maar 3x70kg was schokken en beven, terwijl ik hier vroeger mee opwarmde...

Ik zal het verloren gewicht er wel vlug terug bijknallen.
        Hopelijk 3x85kg na de kuur.

Comment

Succes bro. Ga je log weer zeker bijhouden.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

bedankt maatje, ga het niet te uitgebreid doen deze keer, ik verwacht er niet teveel van.

Comment

Buikgriep. Ik kan niks langer dan een paar minuten binnenhouden. Geluk dat ik aan het cutten ben.

Comment

even nog een update, ben al een pak harder geworden, in de spiegel is het verschil merkbaar. Mn vriendin zei dat het lang geleden is dat ik zo scherp heb gestaan. Persoonlijk denk ik dat het geleden is van mn test/tren/mast kuur. Had ik die zoals nu aangepakt had ik echt gruwelijk droog kunnen worden.

Laatst op de sportschool gaf de spiegel savonds 106kg aan, maar dat was aangekleed en savonds. Mijn echt nettogewicht zit lager. Ik ga toch maar tot 1 januari kuren, dan stoppen we er een maandje mee.

Qua kracht merk ik dat ik enorm achteruit gegaan zijn tov toen ik meer dan 10 kg zwaarder was. Maar alle massa die ik nu heb is ik echt kwaliteitsmassa, ipv vluchtige massa. Dat mag wel aangezien ik nu zelf onder het gewicht zit waarmee ik begonnen ben met kuren(wel stevig wat procentjes droger). Ach ja, heel die dopingaffaire had mn trainingslust weggedaan, en had het te druk met andere zaken.

Mijn conditie is daarentegen zonder erg veel training enorm voorruitgegaan. Zou de draad met vechtsporten graag terug willen oppakken. Me gewoon eens terug amuseren in een sport.

Comment

Even kleine vraagje(s).

Je hebt goede stats, je bent goed ervaren van wat ik overal lees, goed informatie altijd vooral als het gaat om aas. Heb je er dan nooit aan gedacht om een wedstrijd te doen? Ik heb natuurlijk geen foto's van jou gezien, ben ik overigens wel erg benieuwd naar.

Verder wat vind je van mast?

Comment

Die stats bij zijn lengte zijn zeer matig hoor, no offence. Dacht dat het hem ook niet daaro te doen is, want als het goed is is zijn hoofd sport, vechttraining.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                      Even kleine vraagje(s).

Je hebt goede stats, je bent goed ervaren van wat ik overal lees, goed informatie altijd vooral als het gaat om aas. Heb je er dan nooit aan gedacht om een wedstrijd te doen? Ik heb natuurlijk geen foto's van jou gezien, ben ik overigens wel erg benieuwd naar.

Verder wat vind je van mast?
                      Mijn stats zijn nu zeer matig, als je weet dat ik op meer dan 118kg ingewogen heb op mijn laatste wedstrijd(strongman). Maar ik voel me nu een pak beter, minder log, véél sneller en beweeglijker, meer uithouding en ik zie er een pak afgetrainder uit.

Mijn benen zijn absoluut niks waard door mijn blessuregevoeligheid daar beneden(mijn enkel deed voor de var veel pijn met het koude, natte weer, nu is het terug of er niks aan de hand is, topspul), daar wordt hard mee gelachen op een wedstrijd. Trouwens heb ik geen ambitie om in string op podium te staan, en lang niet de wilskracht als ik sommigen van mijn entourage zie trainen en dieeten, en dat zijn er een paar van zeer hoog niveau in België die enkelen hier wel zullen kennen.

Ik heb de genen voor een vechtsporter of doelman te zijn. Zeer lange armen en benen. Heb beide geweest op enig niveau. Mijn ambitie is ooit eens te kunnen meedingen voor een Belgische titel op mijn naam te kunnen schrijven. Het liefste in mma, maar eventueel boksen of worstelen mag ook.

Tren/mast/test was een topkuurtje voor te cutten, zelfs met matig dieet en op lage doseringen. Spijtig van de verschrikkelijke uitslag dat ik ervan krijg op mn rug, het heeft geen nut om gortdroog te staan als je vol met etterende bulten staat op je rug. Of het de tren, test of mast was is me niet bekend, maar aangezien het vooral met mast voorkomt mijd ik dat liever.

Ik moet niet veel hebben van foto's, ik toon er verschrikkelijk klein op.

Comment

ben van zondag gestopt met de kuur, met als hoofdreden dat ik niet kan trainen deze week omdat de sportschool dicht is. Vrij nutteloos om dan dat extra weekje door te trekken.

Mijn volgende kuur kan ik dus vroeger beginnen, var zit er zeker in, heb het in mijn bol om er iets sterkers bij te zetten voor kracht, met name anadrol. Heb dat altijd al eens willen testen, ik geloof niet dat vocht een probleem is zolang je laag blijft in dosis, op je voeding let en er niks bijzet dat aromatiseert. Ik ken er wel persoonlijk niemand die drol niet combineert met test of deca, wat een fout is imo.

Comment

Dag1-14

var 40mg
                          drol 50mg
                          t3 50mcg
                          ephedrine

Los daarvan 0.1 ml Lipostabil per lipoom(wil ik ook eindelijk eens proberen) om de 2 weken

Zoiets zou het worden dan.

Comment

Oké. Resultaten tot nu toe? En ben benieuwd wat je van oxy gaat vinden. Op CEM hoor je veel positieve verhalen terwijl op boards als deze het een en al negatief is.

sigpic

Comment

Ziet er goed uit, maar waarom voor die stack gekozen? Zie namelijk ook veel Primo/Masteron langs komen. Of is dat meer iets om aan het eind te doen om uit te harden?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Oké. Resultaten tot nu toe? En ben benieuwd wat je van oxy gaat vinden. Op CEM hoor je veel positieve verhalen terwijl op boards als deze het een en al negatief is.

i love THOSE!!!

persoonlijk vind ik oxys van iran hormone van 50mg ps. ECHT GEWELDIG , ahaha maar ik voelde zeker me lever wel zitten (pijn alleen als ik de gebruikelijke 4 ltr water niet haalde..)
                                maar mijn dosering was ook
                                week 1: 50
                                week 2:75
                                week 3: 125
                                week 4: 175 (daar begon ik echt me lever te voelen....)
                                week 5: 100

(KLEINE EDIT)

2 weken lang nolvadex 20 mg de dag... en alles was weer O.K.

ik woog toen .. 72 eind van me kuur 85kg (veel vocht), later woog ik 80 en in een rappe tijd van 1,5 Na mijn kuur kwam ik nog eens 8 kilo aan(niet droog)...

ik had het toen puur gedaan vanwege de powergains die je krijgt door de vocht dat wordt vast gehouden.. massa was mooi meegnomen maar doel was voor kracht en ... ik was er ZEKER tevreden over...
                                HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X