Cypionaat info?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cypionaat info?

Heren,

Er is nog niet veel bekend over cypionaat, maar wellicht hebben jullie kennis van deze testo ester.

Heeft iemand al ervaring of kennen jullie iemand die het gebruikt?

Ik weet dat cypionaat 1x per week toegediend moet worden, maar wat is dan de hoeveelheid ervan??

Iemand enig idee??

Cypionaat werkt geloof ik 9 of 14 dagen, weet niet precies.
    1 x per week is inderdaad voldoende.
    Volg de normale doseringen die ook gelden voor enthaat/sustanon.

Comment

Klop Jack, 10-14 dagen.

Verder werkt het precies hetzelfde als enantaat, maar gaat door voor 'heftig'.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

DE reden dat cypionaat doorgaat voor heftig is omdat de halvewaarde tijd zo lang is dat je 1x per week hoeft te injecteren. enanthaat wordt \ werd ook 1x per week gezet.
        inmiddels ben ik van mening, na studie uiteraard, dat dit onjuist is. enanthaat heeft na 7 dagen nog te weinig stof over in je bloed om nog goed te groeien. ervan uitgaande dat je niet op 3000 mg zit.
        als je enanthaat 2x per week zou zetten MOET je hetzelfde resultaat boeken als cypionaat. er zijn al mensen die om de 5 dagen zetten. dat is dus ook een optie, alleen moeilijker te berekenen wat je dan precies per week zet. maar ja. wat is belangrijker. je gains of dat je iem. kan vertellen hoeveel mg je per week zet. .... toch..

greetzz uit slechts 32 graden warm g c
        oncle 94 kilograms of fat mass bruce
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X