Voor de nieuwkomers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het is wel erg veel op iemands mening gebaseerd. Kijk nou bijv. hier:

Details van service

D-boll is niks en je houdt er niks van over. Wat een bangmakerij: "Voor alle duidelijkheid, rood doorlopen ogen na het trainen zegt niets over hoe intensief je getraind hebt maar over hoeveel mazzel je gehad hebt dat er een adertje in je oog is gesprongen en niet in je hersenpan."
    Met anavar win je niets aan massa?

Geloven jullie echt wat je leest? Staat niet veel feitelijke info.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

ik lees die links niet eens. maar als dat er staat is het inderdaad een lading bullshit.

Comment

Die teksten zijn zo gekopiëerd uit o.a. S&F en delen van NECEDO.

Leukste stukje is wel dat DECA zo'n mild middel is. Iedereen aan de deca dan maar?
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Wel een tamelijk oud topic heren.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Domenique View Post
            Haha er is echt geen bijsluiter is voor een vriend trouwens
            Normaal gesproken doet iemand op z'n minst research voordat hij eraan begint... Google is your friend..
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

Hij zit momenteel zonder internet en had wat vraagjes opgeschreven daarmee hihi

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X