Voor de nieuwkomers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voor de nieuwkomers

Om nogmaals alles eenmaal uit te leggen zodat we niet telkens dezelfde vragen krijgen !!

Hier alle uitleg over STEROIDEN, Hoe te injecteren, Voorbeeld kuurtjes enz...

AS Room

wil je de trainingsoefeningen zien die je allemaal kunt doen druk dan op onderstaande link

Leeg

Hopelijk veel mensen hiermee te kunnen helpen en niet telkens dezelfde info neer te hoeven zetten...

veel succes

Interessante lectuur, thx!

Comment

een heel mooi stukje werk.
      Heel duidelijk

Comment

Simpel en duidelijk
        Who's the Chef

Comment

dit schild ons vast hoop ik veel de zelfde vragen

mooi werk, zal zelf ook weer even kijken, krijg er nooit genoeg van
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

mooi gedaan
            mooi duidelijk voor de beginners
            inplaats van 100den forms over het zelfde

Comment

kan niet wachten om het vanavond ff door te lezen maar eerst ff slapen ^^

Comment

bedankt !!

Top een beetje waardering geeft je snel het gevoel dat je het niet voor niets allemaal doet....

graag gedaan...

Comment

ga naar google en tik in wat je wilt weten kun je dat allemaal vinden, hoeft nie zo moeilijk te zijn.

Comment

Kennelijk wel anders hadden ze niet zoveel vragen hier...........

Comment

daar is dit forum voor, voor vragen.

Comment

Dat snapt me neus ook wel maar als je telkens dezelfde vragen krijgt schiet het ook niet op he en dit is toch om hun te helpen of niet dan !!

Krijgen we nou daar weer zo'n zinloze discussie over?

Comment

Als ik een vraag heb over een product dat ik wil gebruiken stel ik die vraag liever aan een aantal personen die het product gebruikt hebben en zodoende ook de negatieve dingen erover vertellen dan zomaar voort te gaan op "google". Ik vind het allezins zeer leerrijk leroy daar ik zelf al een aantal maanden met het idee loop om eens te gaan gaan kuren. (Maar eerst voeding nog goed op peil krijgen).

Comment

Thx crew

Ja bedankt crew het is ook inderdaad om mensen te helpen en hebben ze dan nog vragen kunnen ze die hier uiteraard stellen, maar ik denk dat er altijd wel iemand is die het niet snapt en denkt er alles al vanaf te weten LoL.....

Comment

eigenlijk moet iedereen die voor het eerst in de sectie anabolen kijkt automatisch eerst die links krijgen, dat ie eerst daar kijkt. nu gaat dit topic langzaam naar beneden en we weten: ze zoeken niet, dus is het tijdelijk goed. zoiets mag van mij sticky zijn. als dan zo'n vraag komt, gelijk de link.
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X