Yellow tops en npp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Yellow tops en npp

De titel zegt het al. Iemand ervaring mee? Zet hier alles nauwkeurig in puntjes neer... hahaha. Over yellow tops hoor ik positieve verhalen (uitzondering de pijn tijdens het injecteren), maar zijn nogal wat fakes van in de omloop.

Greetz.

Niemand? Wtf...

Met mijn domme hoofd, het moet npp zijn. !!! Schrijffoutje zie het nu pas.
    Last edited by Nex-; 28-12-2008, 23:07.

Comment

wrom kwam je vandaag niet?XD

Comment

Ik kom de volgende keer bro. ik moet binnenkort richting sakura weer dus als je dan mee wilt komen.... let me know.

Comment

welke gebruikers ervaring wil je weten nu dan, van yellow, of nnp?. van yellow kan ik wel zegge beste deca die er is, maar heel veel fakes, kijk op Bodypage, de website voor bodybuildend Nederland voor meer info er over.

Comment

Van beide. Dus jij vind yellow tops beste deca die er is? Ik had al zo'n vermoeden (positieve reacties). Hoe was het injecteren overigens? Ik heb daar minder positieve berichten over gelezen, maar dat er veel fakes in de omloop zijn wist ik al (had ik ook al aangegeven bij mijn startpost).

Greetz.

Comment

yellowtops beste... och.. een echte norma en echte yellowtop zijn beide goed. yellowtop is net nog ff dikkere olie. ondanks de vele fakes... vaak zit er in wat je wilt, namelijk 200mg deca. De kans op echte yellowtops is heel klein. ik heb es gelezen in een stukje dat organon voor x miljoen per jaar produceert, maar dat er voor x miljard over de toonbank gaat. weet niet precies meer hoeveel, maar dat scheelde wel 100x zoveel. dus dat zegt best wat. Mijn eerste deca was ook yellowtop. tzijn mooie busjes, maar norma is imo niks minder.
              nnp geen ervaring mee. of ik weet niet waar het de afkorting van is
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Npp is volgens mij nandrolon propionaat.

Zou persoonlijk die Yelloptops niet durven.....ga dan liever voor norma.
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it

Comment

Ja norma hoor ik ook goede verhalen over komen uit griekenland maar daar zijn ook ontzettend veel fakes van in de omloop. Yellow tops alleen maar lof natuurlijk.... ben erg benieuwd.

Waarom durf je geen yellow tops te zetten onderhandelen?

Comment

Omdat de kans om fake yelloptops te krijgen zeeeer groot is. Is al een paar jaar zeer moeilijk te krijgen. Als je ze al kan krijgen zijn ze super duur met een zeer groot risico.

Norma worden idd ook veel fake's verkocht. Als je een goeie supl. hebt is t dikke kans dat je goeie krijgt, je moet zelf de in en outs kennen als je iets koopt.
                    We like it

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                      Niemand? Wtf...

Met mijn domme hoofd, het moet npp zijn. !!! Schrijffoutje zie het nu pas.
                      Heb het even voor je aangepast.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Heb het even voor je aangepast.
                        Bedankt maat.

Onderhandelen, klopt wat je zegt... en inderdaad ik heb het nu maar 2 x voorbij zien komen en allebei aardig duur.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                          yellowtops beste... och.. een echte norma en echte yellowtop zijn beide goed. yellowtop is net nog ff dikkere olie. ondanks de vele fakes... vaak zit er in wat je wilt, namelijk 200mg deca. De kans op echte yellowtops is heel klein. ik heb es gelezen in een stukje dat organon voor x miljoen per jaar produceert, maar dat er voor x miljard over de toonbank gaat. weet niet precies meer hoeveel, maar dat scheelde wel 100x zoveel. dus dat zegt best wat. Mijn eerste deca was ook yellowtop. tzijn mooie busjes, maar norma is imo niks minder.
                          nnp geen ervaring mee. of ik weet niet waar het de afkorting van is

norma is ook goed maar me kop zwelt daarom altijd gelijk van om daarom neem ik ze niet, als je de maar weet hoe je de echte yellowtop kunt onderscheiden is het geen probleem

Comment

hier paar fotos van echte en neppe yellow

Comment

dat zijn ouwe fotos. ik weet niet hoe snel die dingen veranderen, maar ik weet wel dat fakes iig WEL veranderen. dus er zullen gerust nieuwe fakes zijn die er beter uitzien. deze fotos gaat over ex. date 2002 en 2003. dus jah... oud voor de goeie vervalser.
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X