ultra sust 3 esthers??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ultra sust 3 esthers??

Sustanon bevat 4 esthers die samen op 250 mg test komen op 1ml,
    maar hoe zit dat bij ultra sust van gg?? na wat zoeken kom ik op deze samenstelling
    Cyp 125mg
    En 125mg
    Prop 100mg

met dat in het achterhoofd en wetende dat sustanon 250 een andere samenstelling heeft en als 4e ester isocaproaat bevat kijk ik dan naar de halfwaarde tijden,
    prop 3,5 dagen
    iso 9 dagen
    cyp 12 dagen
    en 12 dagen

Dan nu mijn vraag voor de wat betere kenners onder ons, wat is het nut van de twee lange esters van beide 12 dagen??? en mag ik dan concluderen dat je met gewone sust beter stabielere bloedwaardes hebt omdat er nog een ester met een halfwaarde tijd van 9 dagen aan zit?? Heeft de ultrasust wel enige meerwaarde behalve dat ie hoger gedoseerd is?? Ik ben erg benieuwd, let it rip
    uut grunn!

Ik ben ook benieuwd. Je zou denken dat Ultrasust in verhouding goedkoper is....

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
      Sustanon bevat 4 esthers die samen op 250 mg test komen op 1ml,
      maar hoe zit dat bij ultra sust van gg?? na wat zoeken kom ik op deze samenstelling
      Cyp 125mg
      En 125mg
      Prop 100mg

met dat in het achterhoofd en wetende dat sustanon 250 een andere samenstelling heeft en als 4e ester isocaproaat bevat kijk ik dan naar de halfwaarde tijden,
      prop 3,5 dagen
      iso 9 dagen
      cyp 12 dagen
      en 12 dagen

Dan nu mijn vraag voor de wat betere kenners onder ons, wat is het nut van de twee lange esters van beide 12 dagen??? en mag ik dan concluderen dat je met gewone sust beter stabielere bloedwaardes hebt omdat er nog een ester met een halfwaarde tijd van 9 dagen aan zit?? Heeft de ultrasust wel enige meerwaarde behalve dat ie hoger gedoseerd is?? Ik ben erg benieuwd, let it rip
      Weet je zeker dat je goed hebt gezocht want Ultrasust GG bestaat uit;

test decanoate 150mg
      test isocaproate 100 mg
      test propionate 90mg
      test phenylpropionate 60mg

Comment

Originally posted by Infinity View Post

test decanoate 150mg
        test isocaproate 100 mg
        test propionate 90mg

ik had goed gezocht dacht ik ,ik vond het al vreemd dat ik las over slechts 3 esters,met enanthaat??, dus de ultrasust bevat dezelfde esters als de sust. als je gelijk hebt dan werpt dat een ander licht op de zaak , dan hebben we dus(even voor de rest onder ons met intresse)
        test deca op 15 dagen
        test iso op 9 dagen
        test prop op 3,5 dagen
        test phenyl op 4,5 dagen

In dat geval zie ik er dus wel de meerwaarde van in, omdat je dan dus per ml: 60 mg meer prop hebt, 40 mg meer iso en 50 mg meer deca test in verhouding tot gewone sust

thanks infinity!
        uut grunn!

Comment

your welcome

Comment

Ultra= Dubbele dosis lange esters, super=dubbele dosis korte esters toch?
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Ultra= Dubbele dosis lange esters, super=dubbele dosis korte esters toch?
              Mwah in feite is het gewoon marketing..
              Vele mensen denken natuurlijk al snel dat het beter werkt als Ultra Super Mega noem maar op voor staat..

Comment

Originally posted by Infinity View Post

test decanoate 150mg
                test isocaproate 100 mg
                test propionate 90mg

FF kleine aanpassing was even iets te snel...

GG ultrasust bevat:

test decanoate 100mg
                test isocaproate 100 mg
                test propionate 90mg

wat weer 350mg/ml maakt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...