Stromba direnarts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stromba direnarts

wie heeft er wel eens stromba gekocht bij de dierenarts?
    Heb gehoord dat je daar veel voor weinif geld kunt kopen.

wie weet hier iets van af?
    bedankt

Werkelijk geen idee en heb er ook geen ervaring mee.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik weet wel dat ze hormonen hebben omdat onze kat dat ook gebruikt tegen schilvervorming op de huid.
      oldpride.nl

Comment

Dierenartsen gebruiken ook vaak steroiden voor paarden met blessures.
        Of (sommigen) ook aan mensen leveren weet ik niet maar heb wel eens begrepen dat er bij veel spullen nogal veel verschil zit tussen wat voor dieren wordt gebruikt en wat voor mensen.
        Persoonlijk zou ik liever iets gebruiken dat speciaal voor mensen is gemaakt in ieder geval...

Comment

Maar toch interresant, stel dat de samenstelling hetzelfde is zou dat veel geld kunnen schelen, maar zal wel te mooi om waar te zijn.
          I live to end the game

Comment

stromba is geen veterinair medicijn zoals boldenone is. Dus is er ook niet te krijgen.....

Comment

inderdaad, leek mij ook al een vrij sterk verhaal

Comment

er is wel "stromba voor veterinair gebruik", de naam ontgaat me, maar was echt TE hoog gedoseerd per tablet.... meen me nog te herinneren dat t gebruikt werd bij rundvee...

ps: steroiden voor dieren zijn hetzelfde als voor mensen.... testosteron bij een paard, koe, hond.... is net hetzelfde als bij de mens....

er zijn toch alombekende veterinaire producten: ventipulmin, boldane, ganabol....
                It's not about the beauty, be a BEAST!!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!

Comment

Er is wel degelijk een stanozolol recept voor veterinair gebruik, en het noemt Winni-V van Upjohn (amerikaans) de dosering per pil is (hold on tight and enjoy the ride) 350 mg. woehoooo

pumpman

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X