D-boll vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• D-boll vraagje

Hallo jullie weten dat ik maandag aan een kuur d-boll ga beginnen. Maar nu ik hoor eigenlijk niet veel over de werking ervan. Ik zou daarom graag willen weten wat de bijwerkingen ervan zijn , en hoeveel ik ongeveer kan gainen .Ook wat ik wel en niet mag eten . En waar ik mezelf aan moet houden. Tis mn 1e kuur (voor het geval je het nog niet wist)..
    Dus graag reageren als je het zelf heb gebruikt. En wat je ervaring ermee was of is.

Dan weet mijn vrouwke ook hoe of wat, want die vindt het allemaalmaar niks.:discussion:

Alvast bedankt

Greetszz X
    The oxynator

http://www.bodynet.nl/cgi-bin/forum/ikonboard.cgi?act=ST;f=7;t=1750

Comment

Niet om het één of ander hoor, maar ik zou persoonlijk toch dit soort informatie allemaal verzamelen voordat ik zou besluiten om te gaan gebruiken en wat te gaan gebruiken...
      Zou ook zeker proberen je vrouwtje vantevoren goed te informeren want die gaat er geheid last van krijgen / dingen van merken en als zij er niet echt achter staat is het dus voor jou ook alleen maar lastiger.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 22 2003,21:41)]Niet om het één of ander hoor, maar ik zou persoonlijk toch dit soort informatie allemaal verzamelen voordat ik zou besluiten om te gaan gebruiken en wat te gaan gebruiken...
        Zou ook zeker proberen je vrouwtje vantevoren goed te informeren want die gaat er geheid last van krijgen / dingen van merken en als zij er niet echt achter staat is het dus voor jou ook alleen maar lastiger.
        duh ik wou gewoon zeker weten of alles klopte.

en nu weet ik alles in een keer zonder van 10 andere iets anders te horen en aangezien riki precies hetzelfde heeft gedaan waar ik sinds vandaag ook aan ben begonnen .. Vondt ik het beter om te horen van iemand die er zogezegt ervaring mee had
        The oxynator

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 22 2003,21:41)]Zou ook zeker proberen je vrouwtje vantevoren goed te informeren want die gaat er geheid last van krijgen / dingen van merken en als zij er niet echt achter staat is het dus voor jou ook alleen maar lastiger.
          Mijn vrouwtje was de eerste die het wist. En staat voor 99 % achter me. Ze vindt het best zolang er maar niks gebeurd.
          The oxynator

Comment

Ik denk dat shannasse bedoelt dat je beter eerst deze vraag kon stellen voor het aanschaffen van de kuur. Stel dat je nu van riki dingen hoort over dboll die je niet aan staan. Had je het misschien niet gedaan.
            I live to end the game

Comment

velen hier hebben dboll gebruikt. ik kan je zeggen: de resultaten lopen verschrikkelijk uit elkaar. ikzelf ben es na bol kuur akapuxuh 100% echt ja, uiteindelijk 2kg lichter geworden. door de slechte invloed van bollen op je afweersysteem, gewrichten, etc. ben ik een tijdje zo slecht gaan functioneren, dat ik afviel. denk daarbij dus aan pijnlijke gewrichten dus niet zwaar trainen en grieperig of iets wat er op lijkt.

riki is een uitzondering die echt bijna niemand evenaart. voorbeeld is small user. verder ken ik niemand met die resultaten. dus van zijn verhaal kan je niet helemaal uitgaan. affijn... eerste kuur.... dus gainen zal je uiteraard wel.
              iig succes~!!!!!!!!&#3 3;!!!!
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bruce @ Sep. 22 2003,23:09)]velen hier hebben dboll gebruikt. ik kan je zeggen: de resultaten lopen verschrikkelijk uit elkaar. ikzelf ben es na bol kuur akapuxuh 100% echt ja, uiteindelijk 2kg lichter geworden. door de slechte invloed van bollen op je afweersysteem, gewrichten, etc. ben ik een tijdje zo slecht gaan functioneren, dat ik afviel. denk daarbij dus aan pijnlijke gewrichten dus niet zwaar trainen en grieperig of iets wat er op lijkt.

riki is een uitzondering die echt bijna niemand evenaart. voorbeeld is small user. verder ken ik niemand met die resultaten. dus van zijn verhaal kan je niet helemaal uitgaan. affijn... eerste kuur.... dus gainen zal je uiteraard wel.
                iig succes~!!!!!!!!&#3 3;!!!!
                ik ben nu al 2 dagen onder weg .. en ben 1,5 kilo aangekomen. Duss ..
                The oxynator

Comment

dusss....?

wie hier (die dboll gebruikte) kwam niet paar kg aan de eerste dagen? dat heb iedereen met akpuxuh.

affijn... we zien wel over week of 8.

grzz
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Je houdt zeker met die dboll veel vocht vast, dat zal je gewichtstoename verklaren.
                    Dat je vrouwtje achter je staat is prima natuurlijk, ik vraag me alleen af of ze een goed idee heeft van wat het inhoudt, vooral omdat ik niet de indruk krijg dat je daar zelf vantevoren al helemaal van op de hoogte was. Bedoelde overigens idd min of meer wat Adonis al aangaf.

Succes iig en laat maar weten hoe het gaat.  

Comment

Hoe staat het nu met de kilo`s?

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X