Cut kuurtje winny only

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Glucosamine begint pas echt effect te hebben na een paar maanden... En je had hier beter meteen de test bij gezet, heb je meteen wat oestrogeen nog over waarmee je het hele pijnlijke gewrichten verhaal om zeep helpt.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik bedoel niet perse dat je erg op moet letten, maar dat meestal de mensen denken dat ze geen sides hebben gehad, terwijl ze die wel hadden , maar niet als vervelend hebben ervaren, dus niet op gelet. vandaar.
      denk dat weinig mensen van paar weekjes winny extreem problemen krijgen, maar als je dun haar hebt is het zeker geen aanrader. ikzelf heb een dikke bos. dus lig niet zo wakker van een paar minder.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

en anders scheer je je kop gewoon kaal tog

als het staad dat is de tweede vraag
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Volgens mij staa dat wel ?

Comment

Is het beter om 6 weken winny oral aan een stuk te nemen of zou het ook 2x 3 weken kunnen? Ik kan me voorstellen dat het niet heel veel verschil maakt door de korte waardetijden en omdat je dan met 50mg pd zo weer op je waardes zit.

Alvast bedankt
            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by bruce View Post
              ik bedoel niet perse dat je erg op moet letten, maar dat meestal de mensen denken dat ze geen sides hebben gehad, terwijl ze die wel hadden , maar niet als vervelend hebben ervaren, dus niet op gelet. vandaar.
              denk dat weinig mensen van paar weekjes winny extreem problemen krijgen, maar als je dun haar hebt is het zeker geen aanrader. ikzelf heb een dikke bos. dus lig niet zo wakker van een paar minder.

Blijft dat haar voor altijd weg dan?

Comment

als je kaal word word je kaal ouwe.

Comment

Oh oke ik dacht misschien is het net zoals bij een chemo kuur maar dan met minder haar uitval, dat het naderhand gewoon weer terug komt.

Comment

Ik word iig niet kaal ook niet van test e

Comment

Originally posted by Jaap View Post
                      Is het beter om 6 weken winny oral aan een stuk te nemen of zou het ook 2x 3 weken kunnen? Ik kan me voorstellen dat het niet heel veel verschil maakt door de korte waardetijden en omdat je dan met 50mg pd zo weer op je waardes zit.

Alvast bedankt
                      Iemand nog een antwoord op bovenstaande vraag?
                      Thanx

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

tuurlijk is dat geen optie. dan kan je net zo goed altijd kuurtjes van 3 weken doen. echte resultaat begint dan pas. bloedwaardes nemen langzaam toe.
                        ik word ook niet kaal van test, mo. het gaat puur over winny. en je ziet het pas na week of 6 pas.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X