Alle dboll ineens innemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alle dboll ineens innemen

onlangs hadden we eenpost over dboll ineens innemen ipv over de dag verdelen.
    reden zou zijn dat je lever 5 miligram kan afbreken en dus van ej hele dosis dan maar 5mg zou afbreken en de andere 30 of 50 weet ik et zou opgenomen worden.

maarrrreee.... hoe zit het dan als je 8x per dag 5mg neemt? dan breekt het zeker alles af? nope dus.

mijn mening: het is bull shit.
    en: ik heb in mn naaste omgeving meegemaakt dat iem. gs bollen nam ineens smorgens en daar bijna niks mee vooruit ging.

dus: verdelen die hap!!!!!!!!!&# 33;!!!!!
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

ik heb het indertijd eens nagevraagd aan een deskundige op dat gebied (dokter, die ook bb doet),en die vertelde dat dit niet waar is, als je 10 mg inneemt wordt 5 afgebroken , neem je 40 gram dan wordt er 15 afgebroken, wanneer je dus alles in één keer inneemt zal er iets meer dan de helft in je bloed komen.
    stil growing

Comment

Geloof dat het mijn topic was ( of was dat alleen over kauwen of slikken ) maar ben hoe dan ook van meneing dat verdelen beter is.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Stel dat je lever maar 5mg op een dag.
        Verspreid je het dan niet over heel de dag zodat je lichaam op een constant niveau zit i.v.m. halve waarde tijd van orale middellen.
        Dus als je bv s'ochtends 50mg in een keer neemt heb je even een piek.
        Als je het verspreid heb een constante lijn.

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Klopt harold. De gedachte achter in één keer nemen is dat je hogere ofwel betere bloedspiegels zou hebben aan het einde van de dag als dat je verdeeld..

Greets...

Comment

maar als je steeds akapuxuh om dse 2 of 3uur 5mg neemt zou je dus niks overhouden. en ik ging toch echt wel als een kanonnetje. dus die dokter heb waarsch. zelf een theorie bedacht.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (bruce @ Sep. 28 2003,23:30)]maar als je steeds akapuxuh om dse 2 of 3uur 5mg neemt zou je dus niks overhouden. en ik ging toch echt wel als een kanonnetje. dus die dokter heb waarsch. zelf een theorie bedacht.  
              Dat zal al moeten bewijzen dat die theorie niet helemaal zou kloppen. Vind het jammer dat er nog niet echt een onderzoekje bij ergo daarover is geweest..
              I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bruce @ Sep. 28 2003,23:30)]maar als je steeds akapuxuh om dse 2 of 3uur 5mg neemt zou je dus niks overhouden. en ik ging toch echt wel als een kanonnetje. dus die dokter heb waarsch. zelf een theorie bedacht.  
                Same here..

Greets...

Comment

Is het misschien niet gewoon zo dat je lever harder zijn best doet naarmate er meer rotzooi ineens binnen komt?
                  Dus dat onafhankelijk van de hoeveelheid altijd ongeveer de helft afgebroken wordt en de helft erdoor komt?
                  Dit zou ongeveer overeenkomen met de theorie van de dokter waar Snipke mee gesproken heeft en klinkt mij niet echt onlogisch in de oren...
                  Zal een grens aan zitten uiteraard maar in het geval dat je daar overheen gaat is er sprake van een vergiftiging denk ik.
                  Kan dit niet onderbouwen hoor, is gewoon een idee dat in me opkwam.  

Comment

Snap het idee maar het is wel bewezen dat een lever maximaal 5mg afbreekt.
                    Zoals meerdere zaken is ook dit tegenstrijdig met wat je vaak hoort en leest.

Greets...

Comment

vind ik niet logisch!
                      stel je neemt 20 mgram ineens. daarvan dus 10 afgebroken.
                      maar als je dan 5 neemt, zou je lever 2,5 afbreken, terwijl hij in staat is 10 af te breken, dan heb je toch een domme lever, die standaard de helft van het gif uit je body haalt?

ik denk dat het zo is als cur. zegt. ong. max. 5mg en daar hebtie dan een dag voor nodig ofzo. (weet ik veel, maar klinkt redelijk. toch.... offuh..... )

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (bruce @ Sep. 30 2003,00:11)]vind ik niet logisch!
                        stel je neemt 20 mgram ineens. daarvan dus 10 afgebroken.
                        maar als je dan 5 neemt, zou je lever 2,5 afbreken, terwijl hij in staat is 10 af te breken, dan heb je toch een domme lever, die standaard de helft van het gif uit je body haalt?

ik denk dat het zo is als cur. zegt. ong. max. 5mg en daar hebtie dan een dag voor nodig ofzo. (weet ik veel, maar klinkt redelijk. toch.... offuh.....     )
                        denk inderdaad dat het op deze manier gaat of ziets dan

Comment

Alles in 1 keer is zinloos en xtra belastend voor je lever. Je wilt constante bloedwaarden en niet 1 hoge piek van 4 uur op een dag dat daarna alles weer inzakt.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Riki @ Sep. 30 2003,11:01)]Alles in 1 keer is zinloos en xtra belastend voor je lever. Je wilt constante bloedwaarden en niet 1 hoge piek van 4 uur op een dag dat daarna alles weer inzakt.

Grtz
                            inderdaad, het werkte bij mij niet zo als het zou moeten

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Jack @ Sep. 30 2003,15:56)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Riki @ Sep. 30 2003,11:01)]Alles in 1 keer is zinloos en xtra belastend voor je lever. Je wilt constante bloedwaarden en niet 1 hoge piek van 4 uur op een dag dat daarna alles weer inzakt.

Grtz
                              inderdaad, het werkte bij mij niet zo als het zou moeten  
                              Helemaal mee eens!
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X