Wat zal ik doen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat zal ik doen?

Dit wordt alweer een topic over wnny/clen maarheb wat advies nodig, wie helpt?!
    zoals gezegd, een cut cycle, is me eerste kuur dus wil rustig beginnen, zou het liefst willen zetten, maar ben er totaal onbekend mee (niet met materie rond as maar puur gebruik), zou het liefst dus iemand hebben die het zou doen. wordt waarschijnlijk tabs dus, ben nu 87 kg bij een bf van ong 10% om sommige plaatsen nog veel vet, vooral benen en onderste rij abs. Maar wil dus droger worden en nog wat kilo's dus rond 91/92 met bf van 7/6%, wat denk is dit haalbaar met alleen 6 wken 50 mg winny, of nog clen erbij? en dan de nakuur, op andere boards (DBB.com) (wordt er oa gezegd dat bij een winny tabs only mariadistel genoeg is voor nakuur?! wat is jouw mening? en anders wordt het nolvadex,
    dan het dieet, zit nu op een dieet van rond de 4000 kcal en merk dat ik snel vet aanziet, toch wil ik optimaal profiteren van de winny dus op hoeveel kcal zal ik moeten gaan zitten? en dan denk pro's verhogen tkv de carbs?? verder dan misschien 1x in de week cardio en verder 4x'tot het gaatje aan het ijzer!
    wat denk je ervan? en kun jullie me helpen wat keuzes maken
    en oja wat about de specifieke bijwerkingen van winny /clen en nolva?
    verder train ik al sinds me 16e en ben nu 22, vorig beetje doorgeschoten in me bulk ging in 4mnd van 85 naar 110, erg veel vet, heb in de zomer op 6 % gezeten maar mis toch die 'harde' look.

4 a 5kg aankomen en toch droger worden is wel veel gevraagd, maar wat niet is kan komen.
    ik raad je idd aan om gewoon te doen wat je zelf zegt en kijken wat daaruit komt. maar stel geen al te hoge verwachtingen. hou het op 2 a 3kg zwaarder en toch droger. door de clen ga je heel veel verliezen, snappie.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik vind je te jong. Zijn geen smarties, en de clen helemaal niet.

Grtz

Comment

De clen in combinatie met de winstrol gaat zeker een hardere look geven.

Ik ben het met Riki eens dat je vrij jong bent.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

als je inderdaad 4 a 5 kg wilt aankomen en wat droger worden zou ik de clen laten vallen, je zult dan alleen lichter worden of op het zelfde gewicht blijven, winst zit er dan niet in.

Als je nog nooit gekuurd hebt moet 3-5 kg wel haalbaar zijn op winstrol only op 40-50 mg ED.
          vet% zakt meestal wel, afhankelijk van je bouw.

Dieet, ik zou van 4000 cals naar 3300-3500 gaan en je proteine op 4 gr/kg lichaamsgewicht houden.

qua training : ik vind zelf 3x trainen het beste, met telkens een dag ertussen, daar ga ik momenteel heel goed op.
          cardio zou ik gewoon na elke training 15 minuutjes doen.
          dus 3x 45 minuten trainen en daarna 15 minuten cardiio.

Comment

ok klinkt aannemelijk allemaal, maar zal de clen laten staan, verder de nakuur, zoals ik al zie zijn de meingen verdeeld over wat het beste zou zijn bij een winny only, zouden jullie daar wat specifieker op in kunnen gaan?
            again thanx

Comment

altijd nolva als nakuur nemen. ook bij winstrol only. zou bij sommige mensen niet nodig zijn, maar better safe then sorry.

bij de zwaardere en langere kuren ook HCG, maar dat is hier niet nodig.

nolva, 10 dagen op 40 mg en 10 dagen op 20 mg

Comment

Zeker wel nolvadex om de redenen die Jack al noemt.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Jack @ Okt. 01 2003,14:20)]altijd nolva als nakuur nemen. ook bij winstrol only. zou bij sommige mensen niet nodig zijn, maar better safe then sorry.

bij de zwaardere en langere kuren ook HCG, maar dat is hier niet nodig.

nolva, 10 dagen op 40 mg en 10 dagen op 20 mg
                  Heb je een speciale reden voor nolvadex?
                  Of is het bewoon beter dan clomid?

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Met clomid heb je meer kans op sides die je met nolvadex niet hebt.
                    Heb er zelf nooit last van gehad maarer zijn er genoeg die het wel hadden.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 01 2003,17:58)]Met clomid heb je meer kans op sides die je met nolvadex niet hebt.
                      Heb er zelf nooit last van gehad maarer zijn er genoeg die het wel hadden.

Greets...
                      idd clomid sucks en niet zo zuinig ook. Ik heb last gehad van grote "schijven" in mijn nek en heeft vele maanden geduurt voordat die eindelijk verdwenen. Achteraf kwam ik er achter dat het door de clomid kwam dus voor mij nooit meer.

Grtzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

bleven die halterschijven in de sportschool na het trainen aan je nek plakken?

gegegege
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

oooooooh was dat het!!

Fijn Bruce

Grtzzzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Kreeg zelf de laatste keer wat last van mijn huid, puistjes en erg droog.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X