Advies.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies.

jalaljajalla
    jajajaja
    jdndjk ja;;a
    Last edited by Olaf; 19-04-2007, 12:06.

Je bent nog te jong om te gaan kuren..
    Je schrijft ook niet hoe lang je al traint.
    Je kan op die leeftijd nog veel verder komen zonder te kuren.
    Door goed op je voeding te letten en voldoende rust en goed te trainen.

Op www.finalflex.nl kan je de werking van de verschillende anabolen lezen.
    En ook de bijwerkingen.
    Op deze forum kan je er ook genoeg over vinden.

Op deze forum kan je ook genoeg info lezen over voeding en trainen.
    Zodat je je levenstijl kan aanpassen,want daar komt het op neer.Wat tot meer spiergroei zal lijden.

Succes..

Grtzz.
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik zal eerst ff beginnen met wat meer info over jezelf te posten. Je lengte/gewichts verhouding vind ik persoonliojk neit goed genoeg om te beginnen.. Post eens wat je eet per dag, hoe je traint en alles. Nadat ik mijn voeding compleet op orde had en training vlogen de kg's er wel aan.
      I live to end the game

Comment

Ik heb eigenlijk een vraagje aan jou Olaf, wil jij werkelijk je lijf en leden aan de genade van een wildvreemde overlaten?
        Stel dat er hier iemand op basis van deze summiere info zegt wat je zou kunnen gebruiken, zou je dat advies dan opvolgen zonder er verder zelf fatsoenlijke info over te hebben?
        Ik hoop werkelijk voor je van niet...

De vorige posters hebben trouwens gelijk hoor, je bent sowieso te jong. Je zou je lekker moeten bezig houden met juiste voeding en juiste training, daar kun je zeker op jouw leeftijd heel veel mee winnen.

Verder is mijn advies aan jou om heel veel te gaan lezen en leren en dan uiteindelijk, bij voorkeur pas over een jaar of wat trouwens, zelf een plan te vormen over wat je wilt doen en/of gebruiken. Op basis van je eigen kennis en de ervaringen die je zelf hebt opgedaan met verschillende vormen van training en dergelijke.
        En dan uiteraard dat plan voor te leggen aan bijvoorbeeld de mensen op dit forum, als je de mogelijkheid hebt is het zeker aan te raden om te profiteren van de kennis en ervaringen van anderen!
        Je eigen plan laten bijschaven is echter wel heel wat anders dan een vreemde dat plan laten opstellen natuurlijk.  

Ik hoop dat je ingaat op de vragen van Adonis en dat je met de reactie's op je dieet enzo al flink verder komt!  

Comment

Olaf volg bovenstaande adviesen op en het gaat helemaal goed komen met je...

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Volledig met je eens Mr. C.

Info kan je ook nog vinden op bodypage.nl en ergogenics.org
            Maar heel belangrijk in jou geval Olaf : BEGIN ER NOG NIET AAN !!!!!
            Een goede raad : -wacht tot je minstens 21 jaar bent.
                                   -veel getraind hebt met een natuurlijke groei
                                   -leer zoveel mogelijk over A.A.S.

Martijn.

KRACHT, VERTROUWEN, REGELMATIGE TRAINING EN VOLHOUDEN WORDEN BELOOND MET EEN NIEUW EN BETER LEVEN. (ARNOLD)

Comment

Zou persoonlijk wachten tot je 23e omdat tot die tijd je eigen test op z`n hoogst is.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X