injecteren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• injecteren

Velen injecteren zelf. Doe je dat voor de spiegel of op gevoel als je in je bil injecteerd? Ooit eens geprobeerd om de webcam op je reet te richten en op de monitor kijken of het goed gaat?
    een gladde aal blijft altijd glad.

Heb een vriendin gevraagd of ze me wil prikken zodra ik ga beginnen. Gewoon zodat ik zeker weet hoe het moet. En dan daarna zelf in me quads en zo. Tenzij ze het leuk vindt, dan gaan we niet moeilijk doen

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Heb een vriendin gevraagd of ze me wil prikken zodra ik ga beginnen. Gewoon zodat ik zeker weet hoe het moet. En dan daarna zelf in me quads en zo. Tenzij ze het leuk vindt, dan gaan we niet moeilijk doen
      Ik injecteer mijn vriendin. Ik denk dat het een aardig hulpmiddel zou kunnen zijn als je het alleen moet doen.

Comment

spiegel voor tricep en nek/ schouder. bovenbeen gewoon zittend of staand. bil irritant. niet meer gedaan.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

gewoon lkr in de bil prikken

zelf of door vriendin, geen problemen mee

niet voor de spiegel ofzo

draai mijn hoofd gewoon om, en kijk dan naar achteren
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by bruce View Post
            spiegel voor tricep en nek/ schouder. bovenbeen gewoon zittend of staand. bil irritant. niet meer gedaan.
            Ik prik je wel in je bil.

Comment

ff off topic

been en bil prikken merk je dan ook verschil tussen bijden

of voeld de prik precies het zelfde, been lijkt mij zwaar kl.te

gaat het zwaarder in je been bijv het door drukken
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik injecteer nu alleen nog maar in me bil, schouders en traps tijdens deze kuur.

Heb zowat overal geprikt, triceps, traps, schouders, billen (benen, heb ik leuke plek van over), kuiten, borst en een keer 2ml test in biceps. Billen is het beste.

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                  ff off topic

been en bil prikken merk je dan ook verschil tussen bijden

of voeld de prik precies het zelfde, been lijkt mij zwaar kl.te

gaat het zwaarder in je been bijv het door drukken
                  Bil is het minst piijnlijk voor miij.

Comment

Heeft iemand ooit in zijn borst geinjecteerd?

Net zoals Nex ga ik afwisselen met traps en triceps. Net zoals me quads kan ik ze niet missen. En als je laag genoeg in vet% zit zou de borst ook een interesante plek zijn in theorie. Anders gewoon recht in de hartspier

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Heeft iemand ooit in zijn borst geinjecteerd?

Net zoals Nex ga ik afwisselen met traps en triceps. Net zoals me quads kan ik ze niet missen. En als je laag genoeg in vet% zit zou de borst ook een interesante plek zijn in theorie. Anders gewoon recht in de hartspier
                      mijn buurman injecteerde recht in zijn hartspier , nu heb ik gelukkig geen last meer van hem.

Comment

Ik heb nog nimmer AS gebruikt maar injecteer mezelf insuline, heb ook al op verschillende plekken gedaan, uit ervaring vind ik vooral bovenkant been en bovenarm geschikt om te injecteren, m'n buik op zich is ook wel een plek waar ik vaak m'n injectie zet, maar daar moet je wel oppassen voor zogenaamde 'bleeders' als jje droger staat, had ik deze herfst ook en kan best wel pijn doen dan, als je echter boven 7-8% BF staat zou je daar ook zo goed als nikx moeten voelen.
                        "those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"

Comment

Originally posted by kees View Post
                          mijn buurman injecteerde recht in zijn hartspier , nu heb ik gelukkig geen last meer van hem.
                          AS in zijn hartspier? rare plek om te injecteren

Comment

in mijn bil geraak ik niet meer daar is mijn rug wat te breed voor geworden, ik injecteer altijd in mijn schouders, triceps enzo lijkt me te pijnlijk

Grtz
                            stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
                              in mijn bil geraak ik niet meer daar is mijn rug wat te breed voor geworden
                              Grtz
                              toch wel bruut als je dat kan zeggen, ik zelf heb nog nooit geinjecteerd en ook nog geen as voor de rest gebruikt dus geen idee.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X