injecteren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by snipke View Post
    in mijn bil geraak ik niet meer daar is mijn rug wat te breed voor geworden,
    Grtz
    onderrug zal je uiteraard bedoelen
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      toch wel bruut als je dat kan zeggen, ik zelf heb nog nooit geinjecteerd en ook nog geen as voor de rest gebruikt dus geen idee.
      Geen zorgen als jij dat bent op je avatar mag je wel een paar jaar keihard door trainen en kuren voordat je niet meer bij je billen komt. Heb je nu wel een idee?

Brede jongens op bodynet hoor.
      Echte bodybuilders kunnen nog in hun bil injecteren en kijk met wat je hier te maken krijgt.

Comment

Snipke is gewoon wat minder lenig, en aardig breed. Zie niet in waarom je hem nu afvalt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Meer oefenen dan. Ken snipke verder niet en was ook niet op hem persoonlijk gericht. Als pro's het kunnen dan kan hij het ook.
          Last edited by Nex-; 25-04-2009, 13:34.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Brede jongens op bodynet hoor.
            Echte bodybuilders kunnen nog in hun bil injecteren en kijk met wat je hier te maken krijgt.
            op bodynet. ja, alleen echte sukkels.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Heeft iemand ooit in zijn borst geinjecteerd?

Net zoals Nex ga ik afwisselen met traps en triceps. Net zoals me quads kan ik ze niet missen. En als je laag genoeg in vet% zit zou de borst ook een interesante plek zijn in theorie. Anders gewoon recht in de hartspier
              Je leest mijn reactie en alsnog lees je er overheen dat ook ik in mijn borst heb geïnjecteerd. Hierbij dus.. ja dat heb ik gedaan. Wat is nu exact je vraag?

Comment

Je leest mijn reactie en alsnog lees je er overheen dat ook ik in mijn borst heb geïnjecteerd. Hierbij dus.. ja dat heb ik gedaan. Wat is nu exact je vraag?
                hee scheetje,,,maak eens en foto van je binnekant van je arm en zet dat fototje in je avatar.
                jij met 2 ml testo in de biseps. kan wel .but not you
                of dat nou een jaar geleden was of twee makt niet uit.
                dan kan ik aan je arm beordeelen hoe je bent

Comment

Meer oefenen dan. Ken snipke verder niet en was ook niet op hem persoonlijk gericht. Als pro's het kunnen dan kan hij het ook.
                  Isse geen oefenen.....hij heeft gelijk op een gegeven moment lukt je dat niet meer.

Zelfs buigen van je arm gaat kut, liggen wordt kut enz enz

Daarom prikken we elkaar in de bil.....rest van de plekke durven we niet ghehe
                  Last edited by onderhandelen; 25-04-2009, 17:22.
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                  We like it

Comment

offtopic
                    @onderhandelen
                    mensen kunnen nogsteeds (waaronder ik) je orginele foto bekijken als ze een printscreen maken en het terug inverten.. ik dacht ik zeg het maar

Comment

@ Sak.....niks ernstigs aan dit is de originele foto.....

Niks om te schamen helemaal als je stilstaat dat in 2007 men een skinny mf was zie profiel, en dat in 3 goeie kuren

Mooi resultaat toch?

Last edited by onderhandelen; 25-04-2009, 17:41.
                      We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                        @ Sak.....niks ernstigs aan dit is de originele foto
                        haha lache man
                        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

omdat mijn vriendinnen nog wel eens wisselen haha, doe ik het altijd zelf voor de spiegel maar valt niet mee met een 10ml spuit haha.

Comment

Ik vraag me af of pros allemaal zelf prikken nex, ik ken 2 jongens die wedstrijden doen maar die prikken zelf niet hoor dat doet hun begeleider.

Comment

ff dom vraagje als je inje bil injecteerd. doe je dat van de zijken af gewoon recht in het midden van achteren.. en hij moet ik rust zijn lijkt mij. :$ sorry just wondering.. ga der wel van uit maar just to be shure

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                                ff dom vraagje als je inje bil injecteerd. doe je dat van de zijken af gewoon recht in het midden van achteren.. en hij moet ik rust zijn lijkt mij. :$ sorry just wondering.. ga der wel van uit maar just to be shure
                                zet 2 denkbeeldige lijnen in je bil eentje die horizontaal loop en eentje die verticaal loopt.. aan de buitenste hoek boven daar injecteer je

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X