injecteren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by leipe ouwe View Post
    hee scheetje,,,maak eens en foto van je binnekant van je arm en zet dat fototje in je avatar.
    jij met 2 ml testo in de biseps. kan wel .but not you
    of dat nou een jaar geleden was of twee makt niet uit.
    dan kan ik aan je arm beordeelen hoe je bent
    Rot toch een eind op idioot. Het enige wat je hier kunt doen is een beetje onzin komen lullen. Kijk eens naar je berichten. Waar ben je mee bezig? Is dit weer een feit wat je nu zegt zoals de 600 euro per maand die je aan eten uitgeeft?

Ik ken jou niet jij kent mij niet. Dat houd ik liever ook zo.
    Last edited by Nex-; 26-04-2009, 12:22.

Comment

Overigens kan 2ml test zeker wel in je biceps. Ben ik levende getuige van omdat ik het zelf heb geprobeerd. Wauw 2ml test, nu ben ik de man of niet leipe? Sukkels die stoer doen om niks.. heb het over jou inderdaad.

@ Quibus

Dat zal wel met andere factoren te maken hebben en niet omdat ze er niet zelf bij komen.

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
        hee scheetje,,,maak eens en foto van je binnekant van je arm en zet dat fototje in je avatar.
        jij met 2 ml testo in de biseps. kan wel .but not you
        of dat nou een jaar geleden was of twee makt niet uit.
        dan kan ik aan je arm beordeelen hoe je bent
        Vanaf nu zal ik je "Jezus" noemen. Baviaan dus.. jij denkt dat je god bent? Of dat je zoveel ervaring hebt, je nu al kunt zien wanneer iemand ooit 2ml test in zijn biceps heeft geïnjecteerd? Ik weer dat je geen 18 of 20 bent maar je gedraagt je werkelijk als een idioot. Dit is niet de eerste keer dat je onzin lult. Zie alleen maar hoeveel mensen het eens zijn met je reacties. Maar jij zal het wel allemaal beter weten. En mensen moeten eens inzien dat ik niet hun hol maatje ben om foto's te posten wanneer zij dat willen. Ben nu 96kg, de laatste foto dat ik hier heb gepost was waarschijnlijk rond de 80kg met hetzelfde vp. Waarom post ik dan geen nieuwe foto zou je denken? Of waarom reageer ik nog zo weinig? Precies.. ik heb mijn tijd als kleuter hier wel gehad.

Echt waar leipe. Stoer doen en opvallen op internet zal je eigen reputatie op een board alleen maar meer laten dalen, en dat wil je niet toch? Vooral niet als het over aas gaat. Anders zul je weinig pm's meer krijgen grote jongen. Wat voor reputatie denk je nu hier wel niet te hebben? Mensen kunnen je niet meer serieus nemen, vooral als je over onderwerpen als "voeding" begint. En het kan me niet schelen hoeveel aas je in je leven hebt gebruikt en welke merken allemaal hebt gehad en dat je ug maar niks vindt (ja ik heb het allemaal gelezen), je blijft een idioot wegens je gebrek aan verstand over waar je het over hebt.

Cya.

Comment

Originally posted by bruce View Post
          spiegel voor tricep en nek/ schouder. bovenbeen gewoon zittend of staand. bil irritant. niet meer gedaan.
          Hoe doe jij dat man in je nek/schouders enz ik steek ze altijd zelf in bil
          omdat daar bijna geen aders lopen

Comment

Ik zie dat er maar weinig in de been wordt geprikt. Heeft iemand weleens in de triceps geprikt? Biceps weet ik wel dat het gedaan wordt. En zeker 2 ml.Hoor ook dat 2ml in de triceps gepleurt wordt.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Zo te zien gebruiken veel mensen anabolic,
              Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by kees View Post
                mijn buurman injecteerde recht in zijn hartspier , nu heb ik gelukkig geen last meer van hem.

Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by cybersul View Post
                  Zo te zien gebruiken veel mensen anabolic,
                  Die mening deel ik met je

Comment

Originally posted by Giokeh View Post
                    Ik heb nog nimmer AS gebruikt maar injecteer mezelf insuline, heb ook al op verschillende plekken gedaan, uit ervaring vind ik vooral bovenkant been en bovenarm geschikt om te injecteren, m'n buik op zich is ook wel een plek waar ik vaak m'n injectie zet, maar daar moet je wel oppassen voor zogenaamde 'bleeders' als jje droger staat, had ik deze herfst ook en kan best wel pijn doen dan, als je echter boven 7-8% BF staat zou je daar ook zo goed als nikx moeten voelen.
                    iS DAT NIET GEWOON IN VET INJECTEREN IPV IN EEN SPIER ?

Comment

Originally posted by suikertje View Post
                      zet 2 denkbeeldige lijnen in je bil eentje die horizontaal loop en eentje die verticaal loopt.. aan de buitenste hoek boven daar injecteer je
                      dus eigenlijk het gedeelte van je bilspier die richting je rug loopt of daarnaast.? (als je hem aanspant)

Comment

Een opfris curcsus injecteren.

Anabolen

Comment

hahahahhahahahahhaaha.... die is mooi. plaatje met kruis in je bovenbeen en waar het wel moet. ik heb 90% geprikt op het kruis, dus waar het niet moet. lol. alleen laatste tijd kreeg ik het er niet meer in en deed ik eht aan zijkant, waar het dus wel moet. lol lol lol.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by kees View Post
                            Een opfris curcsus injecteren.

Anabolen
                            tyvm mooie handige link

Comment

Originally posted by bruce View Post
                              hahahahhahahahahhaaha.... die is mooi. plaatje met kruis in je bovenbeen en waar het wel moet. ik heb 90% geprikt op het kruis, dus waar het niet moet. lol. alleen laatste tijd kreeg ik het er niet meer in en deed ik eht aan zijkant, waar het dus wel moet. lol lol lol.
                              Zo leer je nog eens darten bruce.

Comment

Gewoon tussen je benen spuiten. Kan zeker wel 0,5ml in

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X