oxy v/s d-bol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oxy v/s d-bol

ok mensen had wel weer eens zin een een discussie

heb mij laaste tijd wat verdiept en oxy (oxymetholone)

iedereen zegt dat het zwaarder is dan d-bol

oxy is 1 van de zwaarste anabolen oraal

mijn vraag waarom hoor je dan iedereen zeggen

oxy op 100 mg per dag en zelfs veel gelezen oxy 150 mg per dag

maar d-bol hoor je iedereen zeggen 50 mg per dag meer niet

als oxy dan echt zo zwaar is zwaarder dan d-bol

waarom word oxy dan zo hoog gedoseerd

daar kan ik niks over vinden

zo hoog lijkt mij niet goed voor je lever tog

wie o wie komt er met een goed verhaal
    Pain is temporary...pride is forever...

Goede vraag.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Goede vraag.
      thnx bro

daarom wi ik hier graag wat opheldering op hebben

en maby een leuke discussie

Comment

wat is gisteren nog gelezen had.. op dbb zou echt ff de topic moeten zoeken is dat als je bijv 50mg oxy bijna zelfde effect geeft als 20mg d-bol

en dan zou oxy verstandiger zijn als je zou moeten kiezen.
        De bedoeling is meer eruit hallen dus oxy op 100mg is dan d-bol op 40/50mg

ik heb het hier over de schadelijkheid als je oxy met d-bol gaat vergelijken niet over de werking

dus inprincipe is het kwa schadelijkheid te vergelijken met d-bol.. je gaat tog ook geen 80mg d-bol ed nemen..

Maar wat ik meen is dat oxy weer beter werking beter is dan d-bol

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
          wat is gisteren nog gelezen had.. op dbb zou echt ff de topic moeten zoeken is dat als je bijv 50mg oxy bijna zelfde effect geeft als 20mg d-bol

dit ben ik nergens nog tegen gekomen ook daaro niet op dbb

iedereen roept oxy is een heel zwaar middel

bij te lang gebruik 4 weken kan het je organen al verniellen etc

en dan die doseringen 150 mg

voor z'n raar goedje als dit

als je dat stukje vind plaats het hier dan maar even

hoop dat iemand hier nog meer antwoord op heeft

Comment

dat zeggen ze wel ja

als echt niks meer werkt en je groeid niet meer raden ze je pas oxy aan

zelfs niet vaker dan 2 x te gebruiken en een kuur

Comment

Originally posted by martin27 View Post
              dat zeggen ze wel ja

als echt niks meer werkt en je groeid niet meer raden ze je pas oxy aan

zelfs niet vaker dan 2 x te gebruiken en een kuur
              wat ik meen te zeggen is dat dbol per mg sterker is dan oxy

Comment

wat ik meen te zeggen is dat dbol per mg sterker is dan oxy
                waarom roept iedereen dan dat oxy juist zo raar middel is

dat het heel slecht voor je is

ze raden je liever d-bol aan

je leest het overal oxy zal het niet gebruiken

alleen gebruiken als je echt nergens van groeid

niet langer dan 4 weken etc

kracht is veel beter bij oxy

nadelen zijn er wel meer zeggen ze ook kwa vocht enzo

wat ik tot nu toe begrijp is dat oxy een heel zwaar middel is

de zwaarste oraal die er is

waarom dan tog zo hoog gedoseerd

Comment

eerst en vooral, dbb zit vol napraters die veelal zelfs geen snars begrijpen van wat ze eigenlijk zeggen. Then again, dit geldt voor het gemiddelde BB/AS forum.

Een voorbeeldje dat toevallig over de zaak handelt, er zat op een zeker board iemand die 4 weken met oxy op 100mg aan het kuren was. Nu voelde die persoon zich heel slecht, moe enz..., zaken die kunnen wijzen op leverbeschadiging. Hij liet zijn leverwaarden controleren en deze waren licht verhoogd. Iedereen roepte dat dit voorbeeld mooi liet ziet hoe schadelijk orals zijn, want direct toen hij stopte voelde hij zich beter.

Nu heb ik heel het leverschade-geblaat en oxy zelf zeer hard onderzocht, en ik vond al direct een paar gebreken in het verhaal.

1) hij had zijn leverwaardes niet voor de kuur gecontroleerd. Dan is een test midden-cycle relatief nutteloos, aangezien je geen basepoint hebt. Je kunt niet zeggen dat iets levergiftig is op basis van 1 meting.

2) die bijwerkingen die hij kreeg van "leverbeschadiging" staan gewoon in de bijsluiten van oxymetholone. Ze hadden helemaal niks met leverschade te maken, want quasi direct na het stoppen van de kuur voelde hij zich beter. Echte leverschade is écht zo vlug niet weg. Die bijwerkingen zijn typisch aan oxy, veel mensen voelen zich er echt kut op.

3) licht verhoogde leverwaardes wijzen op een verhoogde activiteit van de lever, niks anders. Zelfs zwaar verhoogde leverwaardes zijn nog teken van leverschade. Enkel een buikscan kan echt laten zien of er schade is of niet.

Terug naar de vraag, is oxy echt de leverkiller dat men zegt? Nee.
                  Dianabol is mg voor mg meer levergiftig. In vitro is dianabol mg voor mg zelfs het giftigste van de meer gangbare AS. Wil dat zeggen dat je geen dbol meer mag gebruiken? Ook niet. Overdrijf er gewoon niet mee. Bij gelijk welke orale AS, als je langer als 6-8 weken ermee wilt kuren, neem geregelt een bloedtest, om de 2-4 weken, en achteraf ms een buikscan. Zo doen ze het in de medische sector ook.

Wil je een echte leverkiller zien, onderzoek methyltrienolone, of zijn nog zwaardere neef dimethyltrienolone.
                  the one and only tabata overlord

Comment

een maat van mij heeft in het verleden 1x oxy only kuur gedaan voor 5 weken en is nu bezig met oxy+test e, ik moet zeggen de gains zijn GRUWELIJK!

sowieso veel sterker dan d-bol, maar weet niet of dat ook op zelfde mg basis ook zo is.
                    massa en kracht behouden van oxy's is wel moeilijk, je kunt binnnen je kuur mess 40kg meer bankdrukken en 10kg aankomen de meesten zullen boven de 100-125 mg meer sides dan extra gains ervaren.

hier nog even een artikel over leverbeschadiging van verschillende AAS waaronder de grootste boosdoener d-bol:

Dianabol is voor de lever het linkste anabool
                    18 jaar, 105 kg,

DL:
                    210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                      eerst en vooral, dbb zit vol napraters die veelal zelfs geen snars begrijpen van wat ze eigenlijk zeggen. Then again, dit geldt voor het gemiddelde BB/AS forum.

Een voorbeeldje dat toevallig over de zaak handelt, er zat op een zeker board iemand die 4 weken met oxy op 100mg aan het kuren was. Nu voelde die persoon zich heel slecht, moe enz..., zaken die kunnen wijzen op leverbeschadiging. Hij liet zijn leverwaarden controleren en deze waren licht verhoogd. Iedereen roepte dat dit voorbeeld mooi liet ziet hoe schadelijk orals zijn, want direct toen hij stopte voelde hij zich beter.

Nu heb ik heel het leverschade-geblaat en oxy zelf zeer hard onderzocht, en ik vond al direct een paar gebreken in het verhaal.

1) hij had zijn leverwaardes niet voor de kuur gecontroleerd. Dan is een test midden-cycle relatief nutteloos, aangezien je geen basepoint hebt. Je kunt niet zeggen dat iets levergiftig is op basis van 1 meting.

2) die bijwerkingen die hij kreeg van "leverbeschadiging" staan gewoon in de bijsluiten van oxymetholone. Ze hadden helemaal niks met leverschade te maken, want quasi direct na het stoppen van de kuur voelde hij zich beter. Echte leverschade is écht zo vlug niet weg. Die bijwerkingen zijn typisch aan oxy, veel mensen voelen zich er echt kut op.

3) licht verhoogde leverwaardes wijzen op een verhoogde activiteit van de lever, niks anders. Zelfs zwaar verhoogde leverwaardes zijn nog teken van leverschade. Enkel een buikscan kan echt laten zien of er schade is of niet.

Terug naar de vraag, is oxy echt de leverkiller dat men zegt? Nee.
                      Dianabol is mg voor mg meer levergiftig. In vitro is dianabol mg voor mg zelfs het giftigste van de meer gangbare AS. Wil dat zeggen dat je geen dbol meer mag gebruiken? Ook niet. Overdrijf er gewoon niet mee. Bij gelijk welke orale AS, als je langer als 6-8 weken ermee wilt kuren, neem geregelt een bloedtest, om de 2-4 weken, en achteraf ms een buikscan. Zo doen ze het in de medische sector ook.

Wil je een echte leverkiller zien, onderzoek methyltrienolone, of zijn nog zwaardere neef dimethyltrienolone.
                      ok mooi verhaal dit

goed omschreven ook, zal dit nog eens ff rustig door lezen

is oxy nu wel of niet de zwaarste oraal anabool

Comment

en dan zou oxy verstandiger zijn als je zou moeten kiezen.
                        De bedoeling is meer eruit hallen dus oxy op 100mg is dan d-bol op 40/50mg

ik heb het hier over de schadelijkheid als je oxy met d-bol gaat vergelijken niet over de werking

dus inprincipe is het kwa schadelijkheid te vergelijken met d-bol.. je gaat tog ook geen 80mg d-bol ed nemen..

Wat ik hoor. Wat ik lees, wat ik.. wat ik.. bla bla bro. Probeer het zelf uit. Oxy is niet te vergelijken met dianabol. Heb hier naposim liggen en oxy van epl. Voor mij geen oxy meer. Wat mij betreft kunnen jullie ook stoppen met het vergelijken van deze twee middelen want hoe erg ze ook met elkaar overeen komen qua werking (in jullie ogen) het blijven twee verschillende middelen.

Durf mijn geld op te zetten dat niemand hier op bodynet weet hoe de schade vergelijkingen tussen diana en oxy is. Gokken kan je doen en onzin verhalen lezen ook maar het blijft speculeren.

Dianabol is overigens een stuk schadelijker dan oxy als je dezelfde hoeveelheid aanneemt.
                        Last edited by Nex-; 30-04-2009, 13:30.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                          Wat ik hoor. Wat ik lees, wat ik.. wat ik.. bla bla bro. Probeer het zelf uit. Oxy is niet te vergelijken met dianabol. Heb hier naposim liggen en oxy van epl. Voor mij geen oxy meer. Wat mij betreft kunnen jullie ook stoppen met het vergelijken van deze twee middelen want hoe erg ze ook met elkaar overeen komen qua werking (in jullie ogen) het blijven twee verschillende middelen.

Durf mijn geld op te zetten dat niemand hier op bodynet weet hoe de schade vergelijkingen tussen diana en oxy is. Gokken kan je doen en onzin verhalen lezen ook maar het blijft speculeren.

Dianabol is overigens een stuk schadelijker dan oxy als je dezelfde hoeveelheid aanneemt.

volgensmij zei ik dat ook?

maar verder zijn er niet veel op deze board die idd oxy en d-bol geproeft hebben zoals jou

en de ts vraag voor een discussie waarom etc. Ik heb geen ervaring met beide maar kan alleen meegeven wat ik gelezen heb. Internet papegaai of niet meer dan dat kan ik niet bieden.. iedereen ervaart het anders neem ik aan pexie?

Het is niet zo dat iedereen namelijk eerst iets moet uitproberen voordat ze wat erover kunnen zeggen. Ik in ieder geval zie geen reden om aan de oxy te gaan. Maar ik heb wel uit lezen en research kunnen achterhalen dat d-bol per mg schadelijker is dan oxy

Comment

idd ik wou wel weer even een leuke discussie hebben

zit al tijden te kijken hier voor een leuke discussie maar niks

laaste tijd veel gelezen over oxy, moet zeggen van dit jaar vind je bijna niks vorig jaar wat meer

dat jaar daar voor weer wat meer

maar ik las steeds oxy is zwaarder dan d-bol iedereen zegt dat in alle topics

daarom was mijn vraag als oxy echt zo zwaar is (zwaarste anabool oraal)

waarom dan zo hoog gedoseerd100 tot 150 mg per dag en d-bol 50 mg

dat vond ik maar vreemd maar saku kwam al met een antwoord erop

dat 50 mg oxy zelfde is als 20 mg d-bol

wat ik zelf nog nergens heb gelezen

mijn vraag dus is dit waar en waarom word oxy dan zo stevig afgewezen

wegens de bijwerkingen van oxy dat je sjagerijniger word meer vocht etc

ben gewoon benieuwd hoe het zit met die verhoudingen 150 mg oxy

en d-bol dus op 50 mg als je dat dus uitrekend is dus 150 mg oxy 60 mg d-bol

wou gewoon opheldering hier over

als je begrijpt wat ik bedoel

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                              is oxy nu wel of niet de zwaarste oraal anabool
                              Neen, bij lange na niet. Er zijn nog een hele hoop sterkere en gevaarlijkere spulletjes, oa superdrol, m1t, 17alpha-dimethylnandrolone en methyltrienolone en familie.
                              the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X