Proviron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Proviron

Na mijn reisje in Griekenland ben ik met een aantal spulletjes uit de apotheek teruggekeerd, oa deca, glen en proviron

Mijn vraag is nu, wat kan ik aanvangen met die proviron, voor wat dient het en met wat combineren. Ik heb het kunnen kopen voor 4 euro voor 20 tabletten, dus dat zit wel snor...

pumpman

20 tabs van 25mg neem ik aan?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

juist 20 tabs van 25 mg proviron van schering (4 euro het potje in Griekenland)

Comment

Proviron werkt als een anti-estrogeen,
        is heel goed te gebruiken bij dianabol of testo kuurtjes.

Proviron is ook gelijk een DHT-middel, dus je word er ook harder van.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (rala @ Okt. 16 2003,17:10)]Proviron werkt als een anti-estrogeen,
          Ik zou het vermijden als je dboll gebruikt. Dit omdat proviron de werking van DBOLL tegen gaat.

Bij test is het idd goed te gebruiken want het zorgt dat er meer test vrijkomt voor spierbouw

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (melkman @ Okt. 16 2003,20:03)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (rala @ Okt. 16 2003,17:10)]Proviron werkt als een anti-estrogeen,
            Ik zou het vermijden als je dboll gebruikt. Dit omdat proviron de werking van DBOLL tegen gaat.

Bij test is het idd goed te gebruiken want het zorgt dat er meer test vrijkomt voor spierbouw
            Bij dianabol is proviron veel beter voor je eindresultaat dan bijvoorbeeld Nolvadex.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X