Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gwoon 54 jr en er zo uitzien whahaha erg goed.
-----------------------------------------------------------------------------------
Maar nu ik dit zo zie heb ik een aantal vraagjes!
Hoeft niet te antwoorden als je niet wilt,.
1. hoe lang doe je al kuren?
2. Wat was het meest effectief ? waarom vindt je dit?
3. heb je verschil gemerkt tussen lang en kort kuren? wat was dat verschil?
4. kuur je voortaan lang of kort?
Sorry voor offtopic
------------------------------------------------------------------------------------
OT
Ga je een logje bij houden van die test?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
-----------------------------------------------------------------------------------
Sorry voor offtopic
------------------------------------------------------------------------------------
OT
Zou ik ook zo willen uitzien op me 54 jr
Goed gedaan Kees, al die jaren fitness. hehe
Sorry voor offtopic
OT
Ik heb in het verleden een aantal kuren van rond de 8 weken gedaan. Maar vond te weinig perspectief geven. Nu vanaf december vorig jaar bezig met hgh, insuline.
test E , testex , sust. om de iets van 8 weken afwiselnd dan.
Van d-bol ben ik niet zo te spreken., maar van winny merk ik echt wel meer van. Zal bij ieder anders zijn. De een groeit wel goed bij een bepaalde middel en de ander niet.Nu deze maand Mei off en Juni weer verder. Vindt dat ik beter groei met de lange kuur. Kan ook door de leeftijd zijn??
Ik hou geen log op het forum bij.
stukken duidelijker.
Heb je wel eens een lange kuur gedaan zonder Insuline en Gh?
Waarom ben je overgegaan tot lange kuren ipv 8, 10, 12 of 14 wkn?
Is dit je eerste lange kuur? Als dit niet het geval is, hoe was je herstel?
Wat neem je om te herstellen?
Doe je aan op en afbouwen? (begin kuur en eind kuur)
Insuline en Gh effectiever dan normaal kuren?
---------------------------------------------------------------------------------
De een groeit wel goed bij een bepaalde middel en de ander niet.
Yes mee eens.
Vindt dat ik beter groei met de lange kuur.
Ook mee eens
Kan ook door de leeftijd zijn??
Denk niet dat het me leeftijd te maken heeft!
We like it
Heb je wel eens een lange kuur gedaan zonder Insuline en Gh? nee dat niet
Waarom ben je overgegaan tot lange kuren ipv 8, 10, 12 of 14 wkn? volgens mij bij lange kuur met insuline en GH meer perspecktief
Is dit je eerste lange kuur? Als dit niet het geval is, hoe was je herstel? Vorig jaar ook gedaan nam voor herstel nolvadex clomid. zink en magnesium.
Wat neem je om te herstellen?
Doe je aan op en afbouwen? (begin kuur en eind kuur) daar doe ik niet aan.
Insuline en Gh effectiever dan normaal kuren? volgens mij wel.
---------------------------------------------------------------------------------
Kijk wel uit met je cholesterol i.v.m. de winstrol in het bijzonder Kees.
Daar had ik vorig jaar veel last van. Ook mijn bloeddruk onder druk en boven druk was tief hoog. Ik strorte bijna lichaamlijk in . De huisarts wilde mij toen al laten opnemen. Maar ik was erop tegen. Toen abrupt met de kuur gestopt. Ik weet wat ik fout heb gedaan. Teveel te hoog . En bij een lange kuur 1 maand off. Kan zeker geen kwaad.
Herstel ging niet zo snel , maar ja als je kuurt wil je elke dag wel sex. Na herstel was dat denk ik 2x per week. Ben benieuwd hoe het verder zal verlopen. Per junie ga ik weer verder. Tot half september dan weer en maand off. Zal wel moeten omdat ik dan naar Korea gaat voor vakantie. Daarna? ligt eraan denk toch ff weer door gaan.
merk je nou ook dat je (nu je al zo oud bent) veel grijze cellen bent kwijtgeraakt door het kuren? tuulk kan je niet weten hoe slim je geweest zou zijn zonder kuren, maar ff bij benadering.
nu ben je net uit de josti band gestapt heb ik begrepen, dussuh..... zoiets...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment