Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
merk je nou ook dat je (nu je al zo oud bent) veel grijze cellen bent kwijtgeraakt door het kuren? tuulk kan je niet weten hoe slim je geweest zou zijn zonder kuren, maar ff bij benadering.
nu ben je net uit de josti band gestapt heb ik begrepen, dussuh..... zoiets...
Mijn wandelstok hangt nu aan de muur. En speel nog steeds bij de jostie band, We zoeken enkel nog iemand met een brede schouder om tegen uit te huilen Zeker wel iets voor jou bruce?
dat wert me al eens eerder gevraagd op de sportschool .Maar nee doe het niet. Een kennis van een schilders bedrijf doet dat wel. Heb weleens met hem getraint maar das pas beulen en zwoegen. Hij traint nu bij ed van amsterdam.
Je gelooft het niet maar hij train nu enkel 1x per week full body licht en veel HH. hij ziet er bere goed uit. En groeit op deze training. Uitraart ook as.
Maar toch 1 x per week beulen op full body.
Het legt je eigen testproductie plat net als injecteren.
Het is in verhouding veel te duur.
De werking? lopen de meningen uiteen. Bij mijn proefpersoon was er weinig van te merken. Iets meer geilheid.Maar wel een dip na de kuur.
Het legt je eigen testproductie plat net als injecteren.
Het is in verhouding veel te duur.
De werking? lopen de meningen uiteen. Bij mijn proefpersoon was er weinig van te merken. Iets meer geilheid.Maar wel een dip na de kuur.
Klopt, de meningen zijn verschillend, maar over het algemeen te duur om een kuur te doen met die gel.
Zou gwn voor de inj gaan.
Ja kees, op dbb is een kerel die een log heeft bijgehouden, en hij heeft wel goede resultaten geboekt.
En ook hierzo op sportschool een vent die ook te spreken was.
In tegendeel heb ik ook weer slechte verhalen over gehoord.
gr
Comment