train nu 2 jaar wil beginnen met een licht pillen kuurtje, heb al het een en ander uitgezocht over bepaalde middelen wat de bijwerkingen zijn enz.
Zoekt
Collapse
X
-
Oei, dan was je flink licht toen je begon... Wel een hele mooie winst natuurlijk!
Waarom overweeg je nu eigenlijk een kuurtje als ik vragen mag, sta je stil?
Die winst suggereert dat je nog veel meer naturel kunt groeien mbv hele goede training / voeding / rust.
Heb je ook overwogen om hier eerst verder mee te experimenteren voordat je aan een kuur begint?
Vergeet niet dat de winst die je naturel pakt veel blijvender is en dat je ook nog eens veel betere resultaten kunt behalen als je al goed weet wat voor jouw lichaam het beste werkt qua voeding en training!
Comment
-
Was inderdaad flink licht echt een spillebeen zo gezegd hahaha
Maar op het moment gaat het niet echt heel erg hard meer.Voor mijn doen ben ik al aardig geroeid, ik wil nu gewoon wat meer massa krijgen.
Als ik me as begin wil ik ook een licht kuurtje zodat ik niet ineens te veel massa krijg, wil het gelijdelijk met goed trainen opbouwen.
Comment
-
van waar blijven ze toch komen die jonge gasten die direct een pillen kuur (hun eigen taaltje) willen doen. Je traint toch al twee jaar , de meeste hebben nog geen dumbell van kort bij gezien, volg de raad van de mensen hier goed op deze hebben er ervaring in. Je bent nog te jong voor te kuren, je kan op natuurlijke manier mits goede voeding en training nog heel ver gerakenstil growing
Comment
-
Niet echt hard meer is niet hetzelfde als stilstaan hè...
Het is uiteraard logisch dat je groei niet onbeperkt zo hard blijft gaan, zou een vreemd gezicht zijn na een jaar of wat.
Wat je onder een licht kuurtje verstaat weet ik niet maar bedenk wel dat een echt lichte kuur helemaal niet bestaat, het blijft allemaal AS en zijn dus geen snoepjes ofzo.
Je bent waarschijnlijk veel beter af als je eens je trainings- en voedingsschema plaatst en gaat werken met de verbeteringen die je daaraan kunt maken, zijn er ongetwijfeld zat. Dat is geen kritiek, het is alleen maar logisch dat je daaraan kunt sleutelen dat kunnen we bijna allemaal nog wel zelfs na jarenlange ervaring.
Mocht je besluiten tot een kuur over te gaan wens ik je evengoed succes maar ik raad het je niet aan.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment