eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

is volgens mij vooral het psychologische effect. het is niet de Winny die je plots 20kg meer doet tillen (niet op deze korte tijd)
    Zoals bij vele zaken "it's all in the mindset" :-)
    succes met je kuurtje verder, keep us posted

Comment

Originally posted by Jokke01 View Post
      is volgens mij vooral het psychologische effect. het is niet de Winny die je plots 20kg meer doet tillen (niet op deze korte tijd)
      Zoals bij vele zaken "it's all in the mindset" :-)
      sommige dingen zijn in de mind maar in een keer 20kg meer.. als je al zwaar aan je max traind lijkt me overdreven om alleen psychologisch te zijn

Comment

20 kilo is psychologisch wel veel denk ik. Maar zou op zich wel kunnen denk ik.
        Succes verder met je kuur?
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

ja dacht ook eerst , zit maar in men hoofd, maar bij leg press en squat zou ik het nog kunnen geloven, maar zat verleden week echt op men max bij leg extension en nu zo'n 20kg meer.
          We zullen zien, de tijd geeft raad, gewoon men bulkschema aanhouden en trainen als de pest
          Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Comment

By the way, nu zo'n 8 dagen bezig.

Comment

20kg meer bij leg extentions valt mee. Doe je al op een flinke adrenaline rush als die er opeens is :P

Comment

ff rap een update , kuur gedaan na vandaag in totaal bijna 4 kilo gepakt dus meer dan tevreden en krachtgains op sommige oefeningen waren bruut.
                Maar zit nu met een probleempje, gisteren eindelijk men nakuur binnen na twee maand vragen, maar geen nolva zoals gevraagd maar clomid.
                Men dealer kon me ook niet echt een dosering zeggen omdat ze clomid normaal niet veel hebben.
                Nu is men vraag zijn er mensen die al een nakuurtje met clomid achter de rug hebben, want op het web vind ik doseringen beginnende van 100mg tot 300mg

Comment

100-150 mg jammer dat je clomid hebt. had het dan toch ff bij andere dealer besteld

Comment

Pak de Nolvadex dosering x5 en je zit aardig in de goede richting. 200mg eerste 2 weken en dan 2 met 100. Vaag dat je niet een na-kuur bij begin kuur had geregeld. En dat die gast niet genoeg clomid/nolvadex heeft laat wel zien hoe weinig verstand die gast van kuren heeft. Zou voortaan niet meer bij die gast bestellen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Pak de Nolvadex dosering x5 en je zit aardig in de goede richting. 200mg eerste 2 weken en dan 2 met 100. Vaag dat je niet een na-kuur bij begin kuur had geregeld. En dat die gast niet genoeg clomid/nolvadex heeft laat wel zien hoe weinig verstand die gast van kuren heeft. Zou voortaan niet meer bij die gast bestellen.
                      Thanks, weet nu genoeg, ja nakuur was gevraagd bij het begin, maar om 1 of andere reden liep dit verkeerd uit, mss omdat er een paar man tussenzit tussen de dealer waar ik ga en de mannen waar hij zijn gear gaat halen.

Comment

Ik zou de nakuur laten voor wat het is met een winny only kuur

Comment

Clomid als nakuur sucks, nu zo'n twee weken bezig en niets anders dan bijwerkingen, geen zin om te trainen, hoofdpijn , overmatig zweten, slecht zicht 's morgens en 's avonds.
                          Nog een twee weekjes doorbijten en door dit dipje heen en hopelijk weer meer zin.

Comment

Originally posted by Blackphantom View Post
                            Clomid als nakuur sucks, nu zo'n twee weken bezig en niets anders dan bijwerkingen, geen zin om te trainen, hoofdpijn , overmatig zweten, slecht zicht 's morgens en 's avonds.
                            Nog een twee weekjes doorbijten en door dit dipje heen en hopelijk weer meer zin.
                            Met zoveel akelige bijwerkingen zou ik de nakuur laten voor wat het is.
                            De kuur die je hebt gedaan is echt minimaal en zou dus ook niet echt met een nakuur afgerond hoeven te worden.
                            Dus stop ermee kerel en torture jezelf niet nog 2 weken.

Comment

zit je op 200 mg clomid? Vind je het gek.. 100 was zat genoeg

Comment

Originally posted by tino View Post
                                zit je op 200 mg clomid? Vind je het gek.. 100 was zat genoeg

ja zat op 200 ga nu vanaf morgen 100 en kijken wat dat opleverd van bijwerkingen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X