ik begrijp niet waarom de modator gelijk kritiek geeft wil gewoon informatie weten en weet wat het doet dit is toch een forum waar leden zijn ervaringen kunnen uitwisselen of zit ik verkeerd, is het verkeerd dan wat ik vraag mischien zijn er dingen die ik nog niet weet
stanazolol
Collapse
X
-
Het is niet dat we geen advies willen geven, dat is juist wat we doen.
Stanozolol/winstrol/stromba of hoe je het ook noemt is geen paracatamol het is een steroide. Als je niet weet hoe je hier mee om moet gaan dan kan het gevaarlijk zijn voor je lichaam. Zelfs al weet je het wel dan is het ook nog steeds schadelijk.
De vragen die jij stelt had je allang kunnen vinden als je je er meer in verdiept had. Als je al niet weet wat de voordelen van het spul zijn zal je al helemaal niet kunnen weten wat de eventuele nadelen zijn. Daarom geven wij hier als advies verdiep je eerst even is het één en ander en ga dan pas nadenken over spul als dit.Last edited by Shredmaster; 22-06-2009, 20:06.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by Karahan View Postik begrijp niet waarom de modator gelijk kritiek geeft wil gewoon informatie weten en weet wat het doet dit is toch een forum waar leden zijn ervaringen kunnen uitwisselen of zit ik verkeerd, is het verkeerd dan wat ik vraag mischien zijn er dingen die ik nog niet weet"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
http://forum.bodynet.nl/anabolen/304...euwkomers.html
meer lezen minder vragen
succes trouwens
al enig idee wanneer je wil beginnenPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
oke bedankt nog voor de tip tuurlijk ga ik verder kijken in het form maar je word er niet mee geboren om te weten hoe je het moet omgaan met dit zulke kuurtje dus ga gewoon in de form kijken en zie wel verder ik zeg ook niet dat ik blind ga innemen wil graag meer weten
Comment
-
Originally posted by Karahan View Postoke bedankt nog voor de tip tuurlijk ga ik verder kijken in het form maar je word er niet mee geboren om te weten hoe je het moet omgaan met dit zulke kuurtje dus ga gewoon in de form kijken en zie wel verder ik zeg ook niet dat ik blind ga innemen wil graag meer weten
Succes met inlezen, zijn er andere specifieke vragen horen we nog.
GreetzNo Pain No Gain
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-