nog 2 vraagjes voordat ik a.s. maandag begin met de kuur.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je eiwitten hoog houden is voor nu vanzelf sprekend... Wat ik ermee wilt zeggen is dat jij mij het gevoel geeft dat je niet precies weet hoe je je voedingschema gaat opstellen. en daarmee bedoel ik de verhoudingen.. maar ik kan het goed mis hebben ook is gewoon het gevoel dat je me geeft

waarmee we jou wel kunnen helpen.. is voordat je zelf aan je clen en winnnie begint gewoon ff je voedingschema te posten wat je gaat eten...

Comment

ben nu een week in de kuur.

trainen gaat lekker. vandaag druk geweest maar toch tijd gevonden om net naar de sportschool te gaan..

borst/armen gedaan. beetje tot het uiterste gegaan, werd ineens misselijk en ben snel naar de wc gegaan om te kotsen. shakey kwam eruit.. beetje zonde.

wat water gedronken en weer verder gepompt.

het enige wat ik merk is, dat in aan de linker en rechtkant van mn onderrug (waar de nieren zitten) een beetje een drukkend gevoel in zit.. maar als ik eraan kom of hard op druk heb ik geen pijn.. iemand die dit kent?

hou jullie wel op de hoogte! want voor de rest gaat et goed!

Comment

Lower back pump?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Lower back pump?

geen last meer van..

wel last van:

lichte hoofdpijn
          luiheid
          knakken in schouders enzo bij sommige oefening ineens :S ik ben wel behoorlijk op kracht al vooruitgegaan.. iemand van jullie een verklaring? lift ik teveel voor wat mn gewrichten/aanhechtingen gewend zijn? moet ik lichter gaan liften?

Comment

Knakken maakt niet uit. Pijn wel. Hoofdpijn kan goed bloeddruk gerelateerd zijn.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X