verdikkie, clen doet bijna niks!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verdikkie, clen doet bijna niks!

Zoals de meeste van jullie wel hebben gelezen zit ik nu in een kuur winnie + clen.

de winnie gaat lekker, goede definities, fijne pomp, alleen wat last van koppijn soms en wat pijntjes in de gewrichten. Maarja, we gaan lekker verder onder het motto, no pain? no gain.

de clen daarin tegen lijkt bijna niks voor me te doen..

heb t eerst geprobeert zonder cardio, dus alleen met krachttraining, en na een aantal dagen na elke training op hartslag 20~30min cardio..
    bijna geen effect, bf is echt maar 1% gedaalt maar dat was ookwel zonder die clen gebeurt.. ik tril overigens WEL, en zweet ookwel wat.. dus het zit wel degelijk in mn system..

zit erover te denken om te stoppen met de clen en over te stappen op T3.

ben deze kuur juist gaan doen om vet te verbranden ,niet om massa te winnen omdat ik die al heb.

Wat denken jullie van die T3?

Heb het nog niet eerder gebruikt, maar heb wel gehoord dat het sneller gaat dan met de clen bij de meeste mensen..

Moet ik m'n voedingsschema nog aanpassen?

Zit nu op hoog eiwit, maar kcal onder behoefte, voor verbranding..

Hoop op reacties van jullie wijze heren

zal je wel geen goede clen hebben, als je 100 mg slikt tril je dan als een gek?
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      zal je wel geen goede clen hebben, als je 100 mg slikt tril je dan als een gek?
      ja men.. kan bij wijze van spreken geen sjekkie meer draaien.

Comment

T3 is, tenzij je er echt heel goed mee uitkijkt, wel een behoorlijke stap.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          T3 is, tenzij je er echt heel goed mee uitkijkt, wel een behoorlijke stap.
          hoe bedoel je precies, een behoorlijke stap?

T3 is geen grapje, maar dat zijn AAS en hormonen etc sowieso al niet toch

Als ik T3 zet is het gewoon het 21 dagen schema:

25/25/25/50/50/50/75/75/75/100/100/100/75/75/75/50/50/50/25/25/25

zal dat schema veel verschillen qua vet verbranding in vergelijking met een: 2 weken on, 2 weken off, 2 weken on CLEN kuur?

Comment

Hoe lang ben je nu bezig met clen? Overigens reageert niet iedereen hetzelfde op clen. Maar goed als je clen in huis hebt dan is het zeker dat je vorderingen moet maken, anders doe je of iets heel fout of je hebt troep in huis.

Ik kan je T4/Winstrol aanraden. T4 is toch lichter en kan je wat hoger doseren. Het is ook minder zwaar voor je lichaam omdat het eerst naar T3 moet worden omgezet. T3 is geen speelgoed, daar moet je goed mee uitkijken.

Je zult met T3 ook eerder kans hebben op spierverlies, ja ook als je het in combinatie met winstrol neemt. Hoe hoger de T3 dosering hoe meer kans op spierverlies zeker als je er alleen winstrol naast neemt en geen test. Echter is de dosis die hierboven staat beschreven normaal en je doet er goed aan om goed op en af te bouwen wat absoluut niet achterhaald is met T3! Met andere middelen zoals diana etc wel uiteraard.

Ik zou het persoonlijk zo doen.

Test prop
            Winstrol
            T3

Haal de clen er dan uit.
            Verder een behoorlijke stap GI? Clen is absoluut geen lieverd.. een overstap van Clen naar T3 kan ik niet echt "behoorlijk" noemen. Gebruik van T3 is in mijn ogen wat overrated alhoewel ik er bij blijf dat je uiterst voorzichtig moet zijn met dit middel.
            Last edited by Nex-; 18-07-2009, 00:37.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Hoe lang ben je nu bezig met clen? Overigens reageert niet iedereen hetzelfde op clen. Maar goed als je clen in huis hebt dan is het zeker dat je vorderingen moet maken, anders doe je of iets heel fout of je hebt troep in huis.

Ik kan je T4/Winstrol aanraden. T4 is toch lichter en kan je wat hoger doseren. Het is ook minder zwaar voor je lichaam omdat het eerst naar T3 moet worden omgezet. T3 is geen speelgoed, daar moet je goed mee uitkijken.

Je zult met T3 ook eerder kans hebben op spierverlies, ja ook als je het in combinatie met winstrol neemt. Hoe hoger de T3 dosering hoe meer kans op spierverlies zeker als je er alleen winstrol naast neemt en geen test. Echter is de dosis die hierboven staat beschreven normaal en je doet er goed aan om goed op en af te bouwen wat absoluut niet achterhaald is met T3! Met andere middelen zoals diana etc wel uiteraard.

Ik zou het persoonlijk zo doen.

Test prop
              Winstrol
              T3

Haal de clen er dan uit.
              Verder een behoorlijke stap GI? Clen is absoluut geen lieverd.. een overstap van Clen naar T3 kan ik niet echt "behoorlijk" noemen. Gebruik van T3 is in mijn ogen wat overrated alhoewel ik er bij blijf dat je uiterst voorzichtig moet zijn met dit middel.

thanks voor je reactie!

Ik hoor ook verschillende dingen over T3.. de ene heeft wel spierverlies, de andere heeft hier minder last van.

Genjuro heeft een T# only kuur gedaan en het is hem heel goed bevallen.. pomp etc. was compleet weg maar in 2.5week toch wel iets van 6 kilo ofzo verloren..

Een beetje spierverlies lig ik ook niet wakker van, als het winter is ga ik sowieso vast wel weer een bulkje doen, tis dat ik over 5 weekal op mn vakantie bestemming ben en moeilijk test kan gaan prikken dan

Verbrand Clen bij een gemiddelde persoon meer of minder vet dan T3?

Comment

Dat ligt ook een beetje persoonsgebonden. Over het algemeen zou ik zeggen dat T3 absoluut voor meer vet verlies zal zorgen maar aan de andere kant ook meer verlies van massa. Van T3 heb je ook minder last van sides, clen daarintegen..

Test prop kan je voor 6 weken gebruiken. 5 weken hier en 1 week op vakantie maar ik snap dat je die risico niet wilt nemen.

Comment

T3 tot 100 doseren lijkt me overdreven. Maatje van me heeft dat een keer gedaan, ging bijna kapot van de hartkloppingen zelfs na het trainen nog. Met zulke dingen moet je de dosis gewoon laag houden. Beter een paar dagen extra op lage dosis dan wat minder op hoog. Te hoge dosis verkloot je schildklier, terwijl een paar dagen langer niet veel zal uitmaken.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    T3 tot 100 doseren lijkt me overdreven. Maatje van me heeft dat een keer gedaan, ging bijna kapot van de hartkloppingen zelfs na het trainen nog. Met zulke dingen moet je de dosis gewoon laag houden. Beter een paar dagen extra op lage dosis dan wat minder op hoog. Te hoge dosis verkloot je schildklier, terwijl een paar dagen langer niet veel zal uitmaken.
                    heb me er gisternacht nog eens behoorlijk in verdiept en was ook tot die conclusie gekomen. ik pak de T3 op 75mg max, maar als 50 al lekker gaat, waarom dan niet op 50 blijven, toch?

Ga maar eens wat bestellen, de clen terugbrengen.. misschien heb ik het bonnetje nog ergens

Maar T3 werkt dus eigenlijk beter dan Clen? met wat verlies van massa bij T3 achterwege gelaten..?

Comment

Denk dat dat persoons- en dosisafhankelijk is. En precies, met zo min mogelijk zo veel mogelijk bereiken.

sigpic

Comment

vandaag begonnen met de T-3 naast de winnie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X