Zoals de meeste van jullie wel hebben gelezen zit ik nu in een kuur winnie + clen.
de winnie gaat lekker, goede definities, fijne pomp, alleen wat last van koppijn soms en wat pijntjes in de gewrichten. Maarja, we gaan lekker verder onder het motto, no pain? no gain.
de clen daarin tegen lijkt bijna niks voor me te doen..
heb t eerst geprobeert zonder cardio, dus alleen met krachttraining, en na een aantal dagen na elke training op hartslag 20~30min cardio..
bijna geen effect, bf is echt maar 1% gedaalt maar dat was ookwel zonder die clen gebeurt.. ik tril overigens WEL, en zweet ookwel wat.. dus het zit wel degelijk in mn system..
zit erover te denken om te stoppen met de clen en over te stappen op T3.
ben deze kuur juist gaan doen om vet te verbranden ,niet om massa te winnen omdat ik die al heb.
Wat denken jullie van die T3?
Heb het nog niet eerder gebruikt, maar heb wel gehoord dat het sneller gaat dan met de clen bij de meeste mensen..
Moet ik m'n voedingsschema nog aanpassen?
Zit nu op hoog eiwit, maar kcal onder behoefte, voor verbranding..
Hoop op reacties van jullie wijze heren
de winnie gaat lekker, goede definities, fijne pomp, alleen wat last van koppijn soms en wat pijntjes in de gewrichten. Maarja, we gaan lekker verder onder het motto, no pain? no gain.
de clen daarin tegen lijkt bijna niks voor me te doen..
heb t eerst geprobeert zonder cardio, dus alleen met krachttraining, en na een aantal dagen na elke training op hartslag 20~30min cardio..
bijna geen effect, bf is echt maar 1% gedaalt maar dat was ookwel zonder die clen gebeurt.. ik tril overigens WEL, en zweet ookwel wat.. dus het zit wel degelijk in mn system..
zit erover te denken om te stoppen met de clen en over te stappen op T3.
ben deze kuur juist gaan doen om vet te verbranden ,niet om massa te winnen omdat ik die al heb.
Wat denken jullie van die T3?
Heb het nog niet eerder gebruikt, maar heb wel gehoord dat het sneller gaat dan met de clen bij de meeste mensen..
Moet ik m'n voedingsschema nog aanpassen?
Zit nu op hoog eiwit, maar kcal onder behoefte, voor verbranding..
Hoop op reacties van jullie wijze heren
Comment