Nou wordt ik helemaal gek.. Dikke gyno knobbels????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nou wordt ik helemaal gek.. Dikke gyno knobbels????

GYNO !

Altijd al een beetje gyno gehad (puffy nipples) sinds pubertijd..

Beetje erger geworden aan het eind van mijn vorige kuur, maar goed aangepakt met Nolva.

Nu bezig met Winny en T3.
    Winny omdat het niet aromatiseert en de kans op gyno dus eigenlijk niet aanwezig is.

Door de T3 (waar ik eigenlijk qua vet verbranding nog geen reet merk) zijn wel mijn borstspieren wat soft geworden waardoor ik er een beetje in kan drukken..anders was het meestal gewoon 'hard'.

Heb nu gemerkt dat ik ineens pijnlijk knobbels onder m'n tepel heb. Ter grote van een flinke knikker en meerdere zelfs, links en rechts! Ze 'vertakken' ook een beetje lijkt het wel. Het zijn niet echt platte schijven dus maar meer ovale/ronde dingen.

Bij sommige dames als je in de borsten knijpt voel je daar ook een bal 'hard' weefsel zitten..zo voelt het bij mij ook, alleen dan kleiner. Dikke opgezette melkklieren of wat?

Wordt helemaal gek hier. Zat er al lang over te denken om me te laten opereren aan de gyno, denk dat ik de kuur gewoon doorzet en dan alles laat wegsnijden. Of kan ik beter stoppen ermee?

Heb gelezen dat door Winny de hoeveelheid igf-1 in je lichaam toeneemt en dat in combinatie met de levertoxiciteit van winny wel Gyno kan aanwakkeren/ veroorzaken.

FUK.

Heb in ieder geval een afspraak staan bij de dokter morgen.

TO be continued...............

Zou niet weten hoe IGF-1 precies gyno zou moeten veroorzaken c.q. verergeren?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Succes dude het komt weer goed !

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Zou niet weten hoe IGF-1 precies gyno zou moeten veroorzaken c.q. verergeren?
        weet ook niet hoe het precies werkt. heb het gelezen toen ik google naar "winny gyno". het komt heel weinig voor, en de kans dat winny zelf een gyno veroorzaakt is heel klein. echter, als men al gyno heeft kan deze aangewakkerd worden. heeft te maken met hormoonreceptoren en een belaste lever in de kuur.

mijn dokter weet trouwens dat ik roids gebruik, zou dit nadelige gevolgen kunnen hebben op het vergoed krijgen van de behandeling?
        heb gelezen dat als je gynooperatie krijgt dat je vaak langs een soort verzekeringsarts moet. heeft deze ook inzage in mijn medischdossier? dan zou hij wel zien dat ik roids heb gebruikt.

Originally posted by kitebart View Post
        Succes dude het komt weer goed !
        thanks man. ongetwijveld dat het goed komt, maar flip em gewoon.

Comment

Dokter geweest.

Het is gyno, afspraak bij de chirurg gemaakt over 3 weken. Dan gaat hij kijken wat ze eraan kunnen/willen doen.

Comment

k*t zeg ! Dus stoppen met kuur en een paar weken mogelijk uitgeschakeld. Las dat operatie vaker voorkomt bij bodybuilders maar goed kan worden weggewerkt zonder zichtbare littekens. Wat zegt de verzekering?
            44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
            ....

Comment

Originally posted by Stephen88 View Post
              Dokter geweest.

Het is gyno, afspraak bij de chirurg gemaakt over 3 weken. Dan gaat hij kijken wat ze eraan kunnen/willen doen.
              Dat is echt balen voor je. Ondanks de afspraak met de chirurg , ook medicijnen gekregen?
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sterkte bro , hoop dat je er na de operatie weer snel bovenop bent ..
                Good luck !!
                Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

de dokter heeft het volgende gezegd:

eerst krijg je een gesprek met de chirurg. die gaat dus kijken of hij het uberhaupt kan/wil doen. zo ja, kan hij ervoor kiezen om het eventueel uit te laten voeren door een plastische chirurg.
                  de procedure kan volgens mij gecombineerd worden met liposuctie om het vet wat door de verhoogde levels oestrogeen gevormd is ook gelijk weg te halen.

er zijn 2 manieren van opereren:

1) kleine snede onder de borstpack (duidelijker litteken, tenzij je je borst keihard gaat trainen..dan bolt de borst en valt het litteken in de plooi onder je borst.

2) tepelhof snede. om het maar heet rigoureus te zeggen: ze snijden gewoon je tepel eraf, en naaien hem, nadat ze het weefsel hebben verwijderd er weer op.. betekend dat het litteken dus precies op de rand van het tepelhof/huid valt en uiteindelijk bijna niet opvalt.

verzekering hebben we het niet over gehad, maar ik denk dat het vergoed wordt. de afspraak staat in het universitair medisch centrum in groningen. zodra ik meer weet update ik.

denk dat het misschien wel geinig is.. mocht de operatie doorgaan om een soort dagboek-achtig-iets te maken met fotos zodat ik dat hier kan posten zodat jullie kunnen zien hoe et gaat enz.

maarja, misschien gaat de operatie wel helemaal niet door.

17 augustus weet ik meer.

ps) allemaal bedankt voor sterkte enz

Comment

de dokter heeft het volgende gezegd:

eerst krijg je een gesprek met de chirurg. die gaat dus kijken of hij het uberhaupt kan/wil doen. zo ja, kan hij ervoor kiezen om het eventueel uit te laten voeren door een plastische chirurg.
                    de procedure kan volgens mij gecombineerd worden met liposuctie om het vet wat door de verhoogde levels oestrogeen gevormd is ook gelijk weg te halen.

er zijn 2 manieren van opereren:

1) kleine snede onder de borstpack (duidelijker litteken, tenzij je je borst keihard gaat trainen..dan bolt de borst en valt het litteken in de plooi onder je borst.

2) tepelhof snede. om het maar heet rigoureus te zeggen: ze snijden gewoon je tepel eraf, en naaien hem, nadat ze het weefsel hebben verwijderd er weer op.. betekend dat het litteken dus precies op de rand van het tepelhof/huid valt en uiteindelijk bijna niet opvalt.

verzekering hebben we het niet over gehad, maar ik denk dat het vergoed wordt. de afspraak staat in het universitair medisch centrum in groningen. zodra ik meer weet update ik.

denk dat het misschien wel geinig is.. mocht de operatie doorgaan om een soort dagboek-achtig-iets te maken met fotos zodat ik dat hier kan posten zodat jullie kunnen zien hoe et gaat enz.

maarja, misschien gaat de operatie wel helemaal niet door.

17 augustus weet ik meer.

ps) allemaal bedankt voor sterkte enz
                    Ik denk dat je de eerste zal zijn op bodynet die een log ervan zal bij houden. Toppie man dat je dat mischien gaan doen.
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

balen m8

Heb ook gegoogled

Some do get gynecomastia from Winstrol - stanozolol....Why? Because its fake. Its either test suspension or some type of mythletest.

I seen 2 of my friends get it, when they thought they had Winstrol - stanozolol!

But reall Winstrol - stanozolol will not give you gynecomastia. Winstrol - stanozolol and a propper diet will actually reduce fat deposits around the nipple!
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                        balen m8

Heb ook gegoogled
                        thanks voor de info mate

tsja geen idee of het fake Winny is.

Ik ben 99% zeker van niet.

Maar ik kan natuurlijk even fotos maken, misschien dat jullie het herkennen.

Kan ik die tabs ergens laten testen ofzo?

greetz!

Comment

Heb gelezen dat door Winny de hoeveelheid igf-1 in je lichaam toeneemt en dat in combinatie met de levertoxiciteit van winny wel Gyno kan aanwakkeren/ veroorzaken.
                          Nieuwe dag nieuwe zoekacties zie wat ik vind:

Side effects resulting from the use of growth hormone and insulin-like growth factor-I as combined therapy to frail elderly patients.

BACKGROUND: The objective of this study was to examine the relationship between serum IGF-I concentration and the incidence of side effects of therapy with recombinant human growth hormone (rhGH) and recombinant human insulin-like growth factor-I (rhIGF-I). METHODS: Thirteen high-risk, undernourished elderly males were started on a 15-day course of rhGH and rhIGF-I by subcutaneous injection. The dose of rhGH was held constant at .0125 mg/kg/day, whereas the dose of rhIGF-I was increased in a stepwise fashion from 10 micrograms/kg to the targeted dose of 40 micrograms/kg twice a day. RESULTS: Nine subjects completed the protocol and reached the full target dose of both hormones. Fluid retention, gynecomastia, and orthostatic hypotension were the most common complications. The hormone injections increased the serum concentration of IGF-I (from 72.7 +/- 40.9 to 483.7 +/- 251.4 eta g/ml, p = .001) and IGFBP-3 (from 1.82 +/- 0.66 to 2.72 +/- 1.18 mg/L, p = .012), and decreased serum albumin (from 34.3 +/- 5.5 to 31.4 +/- 4.6 g/L, p = .009). The magnitude of the initial increase in the serum IGF-I concentration was a powerful risk factor for severe orthostatic hypotension, diffuse myalgias, and drug-induced hepatitis. There was no association between the serum IGF-I concentration and fluid retention or gynecomastia. CONCLUSIONS: Treatment of the undernourished frail elderly with the anabolic agents rhGH and rhIGF-I at the specified dosages may produce undesirable side effects including fluid retention, gynecomastia, and orthostatic hypotension. Although these agents hold therapeutic promise, they must be used with caution in this high-risk population.
                          Vertaling:

ACHTERGROND: Het doel van deze studie was te onderzoeken de relatie tussen het serum IGF-I-concentratie en de incidentie van bijwerkingen van de therapie met recombinant menselijk groeihormoon (rhGH) en recombinant humaan insuline-achtige groeifactor-I (rhIGF-I). METHODS: Dertien hoog risico, ondervoede oudere mannen waren begonnen op een 15-daagse cursus van rhGH en rhIGF-I door subcutane injectie. De dosering van rhGH werd constant op ,0125 mg / kg / dag, terwijl de dosis van rhIGF-I werd verhoogd in een stapsgewijze mode van 10 microgram / kg om de gerichte dosis van 40 microgram / kg tweemaal per dag. RESULTATEN: Negen vakken vullen het protocol en bereikt de volledige doelgroep dosering van beide hormonen. Vochtretentie, gynecomastie en orthostatic hypotensie waren de meest voorkomende complicaties. Het hormoon injecties steeg de serumconcentratie van IGF-I (van 72,7 + / - 40,9 tot 483,7 + / - 251,4 eta g / ml, p = .001) en IGFBP-3 (van 1,82 + / - 0,66 tot 2,72 + / -- 1,18 mg / L, p = .012), en daalde serumalbumine (van 34,3 + / - 5,5 tot 31,4 + / - 4,6 g / L, p = .009). De omvang van de aanvankelijke stijging van het serum IGF-I-concentratie is een krachtige risicofactor voor ernstige orthostatic hypotensie, diffuus myalgias, en drug-geïnduceerde hepatitis. Er was geen verband tussen het serum IGF-I-concentratie en vochtretentie of gynecomastie. CONCLUSIE: De behandeling van de ondervoede kwetsbare ouderen met de anabole agenten rhGH en rhIGF-I bij de opgegeven doseringen kan ongewenste neveneffecten zoals vochtretentie, gynecomastie en orthostatic hypotensie. Hoewel deze middelen houden therapeutische beloven, moeten zij worden gebruikt met de nodige voorzichtigheid in deze hoog-risico populatie.
                          We like it

Comment

Carpal tunnel syndrome and gynaecomastia during growth hormone treatment of elderly men with low circulating IGF-I concentrations.

OBJECTIVE--We studied the relationship between plasma level of insulin-like growth hormone I (IGF-I), changes in lean body mass and in adipose mass, and adverse side-effects during human growth hormone (hGH) treatment of elderly men who had low IGF-I levels. DESIGN--The first six months was a period of baseline observation. The subjects were then randomized into two groups so that during months 7-18, men in group I received hGH, and men in group II served as untreated controls. SUBJECTS--Eighty-three overtly healthy elderly men, who were selected because their plasma IGF-I level was less than 0.35 units/ml. The men were randomly assigned in a ratio of three to one into group I (n = 62) or into group II (n = 21). MEASUREMENTS--Plasma IGF-I level was measured monthly. Lean body mass and adipose mass were measured every six months. RESULTS--Fifteen men left the study during the baseline period because of personal reasons or intercurrent medical events. In those who received drug (group I), there were a number of adverse reactions which could have been related to the hGH therapy: carpal tunnel syndrome 10, gynaecomastia 4, and hyperglycaemia 3. In total there were 27 dropouts from group I and two dropouts from group II after the six-month point, for a variety of medical and non-medical reasons, the majority probably not related to hGH therapy. During the hGH treatment of group I, plasma IGF-I increased from the range 0.10-0.35 units/ml into the range 0.5-2.2 units/ml. Among the 18 men who completed 12 months of hGH treatment without experiencing one of the three above-noted presumed hGH side-effects, mean and peak plasma IGF-I during treatment were significantly lower than among the 13 men who experienced carpal tunnel syndrome or gynaecomastia (one subject had both) while on hGH. With one exception, neither carpal tunnel syndrome nor gynaecomastia occurred in any individual with a mean IGF-I level less than 1.0 units/ml during hGH treatment. Twelve months of hGH treatment (group I) caused an increase in lean body mass to 106% of the initial baseline (month one of the protocol), and a reduction in adipose mass to 84% of the baseline. Meanwhile, the lean body mass of the untreated men in group II declined to 97% of the initial baseline. The body composition responses after 12 months of treatment in group I were larger in the men whose mean intra-treatment IGF-I level was 0.5-1.0 units/ml, than in the men whose mean intra-treatment IGF-I level was 1.0-1.5 units/ml. CONCLUSIONS--These observations show that when elderly men with low circulating IGF-I concentrations are treated continuously with hGH, elevation of plasma IGF-I above 1.0 units/ml is associated with a substantial frequency of carpal tunnel syndrome or gynaecomastia. It may be that the effects of the hormone in expanding lean body mass and reducing adipose mass can be achieved, and the side-effects avoided, by maintaining the mean IGF-I level in the range 0.5-1.0 units/ml.
                            Vertaling:

DOEL - We bestudeerden de relatie tussen plasma niveau van insuline-achtige groeihormoon I (IGF-I), veranderingen in lean body mass en vet massa, en de negatieve bijwerkingen tijdens het menselijke groeihormoon (hGH) behandeling van oudere mannen die had een lage IGF-I-niveau. DESIGN - De eerste zes maanden was een periode van baseline waarneming. De proefpersonen werden vervolgens gerandomiseerd in twee groepen zodat gedurende 7-18 maanden, mannen in de groep die ik heb ontvangen hGH, en mannen in de groep II diende als onbehandelde controles. ONDERWERPEN - Tachtig-drie openlijk gezonde oudere mannen, die werden geselecteerd vanwege hun plasma IGF-I-niveau was minder dan 0,35 eenheden / ml. De mannen werden willekeurig ingedeeld in een verhouding van drie tot een in groep I (n = 62) of in groep II (n = 21). METINGEN - plasma IGF-I-niveau werd gemeten maandelijks. Lean body mass en vet massa werden gemeten om de zes maanden. RESULTATEN - Vijftien mannen verliet de studie tijdens de baseline periode wegens persoonlijke redenen of intercurrente medische evenementen. In die die drug (groep I), waren er een aantal bijwerkingen die had kunnen worden gerelateerd aan de hGH therapie: carpaal tunnel syndroom 10, gynaecomastia 4 en hyperglykemie 3. In totaal waren er 27 uitvallers uit groep I en twee uitvallers uit groep II na de zes maanden punt, voor een verscheidenheid aan medische en niet-medische redenen, de meeste waarschijnlijk niet gerelateerd aan hGH therapie. Tijdens de behandeling van hGH groep I, plasma IGF-I gestegen van de range 0,10-0,35 eenheden / ml in de range 0.5-2.2 eenheden / ml. Van de 18 mannen die afgesloten 12 maanden van hGH behandeling zonder een van de drie hierboven opgemerkt vermoedelijke hGH neveneffecten, gemiddelde en piek-plasma IGF-I tijdens de behandeling waren significant lager dan bij de 13 mannen die ervaren carpaal tunnel syndroom of gynaecomastia (een voorwerp had), terwijl op hGH. Met een uitzondering, geen carpaal tunnel syndroom noch gynaecomastia zich in ieder individu met een gemiddelde IGF-I-niveau minder dan 1,0 eenheden / ml tijdens hGH behandeling. Twaalf maanden van hGH behandeling (groep I) veroorzaakt een toename van de "lean body mass tot 106% van de oorspronkelijke uitgangssituatie (een maand van het protocol), en een vermindering van de vet massa tot 84% van de uitgangswaarde. Intussen is de "lean body mass van de mannen in de onbehandelde groep II daalde tot 97% van de oorspronkelijke basislijn. Het lichaam samenstelling reacties na 12 maanden van de behandeling van groep I waren groter bij de mannen wier gemiddelde intra-behandeling IGF-I-niveau werd 0,5-1,0 eenheden / ml, dan bij de mannen wier gemiddelde intra-behandeling IGF-I-niveau werd 1,0 - 1,5 eenheden / ml. CONCLUSIES - Deze observaties tonen aan dat bij oudere mannen met een lage circulerende IGF-I-concentraties worden behandeld continu met hGH, de hoogte van de plasma IGF-I boven 1,0 eenheden / ml wordt geassocieerd met een hoge frequentie van carpaal tunnel syndroom of gynaecomastia. Het kan zijn dat de effecten van het hormoon in het uitbreiden van "lean body mass en vermindering van vet massa kan worden bereikt, en de bijwerkingen voorkomen, door de handhaving van de gemiddelde IGF-I-niveau in de range 0,5-1,0 eenheden / ml.
                            We like it

Comment

ff vraagje tussen door iedereen heeft toch een bolletje onder de borst zitten ? klein beetje maar ?

hoe kan je het herkennen ?

grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X