HCG tijdens kuur - 2 vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

General heb het voor je gezocht maar ik kan het helaas niet vinden.
    Heb t wel gepikt van één van de Americaanse fora. Ik blijf nog kijken als ik die kan vinden.
    Gr
    No Pain No Gain

Comment

Spijtig. Post maar als je hem weer terughebt.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hcg

Originally posted by Hallodaar View Post
        Het is beter vanaf week 2 reeds HCG te laten meelopen met je kuur : om de 3of 4 dagen(persoonsgebonden) injecteer je dan 250iu met een slinnaald IM

Waarom IM? dan werkt je HCG langzaam gedurende z'on 72 uur en krijg je geen oestropiek

ja maar dit is niet aan te raden i.v.m. mogelijke infecties.

Nooit een naald opnieuw gebruiken en zeker geen naald met vloeistof er nog in.

Je mengt gewoon je HCG met met je bac. water en trekt dan per slinspuitje de gewenste hoeveelheid eruit : zo ga je verder tot je vailtje leeg is.De gevulde slinspuitjes stop je in een doosje in de diepvriezer(blijven ze maanden goed) en als je er ééntje nodig hebt haal je dit eruit...10min laten liggen bij kamertemperatuur en klaar voor gebruik.
        Oeps, geen HCG in de diepvries. Ook HCG gaat kapot in de vriezer, lees de verpakking of lees product info...

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Spijtig. Post maar als je hem weer terughebt.
          Zal ik doen bro.
          No Pain No Gain

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X