Originally posted by bodybuildr1990
View Post
melanotan 2 log
Collapse
X
-
Heb de eerste vial nog niet op, maar nu toch een pauze ingelast. Heb al best wel een bruine kop gekregen, maar beetje "bruin-zonder-zon" bruin. Ik wacht weer op de zomerzon en dan ff vial opmaken.
Hoe is het met jouw voortgang B-builder1990?1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Originally posted by Venum View PostHeb de eerste vial nog niet op, maar nu toch een pauze ingelast. Heb al best wel een bruine kop gekregen, maar beetje "bruin-zonder-zon" bruin. Ik wacht weer op de zomerzon en dan ff vial opmaken.
Hoe is het met jouw voortgang B-builder1990?
ben gisteren 20 minuten onder de zonnebank geweest, en heb nu een aardige tanline, dus alweer wat verkleurt. maar het gaat langzaam
heb me derde vial bijna op
omdat ik nu om de dag zet en straks 1x per 3dagen. merk ik wel meer bijwerkingen
toe nik elke dag zette merkte ik er niks van, maar nu om de dag krijg ik een erg warme kop en zweet als een gek na 2minuten na het zetten en wat ook weer met een minuut verdwijnd. zet 1mg per 2 dagen nu, en wacht eerlijk gezegt ook op mooier weer, maar ga nu 2x per week 20minuten onder de zonnebank.
wacht nu op mijn niewue vials. dus ff wachten nog.160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postit's kicking in nu, mag eens tijd worden zeg!!!
foto's komen wanneer ik klaar ben, zal na vakantie worden
even een vraagje, werkt dit voor iedereen? Ik ben iemand die onder de lichtste zonnebank na 10 minuten verbrand. Heb heel lichte kleur van haar en blauwe ogen. Zon moet ik niet eens proberen, factor 50+ zonnecreme werkt zelfs niet
Is er zekerheid dat het werkt? Super bruin hoef ik niet te zijn, als ik al van mijn spookheid vanaf ben, ben ik al tevredenStop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by blue_eye View Posteven een vraagje, werkt dit voor iedereen? Ik ben iemand die onder de lichtste zonnebank na 10 minuten verbrand. Heb heel lichte kleur van haar en blauwe ogen. Zon moet ik niet eens proberen, factor 50+ zonnecreme werkt zelfs niet
Is er zekerheid dat het werkt? Super bruin hoef ik niet te zijn, als ik al van mijn spookheid vanaf ben, ben ik al tevreden
ja werkt bij iedereen, is volgens mij pas echt 1 iemand bij wie het niet hielp dacht ik, en dan vraag ik me af of die dan wel genoeg genomen heeft
het enigste wat jij en ik dus ook hebt is dat je iets meer nodig hebt dan iemand anders die van nature al bruin wordt
maar ik kan je verzekeren dat het dubbel en dwars waard is als je eenmaal mooi bruin bent wat je eerder nooit werdt160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postja werkt bij iedereen, is volgens mij pas echt 1 iemand bij wie het niet hielp dacht ik, en dan vraag ik me af of die dan wel genoeg genomen heeft
het enigste wat jij en ik dus ook hebt is dat je iets meer nodig hebt dan iemand anders die van nature al bruin wordt
maar ik kan je verzekeren dat het dubbel en dwars waard is als je eenmaal mooi bruin bent wat je eerder nooit werdt
Ok verkocht!
Heb je soms ergens fotos zodat ik jouw kleur kan zien? Want ik wil niet echt zo n oranje, brons-achtige kleur.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by blue_eye View PostOk verkocht!
Heb je soms ergens fotos zodat ik jouw kleur kan zien? Want ik wil niet echt zo n oranje, brons-achtige kleur.
enige tip wat ik je kan geven is doe het rustig aan en bouw het rustig op.
ook na het opbouwen rustig door blijven gaan, geloof me. het duurt iets langer maar je haalt er veel voordeel mee uit, dat heb ik nu wel gemerkt en andere mensen ook.
en begin niet eerder met zonnen voordat je verschil ziet in j huid. vooral met jouw huidtype160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment