Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik wil na mijn kuur clen nemen om massa te behouden. hoe ziet dan een schema eruit en hoe zou je dan moeten eten? meer eiwitten en minder kh met ietsjes minder kalorien?
eiwitten gewoon hoog houden (als je expres voor de kuur je eiwitten omhoog gegooid hebt kan je het wel wat verlagen) je koolhydraten langzaam proberen te verlagen tot je totaal ongeveer 500kcal minder per dag neemt. Uiteraard cardio blijven doen. 2 weken gebruiken 2weken niet, blijkt het beste te zijn, wat ik allemaal lees hier. Maar 2 dagen gebruiken 2 dagen niet kan ook...
Volgens mij is clen niet het ideale om massa te behouden, clen is een vetverbrander dacht ik of toch iets voor drger te worden. Wat adonis zegt is correct 2weken op en 2 weken af en hoog in eiwitten blijven.
Ik lver duidlijk in met clen. Zit nu in week 7 van mijn cut-cycle. Abs zijn goed zichtbaar. Maar heb een whopping 13 KG verloren. Moet wel zeggen dat ik meteen ben gaan cutten na mijn dbol-only, das geen aanrader. Ben erg tevreden met het cutresultaat, maar moet nog 5 weken. Dan 2 maanden au natural, dan gaan we aan de test/deca/dbol. Maar ik zou zeggen, nee. Overigens zit ik wel erg hoog in de clen 0.16 p/d. Ik zou het igg niet adviseren.
Als je massa wilt behouden moet je goed blijven eten en trainen zoals tijdens je kuur. Uiteraard wel nakuren met nolvadex of clomid.
Als je er clen bijneemt hoef je niet inteleveren zolang je bovenstaande aanhoudt en niet van dieet en training veranderd.
2 weken op 2 weken af werkt inderdaad het beste.
Dus gewoon goed eten wilt zeggen dat ik gewoon de verhouding bijv. 50kh-30ew-15vt
Dus niet zo dat ik de kh lager hoef te gaan en eiwitten hoger moet maken
En dus niet lager zitten in mijn kalorieen dan nodig is, maar dan ook niet hoger.
Ik zit nu op 4500 kal op trainingsdagen dan(niet trainingsdagen 4000), dan zou ik denk ik ong 3500 moeten zitten
lijkt me dat je alleen vet zal verbranden als je onder je kcal behoefte gaat zitten, met/zonder clen, maar als jij op 3500 zit en je verbrand ermaar zeg 3000 over de gehele dag, dan werkt het niet echt denk
ervaringen die ik hed meegekregen vertelden dat bij clen om goed droog te worden dus ong 6% je carsb flink moet verlagen geleidelijk en vetten en pro's omhoog knallen
Bij het gebruik van clen moeten inderdaad je carbs omlaag en je eiwitten omhoog. Het probleem is alleen dat als je dit meteen na een massa kuur doet je je winst voor een heel groot deel gaat inleveren.
Juist na een kuur is het belangrijk om te blijven eten en trainen zoals tijdens je kuur.
Om het bf% lager te houden.. Persoonlijk vind ik dat je tijdens een massa kuur het met je dieet moet zien te regelen en de stijging van je bf voor lief moet nemen.
Van clen gaat juist je hartritme omhoog en je lichaamstemp. is mijn ervaring, om massa te houden lijkt mij juist dat dit niet de bedoeling is.
Na je kuur gewoon goed op je eten blijven letten (veel eiwitten / weightgainers) misschien in combinatie met creatine..
Citaat[/b] (harold @ Nov. 18 2003,17:20)]Je kan natuurlijk ook clen in combinatie gaan nemen met winstrol zo lever je bijna geen spiermassa in.
Grtz..
Is 't wel zo verstandig meteen na de kuur na je nakuur weer meteen aan de winstrol te gaan? dan zal je daar ook weer voor moeten nakuren. Lijkt me niet
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment