Testo enthaat g.s.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ken iemand waar het pas na 4 dagen echt minder bij werd.
    Bij twijfel zeker naar de dokter gaan uiteraard. Lijkt toch op niet steriele spullen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

beste

Ik heb het flesje met alcohol zuivergemaakt en de spuit kwam rechtstreeks uit de verpakking. Ik denk dat het aan G.S. ligt weet het niet zeker. Maar tweemaal dezelfde pijn kan volgens mij niet aan de naald liggen
      groetjes patrick
      patrick

Comment

Bedoelde ook meer dat de inhoud dan niet steriel lijkt. Met de nadruk op lijkt.. Kan het niet zeker zeggen maar zoveel last en dan ook nog eens bulten is niet goed natuurlijk.

Greets...

Comment

beste,

Weer een dag verder, de pijn is nog erger geworden, ik heb een afspraak gemaakt bij de dokter. Vanacht heb ik koorts gehad lijkt dus op een ontsteking, ben benieuwd wat de dokter eraan doet. Ik laat het jullie wel weten is altijd interresant.
          groetjes patrick
          patrick

Comment

shit zeg triker, ik voel met je mee... als het komt door het gerief zelf gaan we met zen allen eens naar de afzender van je as....

veel succes...

greetz pumpman

Comment

beste,

Ik denk dat ik dezelfde dealer heb als vele andere hier.
              Mijn broer is gestart met boldone G.S. van dezelfde dealer en dat is wel o.k
              Ik denk dat ik pech heb. Maar voor mij geen injecties meer
              Pijn is fijn zeggen ze, maar geloof me dit is niet normaal ,
              Kan mijn been nog niet aanraken///
              groetjes patrick
              patrick

Comment

Beste Tricker

Ik weet zeker dat GS steriel is mijn leverancier heeft mij verteld dat als het niet goed steriel is je een ophoping krijgt van push wat je er door je arts eruit moet laten snijden.
                Het geval bij jou is dat het te sterk is en je een allergische reactie hebt gekregen het is een harde bal die warm aan voelt.
                Wat je moet doen is het omruilen voor Cypionte van Gs die is lichter gedoseerd en dar zijn geen klachten over.
                GS is het beste merk wat er op dit ogenblik is alleen is het jammer dat er gelijk wordt getwijveld als er iets gebeurd.
                Ik zelf heb dergelijke klachten bij propio en sustanon.
                Als je een goede leverancierhebt dan krijg je wat anders voor je spullen of je geld terug doethij het niet moet je op zoek naar een ander die niet alleen geld wil verdienen.
                Heb je **27 dan had je hem gelijk moeten mailen met je klachten hij heeft er veel kijk op.
                voor iedereen die ook wel een deze klachten heeft of het wil voorkomen je kan de vials van GS ook zelf even verhitten stop een naald zonder spuit door het rubber van de dop en zet het flesje 30 min de oven op 120 gr. alles is dan steriel.
                Na het zetten moet je altijd Herudoid smeren op de spuitplaats dit gaat zwellingen tegen.
                MVG BIGMAN

Comment

beste,

Ik zeg niet dat G.S. niet goed is, mijn broer gaat er perfect op
                  maar ik zit ermee (pijn Koorts etc)
                  Ik denk dat je gelijk hebt en is het een allergische reactie, te zwaar voor mij. voelt idd warm aan en de vorm van een bal kan ik er ook uit halen.
                  Dit is een discussiebord ,dus probeer ik hier te achterhalen wat het is, en het is ook goed voor andere te weten als ze er last van hebben, dat er aleens over gepraat is.
                  ALs ik weer bestel zal het zeker van G.S zijn, maar zal proberen eerst wat meer info te krijgen over producten,wat ik toch gedaan heb. (aldoende leert men)
                  Ik ben al netjes benaderd door leveranciers dus complimenten hiervoor, ze zijn gelukkig niet alleen op geld uit.
                  groetjes patrick
                  patrick

Comment

De zaken die je beschrijft komen me bekend voor hoor, ik heb dit ook al eens gehad met human gear, gebruik al jaren en heb geen enkel probleem met andere as maar toen ik fenylprop zette was het wel fout, injecteeer al jaren op dezelde manier en heb geen enkele moeite met 6 ml sus of andere tes in mn been. Maar 1 ml van dit en ik kon een week niet lopen...

Rood en gevoelig maar het trekt vanzelf weg en de keren erna kon ik er al wat beter tegen, je lichaam moet dus ook wennen aan elk soort.
                    Niet steriel zal het niet gweest zijn want dan komen de problemen niet zo snel maar na een aantal dagen pas en dan inderdaad een dikke bult met etter en pus....

Succes met je kuur verder...

Comment

He kerel,

Ik heb precies hetzelfde gehad na de injectie met Testo enanthaat van GS, kon ook niet lopen een dag erna en een week mank gelopen. Ik heb 3 keer gespoten en 3x last gehad. Ik ben ermee gestopt was bang dat het fake was. (toevallig in enschede gekocht?) Als je het daar gekocht hebt.. andere dealer zoeken..

Groetjes

Comment

beste,

Ik ben bij de dokter geweest,ze kon er met haar verstand niet bij,dat wij onze info van het net halen, je had haar gezicht moeten zien. Ze heeft mijn been na gekeken en het is geen ontsteking,maar een allergische reactie op waarschijnlijk teveel van het goeie.
                        Ze zij dat mijn spier enorm dik gezwollen was, maar dat het na verloop van tijd (kan dagen duren) wel weg zou trekken.
                        De dokters hebben er te weinig zicht op denk ik,wat ze met die problemen aanmoeten. Als het niet wegtrekt schrijft ze pencilline voor.
                        Groetjes patrick
                        patrick

Comment

Is met een week echt aanzienlijk minder let maar op.

Greets...

Comment

beste,

Het is zaterdag en nog steeds die fucking pain, maar het lijkt nu minder te worden.
                            IK heb een vervanger gekregen voor de testo enanthaat
                            namelijk Cypionaat, mijn vraagje kan ik met dezelfde doseringen doorgaan: 500mg Cypionaat/ week het is milder maar kan hier niet zoveel over vinden op het net.
                            Ik hoop deze week weer een doorstart te kunnen maken, is het niet voor niks geweest
                            groetjes patrick
                            patrick

Comment

heee broer hoe gaat ie vandaag hoop dat je weer wat kan lopen en trainen mooi fuck zo die ent doet dus pijn ja lijkt wel of ie mijn bil zelf wil verlaten was een test maar wel een pijnlijke de boldone is super spul ben nu in 3w 1kilo aangekomen maar oogt als5kilo volgende week winny erbij word knallen van gs word je groot dat is zeker [broer triker ]
                              patrick

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (triker @ Nov. 15 2003,12:07)]beste,

Het is zaterdag en nog steeds die fucking pain, maar het lijkt nu minder te worden.
                                IK heb een vervanger gekregen voor de testo enanthaat
                                namelijk Cypionaat, mijn vraagje kan ik met dezelfde doseringen doorgaan: 500mg Cypionaat/ week het is milder maar kan hier niet zoveel over vinden op het net.
                                Ik hoop deze week weer een doorstart te kunnen maken, is  het niet voor niks geweest
                                groetjes patrick
                                Is een langwerkende test dus 2x per week zetten is prima.
                                500mg per week ook.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X