1 kuur diverse test

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1 kuur diverse test

Ik zie altijd 1 test in een kuur.

Waarom zie ik nooit een kuur met diverse test ?

bv. 4 weken op sust 250 mg samen met testex 250 mg.

dan 4 weken op testex 250 mg met test E 250 mg.

Is dat nou zo raar? test is een test .toch???
    een gladde aal blijft altijd glad.

1 soort test is gemakzucht.

Met verschillende merken moet je rekening houden met kwaliteit en dosering. Niet elke fabrikant heeft dezelfde hoeveelheid testosteron per 1ML. Ook qua aankoop is gemakkelijker en dat je weet dat de potjes gewoon op zijn en je niet nog een half potje over hebt en alles. En dan moet je ook rekening houden dat je dezelfde esters gebruikt per ker dat je testosteron spuit.

Als het niet erg is dat je nog halve potjes over hebt aan het eind dan kun je het volgende doen. Begin met lange esters en laatste week of 2 overstappen op kortere esters om de dip minder te maken na afloop. Maar zou wel gewoon bij hetzelfde merk blijven en niet 250gr van het ene en 250gr van het andere zetten.

Comment

De bedoeling is om ultra sust en testex dus :350mg sust en 250mg testex te nemen van ug.om de 5 dagen voor 4 weken. Dan test E en testex beide 250 mg ook voor 4 weken. met een oraal van winny tabs.

Helaas zie ik nergens op het board iets van zulke kuren. Vaak enkel van 1 test. Jammer dus. Maar zijn er leden die ook test mengen? Graag dan een link van de gemaakte mix kuren.

Comment

Denk dat minder mensen of niemand het doen doordat je onstabiele bloedwaardes krijgt.
        Maar het soieso niet een gekke kuur ofzo.
        Maar ik zou het niet doen. Gwn voor 1 soort gaan. Of 8 weken Test C, en daarna 8 weken test E als je bv 16 weken kuurt.
        No Pain No Gain

Comment

Originally posted by hec_ View Post
          Denk dat minder mensen of niemand het doen doordat je onstabiele bloedwaardes krijgt.
          Maar ik zou het niet doen. Gwn voor 1 soort gaan. Of 8 weken Test C, en daarna 8 weken test E als je bv 16 weken kuurt.
          Hoezo onstabiele bloedwardes? Test E geeft zeker een stabiel waarde en als je test Cyp of een sust neemt om de 5 dagen is je waarde ook stabiel. Dus waarom zou je dat niet kunne doen?

Comment

Lijkt mij onlogisch. Verklaar je nader.

Comment

Klopt, sust is eigenlijk crap tenzij je minstens E3D injecteerd door de verschillende esters.

Wil je toch gaan googelen met verschillende esters zet dan de 1ste weken naast je Ent. wat prop EOD zodat je kuur sneller inkickt.

Niemand wil onstabiele waardes want dat leid enkel tot meer sides.
              Nor19 sucks

Comment

Zoals je zelf zegt, test is test. Dus waarom wisselen van test? Lijkt mij alleen maar lastiger, ook rekening houdend met de injectie interval.

Comment

Sust heeft 4 verschillende esters,met elk andere halfwaarde tijd enz. Dus zoiezo heb je onstabiele bloedwaardes door de crap sust.
                  Het ging me meer om de sust, en niet om de test E en C.
                  GR
                  No Pain No Gain

Comment

Sust heeft 4 verschillende esters,met elk andere halfwaarde tijd enz. Dus zoiezo heb je onstabiele bloedwaardes door de crap sust.
                    Het ging me meer om de sust, en niet om de test E en C.
                    GR
                    Maar als je de sust om de 4 dagen neemt is de waarde toch redelijk stabiel.

kan je toch rustig een test E erbij nemen van 250 mg die is ook stabiel.

Zou anders ziijn als je sust maar 1x per week zou nemen dan is het zeker onstabiel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X