test e, sust en deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• test e, sust en deca

he bn'ers,

ik ga binnenkort een kuur starten van test e op 500 en deca op 200 per week maar nu wil ik de eerste 2 weken nog sust er bij voor de kort/snelwerkende test en wil ik het dus:

week 1-2: 250mg/ml test e
    250mg/ml sust
    200mg/ml deca

voorziet iemand problemen met wat ik week 1-2 wil gaan doen. voor zover ik weet levert het geen probelem op.

meesten zullen misschien 2 weken kort vinden maar is voor mij genoeg want test e merk ik al in week 3.

na week 2 gewoon weer test e op 500 en deca op 200.

greetz

beter dbol als kickstart de eerste 4 weken op 40mg per dag.

Comment

en dan gewoon test-e meteen op 500. hoelang gaat je kuur duren?

Comment

ga geen dbol gebruiken, ben ik geen fan van. weet dat het een betere kickstarter is maar ik doe alleen de spuit vandaar sust als een soort veredelde kickstarter.

test e tot week 12 en de deca tot week 10

Comment

Waarom week 1-2 test e? Waarom eerst test e en dan sust? Waarom begin je niet meteen op de gewenste dosering?
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Week 1-2 250mg Test E en dan ook 250mg Sust? Als kickstart? Dianabol is ook verkrijgbaar als 25mg ml spuitbaar dus.. Maar 200mg Deca? Vind je dat niet wat weinig?

Comment

PS Dianabol: Methandrostenolone dus, is verkrijgbaar in 25mg-ml in 10ml vails en is vrij goedkoop

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                PS Dianabol: Methandrostenolone dus, is verkrijgbaar in 25mg-ml in 10ml vails en is vrij goedkoop
                Luister naar de Master.

Comment

Begin gwn met je test E 500mg en deca 200 mg.
                  De eerste 2 weken pak dan test prop ofzo als kickstart, of dianabol.
                  No Pain No Gain

Comment

Kan ook gewoon zonder kickstart je kuur beginnen hoor.
                    Anders zou ik test prop nemen.
                    Who's the Chef

Comment

je zegt toch dat je test vrij snel merkt.. Zou het dan zo houden zonder kickstart, ofwel frontload ?

Comment

Originally posted by Been View Post
                        Kan ook gewoon zonder kickstart je kuur beginnen hoor.
                        Anders zou ik test prop nemen.
                        Mijn voorkeur ook. Gwn eerste 2 weken test prop nemen samen met de test E.
                        Alleen moet je die test p wel eod of 3x per week spuiten de eerste 2 weken.
                        No Pain No Gain

Comment

@ knulletje:

deca op 200 is voor mij genoeg. ik niet meer nodig
                          dboll zowel tabs als vloeibaar is voor mij geen optie. dboll is bij mij uit de gratie.

@ the rest:

de sust zit er ook in omdat ik dit niet eerder heb gedaan omdat ik sust overgewaard en overprijsd vond in verhouden met test e. ik heb 2 sust ampullen gratis gekregen van mijn trainingsmaat die ze overhad, en als sust dus gratis is wordt het wel interessant natuurlijk.
                          mijn kuur was eerst ook alleen test e op 500 en deca op 200. maar dacht dus met die 2 sust ampullen....laat ik het eens proberen en zodoende kwam week 1-2 tot stand

Comment

deca op 200 mg is goed als het niet je eerste kuurtj is mag je wel verhogen.. Wat waren je gains met de vorige test deca kuur ?

Comment

dit is de eerste keer deca vandaar dat die 200 voldoende is voor mij. dus gains is nog afwachten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X