Gewrichtsklachten bij as

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gewrichtsklachten bij as

Hi,

Ik las op een VS Board (Anabolic Revieuw)dat bij gebruik van winstrol je grote kans hebt op gewrichtsklachten, omdat het je uit zou drogen.
    Nou vind ik dat al heel banaal want winstrol droogt je toch niet uit? (toch?)
    In combinatie met equipose werd al helemaal afgeraden om dat dit hetzelfde zou doen en 1 +1 =2.

Nou had ik (en ik weet niet meer waar) al eerder gelezen op een NL site dat deze stack juist een harde droge look geeft en een aanrader voor een wedstrijd voorbereiding zou zijn.

Hebben die gasten in de VS misschien andere spullen dan hun gewrichtsproblemen ervaren of hoe zit dat?

dit heb ik zelf nooit gezien...
    ik heb juist gelezen dat winstrol goed is voor de gewrichten.
    Winstrol word namelijk ook gebruikt met mensen die osteoporose hebben. En je word alleen droog van winstrol als je voeding (en cardio) op orde zijn (heb ik zelf gemerkt). Dus denk dat het misschien in extreme gevallen waar kan zijn. heb je misschien ene linkje of zo?
    I live to end the game

Comment

In extreme gevallen met extreme hoeveelheden kan alles. Heb er nooit eerder van gehoord wat niet wil zeggen dat het niet zou kunnen natuurlijk.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Winstrol en EQ hebben allebei als eigenschap dat ze vochtafdrijven. Hierdoor krijg je zon harde look.

Echter het vocht tussen je gewrichten wordt ook minder. Dat heeft als gevolg dat sommige mensen gewrichtspijnen krijgen. Want normaal vangt het vocht "de klap" op, nu echter het bot.

En het heeft niet veel met extreme dosissen te maken. Ligt er maar aan hoe gevoelig je ervoor bent. Sommige hebben het al bij een lage dosis.

Comment

Oke duidelijk verhaal
          Neem aan dat extreme dosissen het wel verergeren als je al gevoelig bent?

Greets...

Comment

en als je daarbij optelt, dat winstrol botgroei bevordert, kan het missch. wel es krapjes worden tussen je botten. ik kijk er iig niet vreemd van op.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

kan het ook niet te maken hebben dat je als je op as traint, je eigen limits soms veel te ver pushed (qua gewicht)- waardoor je sneller kans hebt op blessures? Ook het feit dat spieren sneller groeien dan pezen kan hier wel mee te maken hebben denk ik... don't shoot me if i'm wrong.

pumpman

Comment

Speelt zeker ook een rol.

Greets...

Comment

Winstrol stimuleert de aanmaak van collageen, het enige probleem is dat het ook makkelijker/sneller beschadigd gedurende de tijd dat je Winstrol gebruikt.
                  Voor zover ik weet veroorzaakt equipoise dit probleem niet, het neigt meer naar het effect van Deca.. het smeert de gewrichten..
                  Als je last van je gewrichten krijgt door Winstrol zou ik stoppen met Winstrol. Niet iedereen krijgt er last van, het heeft denk ik te maken met hoever je collageen al versleten is.
                  Je zou ook kunnen proberen glucosamine te nemen, om je collageen te versterken.

Groeten,
                  Stomper

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X