Ritalin in combinatie met as

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ritalin in combinatie met as

Ben sindskort begonnen met Ritalin omdat ik een vorm heb van ADHD. Maar ik ga volgende week ook beginnen met AS te weten Susta, en dianabol. Kan dit eigenlijk wel samen en heeft iemand toevallig hier ervaring mee.

Groetjes..

Op ergogenics staat een link naar een site waar je kan kijken welke medicijnen problemen met elkaar geven.... of in dit geval geen problemen... groeten Red
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

http://www.biam2.org/www/assMCA_EVITER.html deze site als het goed is... maar kan je geen info van je dokter krijgen??
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Het lijkt me niet echt goed samen maar dan doel ik meer op adhd met as samen. Heb geen onderbouwende argumenten ofzo maar j\ken mensen die adhd hebben(zullen wel veel verschillende vormen zijn)en die zijn een stuk aggresiever dan menig mens en as maakt je toch wat opgefokter volgens mij dus dat samen is vragen om problemen of niet?
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Check die nsite van Red en nog belangrijker vraag je huisarts om advies. Dit is zo specifiek ik denk niet dat iemand anders je het juiste antwoord kan geven.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

beste,

Ritalin is niet niks, dus denk dat je beter even met de arts kan overleggen. Het zijn 2 tegenpolen in mijn ogen.
            succes
            patrick

Comment

Bedankt.. ik ga eerst ff checken op de site's die jullie mij hebben voorgelegd.. als daar geen antwoord op komt.. tja dan zal ik toch maar ff naar de dokter moeten.. (bah)

Gr...

Comment

Zou hoe dan ook die dokter raadplegen als ik jou was ook al zie je er blijkbaar tegen op.
                Ongetwijfeld zal hij zeggen 'niet doen' maar laat het hem goed onderbouwen zodat je zijn motivatie snapt en je het niet af kan doen als gewoon tegen as gebruik in het algemeen zijn.
                Bij mijn beste weten wordt Ritalin niet vaak en zeker niet zomaar aan volwassenen voorgeschreven. Zelfs bij kinderen zijn de meeste artsen minder snel met voorschrijven dan in het verleden.
                Als de arts dit in jouw geval wel heeft voorgeschreven lijkt me hier geen sprake van 'een beetje' ADHD. Echt goed onderbouwen kan ik het net als Dino helaas niet maar mijn gevoel en ervaring met ADHD in mijn omgeving zeggen dat het me absoluut géén goed idee lijkt.
                Daarbij zeg je ook nog eens nog maar kort Ritalin te gebruiken, dat is in mijn ogen alleen maar een extra motivatie om geen as te gebruiken. Kijk eerst maar eens goed aan wat dit met je doet voordat je nog meer chemische rotzooi in je lichaam gaat stoppen...

Comment

Bedankt allemaal, ik ga advies inwinnen bij de dokter..
                  Nog ff de drempel over..

Comment

Zeker doen, succes!

Greets...

Comment

Lijkt me een goed besluit Dorenveld, succes uiteraard en laat je even weten wat de reactie is?

Comment

Ik laat het zeker weten.....

Gr,.

Comment

Hallo allemaal,

Ik ben erachter hoor, als eerste zei de dokter dat ik gek was dat ik aan die rommel begon, maar goed dat wist ik natuurlijk wel, Ritalin heeft geen neven effecten op de lever nieren end. Dus wat dat betreft zit het wel goed, echter Ritalin kan wel de bloeddruk verhogen of verlagen, verstandig was dus ook om elke dag dat je AS gebruikt om je bloeddruk te meten. Dus kortom, je kan het gebruiken naast Ritalin alleen let op je bloeddruk.
                          Groeten....................

Comment

Inderdaad weer wat geleerd.
                            Goed ook dat je dokter meteen op de hoogte is dat kan nooit kwaad.

Greets...

Comment

Weet iemand toevallig waar ik een goeie bloeddruk meter kan kopen, volgens mij is die wel te koop... iemand een suggestie?

Gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X