Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ben sindskort begonnen met Ritalin omdat ik een vorm heb van ADHD. Maar ik ga volgende week ook beginnen met AS te weten Susta, en dianabol. Kan dit eigenlijk wel samen en heeft iemand toevallig hier ervaring mee.
Op ergogenics staat een link naar een site waar je kan kijken welke medicijnen problemen met elkaar geven.... of in dit geval geen problemen... groeten Red
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Het lijkt me niet echt goed samen maar dan doel ik meer op adhd met as samen. Heb geen onderbouwende argumenten ofzo maar j\ken mensen die adhd hebben(zullen wel veel verschillende vormen zijn)en die zijn een stuk aggresiever dan menig mens en as maakt je toch wat opgefokter volgens mij dus dat samen is vragen om problemen of niet?
Check die nsite van Red en nog belangrijker vraag je huisarts om advies. Dit is zo specifiek ik denk niet dat iemand anders je het juiste antwoord kan geven.
Bedankt.. ik ga eerst ff checken op de site's die jullie mij hebben voorgelegd.. als daar geen antwoord op komt.. tja dan zal ik toch maar ff naar de dokter moeten.. (bah)
Ik ben erachter hoor, als eerste zei de dokter dat ik gek was dat ik aan die rommel begon, maar goed dat wist ik natuurlijk wel, Ritalin heeft geen neven effecten op de lever nieren end. Dus wat dat betreft zit het wel goed, echter Ritalin kan wel de bloeddruk verhogen of verlagen, verstandig was dus ook om elke dag dat je AS gebruikt om je bloeddruk te meten. Dus kortom, je kan het gebruiken naast Ritalin alleen let op je bloeddruk.
Groeten....................
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment