Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
doe es normaal, cur!!! doe jij prop met zo'n dikke???
ik doe prop overal schouders, benen altijd met 0,4 dikke naald. gaat perfect. voel je niks van de prik
Prop in billen benen??..watje!!! hahaha
schouders, biceps, triceps kuiten etc..alles gebruiken als je aan de prop zit bro!!! en elke dag prikken...beter 50 elke dag dan 100 mg om de dag...trust me!
D.W.
***Geweld eindigt waar respect begint***
____
Email:
schouders, biceps, triceps kuiten etc..alles gebruiken als je aan de prop zit bro!!! en elke dag prikken...beter 50 elke dag dan 100 mg om de dag...trust me!
D.W.
Heb de prop van GS gehaald, dat wordt dan een halve cc per dag, dacht eigenlijk meer om dan 200 mg eod te schieten.
Citaat[/b] (bruce @ Nov. 24 2003,23:04)]doe es normaal, cur!!! doe jij prop met zo'n dikke???
ik doe prop overal schouders, benen altijd met 0,4 dikke naald. gaat perfect. voel je niks van de prik
Ik zet met de prop altijd wat deca mee vandaar de 0.6mm. Voel je niks van overigens..
waar die 'm wel niet allemaal instekken is echt niet gezond (in je nek bijv.) maar wel allemaal echt mogelijk.
maatje van mij werkt in het ziekenhuis en bevestigd dat het allemaal zonder problemen kan...
ik ben er niet zo zeker van, hou het lekker bij benen en billen en triceps
Better regret doing something, than regretting that you've never done it....
Citaat[/b] (bruce @ Nov. 26 2003,17:21)]wat is er mis met nek? als de spier dik genoeg is kan je er zo 4cm in drukken. gegege
het lijkt wel raar, natuurlijk, maar of je nou in je bovenbeenspier prikt of in je bicep of wat ook. het is allemaal hetzelfde weefsel. dusss...
Ik denk dat jij je trapezius bedoelt want het kan aardig link zijn als je hem echt in je nek steekt (slagaders en zenuwbanen).... ze hebben bij mij wel eens bloed afgenomen via de halsslagader en ik kan je vertellen dat is geen pretje...
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment