Welke maat naalden gebruiken jullie bij test prop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke maat naalden gebruiken jullie bij test prop

Bedoeling is voor benen en billen.

Grtz

Benen 0.6x25mm en billen 0.8x35mm.

Greets....
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

doe es normaal, cur!!! doe jij prop met zo'n dikke???
      ik doe prop overal schouders, benen altijd met 0,4 dikke naald. gaat perfect. voel je niks van de prik
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Prop in billen benen??..watje!!! hahaha

schouders, biceps, triceps kuiten etc..alles gebruiken als je aan de prop zit bro!!! en elke dag prikken...beter 50 elke dag dan 100 mg om de dag...trust me!

D.W.
        ***Geweld eindigt waar respect begint***
        ____
        Email:

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (dutch windmill @ Nov. 25 2003,14:05)]Prop in billen benen??..watje!!! hahaha

schouders, biceps, triceps kuiten etc..alles gebruiken als je aan de prop zit bro!!! en elke dag prikken...beter 50 elke dag dan 100 mg om de dag...trust me!

D.W.
          Heb de prop van GS gehaald, dat wordt dan een halve cc per dag, dacht eigenlijk meer om dan 200 mg eod te schieten.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (bruce @ Nov. 24 2003,23:04)]doe es normaal, cur!!! doe jij prop met zo'n dikke???
            ik doe prop overal schouders, benen altijd met 0,4 dikke naald. gaat perfect. voel je niks van de prik

Ik zet met de prop altijd wat deca mee vandaar de 0.6mm. Voel je niks van overigens..

Greets...

Comment

Ben het helemaal eens met DW dat het een wezenlijk verschil maakt of je prop e.d of e.o.d zet..

Greets...

Comment

Naald in zijn geheel erin of gedeeltelijk.

Grtz

Comment

Net als met andere dingen heel dat ding erin...

Greets...

Comment

Is er niet ergens een site waar staat welke as hoelang werkt en dus hoe vaak je moet zetten (word een beetje maf van al afkortingen )
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

yep die site is er: http://www.spotinjections.com/index2.htm

waar die 'm wel niet allemaal instekken is echt niet gezond (in je nek bijv.) maar wel allemaal echt mogelijk.
                      maatje van mij werkt in het ziekenhuis en bevestigd dat het allemaal zonder problemen kan...
                      ik ben er niet zo zeker van, hou het lekker bij benen en billen en triceps
                      Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

wat is er mis met nek? als de spier dik genoeg is kan je er zo 4cm in drukken. gegege

het lijkt wel raar, natuurlijk, maar of je nou in je bovenbeenspier prikt of in je bicep of wat ook. het is allemaal hetzelfde weefsel. dusss...
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nog ff wat vergeten, welke maat spuit, heb hier nog 10 ml en 20 ml spuiten liggen. Zijn denk ik een beetje te groot. Heren schiet u maar.

Comment

Zou niet groter nemen als 5ml in jouw geval. 2ml moet ook kunnen.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (bruce @ Nov. 26 2003,17:21)]wat is er mis met nek? als de spier dik genoeg is kan je er zo 4cm in drukken. gegege

het lijkt wel raar, natuurlijk, maar of je nou in je bovenbeenspier prikt of in je bicep of wat ook. het is allemaal hetzelfde weefsel. dusss...
                              Ik denk dat jij je trapezius bedoelt want het kan aardig link zijn als je hem echt in je nek steekt (slagaders en zenuwbanen).... ze hebben bij mij wel eens bloed afgenomen via de halsslagader en ik kan je vertellen dat is geen pretje...
                              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X