Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
wil in april beginnen en dacht aan een 300 tot 400 euro te spenderen
denk wel dat ik daar een leuk kuurtje voor heb zo ongeveer
weet nog niet precies wat en hoeveel maar ben druk bezig met het bestuderen van as
JAJA 2*180 bankdruk eindelijk
Lang voor getraind
nu verder schema van beentje
ik ben juist aan mijn eerste gestart en deze koste mijn 150 euro inclusief nakuur, maar de volgende zal wel rond de 300-400 liggen denk ik , maar dat is pas voor over een jaar of twee dus kan nog sparen
ik was zo'n 600 kwijt voor ongeveer 10 kuren, maar heb het wel zelf gehaalt in het buitenland...
dat is ook de enige manier om zeker te weten dat je spullen echt zijn en zonder dat je er te veel voor betaald.
gewoon bij het plannen van je vakantie rekening mee houden, oja en grote enveloppen mee nemen met van die luchtbubbelcoating aan de binnenkant want die hebben ze niet in het buitenland (thans moeilijk te krijgen)
Better regret doing something, than regretting that you've never done it....
ooit bij mn eerste werd ik opgelicht. 1135 guldentjes.
heb normaal voor ong. 500-600 euro, maar ook wel es voor 960 euro. hangt er helemaal vanaf wat je neemt natuurlijk.
en: ik neem alleen officiele merken,dus dat is ook iets duurder.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment