Het anabole hart

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een van de redenen dat ik geen deca wil gebruiken.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by leroyw View Post
      anabolen zijn zeker niet gezond voor je, maar nogmaals we leven in een maatschappij waar alles snel snel moet en de mensen kijken tegenwoordig niet meer naar de kleine lettertjes....

het gezegde is niet voor niets: voor niets gaat de zon op....

je krijgt niets makkelijk.....

daarom altijd voorzichtigheid is geboden weet waar je mee bezig bent....
      Daar ben ik helemaal mee eens
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by leroyw View Post
        Dit is een goed stukje van je, het is iets waar veel mensen niet over nadenken, je zal merken als je heel lang anabolen gebruikt je ook soort van bobbeltjes in je ader krijgt soms.....

a.s. gebruiken heeft heel veel bijwerkingen waar niemand bij stil staat op latere oudere leeftijd kan je er veel last van krijgen o.a. slaap problemen.

we leven in een maatschappij waar alleen vandaag telt.....

Goed stukje..
        Idd Leroyw, as gebruiken heeft veel bijwerkingen waar niemand bij stil staat, het wordt ons wel verteld door de oude rotten maar als jong gastje wil je dat niet geloven want zoiets kan mij toch niet overkomen denken ze dan.

Ik ben nu zo een oude rot en kijk nu heel anders tegen as aan dan 10 jaar geleden, want toen moest het, het moest van mezelf.

En die slaapproblemen die heb ik eraan overgehouden

Grtz
        snipke
        stil growing

Comment

Slaap problemen is wel zuur snip,

Zelf zou ik het advies hier meer dan 2keer doorlezen als het hier gegeven word. mannen met ervaring op langere termijn.

Comment

Ja en over een week staat op dezelfde site weer een onderzoek die het tegendeel wil/kan aantonen.
            Leuke site hoor dat Ergogenics maar het staat echt stijf van tegenstrijdige artikelen dus ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.

Comment

Originally posted by snipke View Post
              Idd Leroyw, as gebruiken heeft veel bijwerkingen waar niemand bij stil staat, het wordt ons wel verteld door de oude rotten maar als jong gastje wil je dat niet geloven want zoiets kan mij toch niet overkomen denken ze dan.

Ik ben nu zo een oude rot en kijk nu heel anders tegen as aan dan 10 jaar geleden, want toen moest het, het moest van mezelf.

Grtz
              snipke
              Slaap je helemaal niet meer? Of onrustig ofzo?

Comment

Sorry voor mijn oppervlakkige reactie, maar ik zou zeggen gewoon geen AS gebruiken, dan hoef je je er ook niet druk over te maken. Maar dat is denk ik nogal kort door de bocht.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Ik schrok even, want ik dacht dat ik de enige was die het niet wist... Je kunt de test lezen op Ergogenics, Mega doses nandrolon gevaarlijker voor hart dan testosteron, daar scroll je naar beneden en kunt in een hokje naar dit toe..... Sorry ik ben n leek met n laptop, dus kan het niet zelf plaatsen....
                  Tjsa je noemt nu wel de anti-aas site.....

Comment

Originally posted by ukkie View Post
                    Ja en over een week staat op dezelfde site weer een onderzoek die het tegendeel wil/kan aantonen.
                    Leuke site hoor dat Ergogenics maar het staat echt stijf van tegenstrijdige artikelen dus ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
                    You're damn right !!

Comment

Originally posted by jordy View Post
                      Sorry voor mijn oppervlakkige reactie, maar ik zou zeggen gewoon geen AS gebruiken, dan hoef je je er ook niet druk over te maken. Maar dat is denk ik nogal kort door de bocht.
                      Dat is het. Maar dat maakt het er niet minder wijs op.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Grtz
                        snipke
                        Ik dacht dat boldone juist de boosdoederde was. Van de de deca wist ik dat niet. idd is deca als mild afgespiegeld. Dus onterecht. Geert meer rede om dat niet meer te gebruiken, verstandiger is om gewoon te stoppen met as.
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

antwoord

ahley op je vraag van het slapen: slapen is zo kut dat je elke 2 uur wakker word dit gebeurd ongeveer 2 dagen daarna ben je zo moe dat je weer een dagje doorslaapt en ik blij ben dat 6 ik 7 uur achter mekaar doorslaap....

Ik heb altijd gezegd voor mijn geen slaappillen maar het is wel al heel lang aan de gang dit, misschien in de toekomst dat ik af en toe eens een doorslaper neem maar dat is nu nog geen optie....

van a.s. verandert ook zwaar je karakter het gevoel ik heb schijt aan de wereld en wie er ook tegen me zeikt het boeit me toch niet waardoor je vaak in relationele sferen ruzie krijgt....

ik moet de kleine weg brengen dus kan niet verder gaan helaas........

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                            Slaap je helemaal niet meer? Of onrustig ofzo?
                            Bij mij is slaapapneu vast gesteld , dus ik slaap nu met een c pap toestel, dit toestel blaast lucht in mijn keel waardoor deze open kan blijven. Maar buiten de slaapapneu heb ik ook gewoon een slaapprobleem, ik neem inslapers alsook doorslapers en toch slaap ik maar 2 uur per nacht.

Maar volgende week begin ik aan een slaaptraining van 6 weken, hier wordt speciaal getraind om tot een normale terug te komen, dit is in het ziekenhuis onder controle van enkele proffessors, en ik hoop dat dit me zal helpen

Grtz
                            snipke
                            stil growing

Comment

Hoop het ook voor je bro.

sigpic

Comment

Bij mij is slaapapneu vast gesteld , dus ik slaap nu met een c pap toestel, dit toestel blaast lucht in mijn keel waardoor deze open kan blijven. Maar buiten de slaapapneu heb ik ook gewoon een slaapprobleem, ik neem inslapers alsook doorslapers en toch slaap ik maar 2 uur per nacht.

Maar volgende week begin ik aan een slaaptraining van 6 weken, hier wordt speciaal getraind om tot een normale terug te komen, dit is in het ziekenhuis onder controle van enkele proffessors, en ik hoop dat dit me zal helpen

Grtz
                                snipke
                                Dat is best wel een heftig probleem.
                                Veel succes met je behandeling, ik hoop dat het wat voor je doet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X