Een van de redenen dat ik geen deca wil gebruiken.
Het anabole hart
Collapse
X
-
Originally posted by leroyw View Postanabolen zijn zeker niet gezond voor je, maar nogmaals we leven in een maatschappij waar alles snel snel moet en de mensen kijken tegenwoordig niet meer naar de kleine lettertjes....
het gezegde is niet voor niets: voor niets gaat de zon op....
je krijgt niets makkelijk.....
daarom altijd voorzichtigheid is geboden weet waar je mee bezig bent....ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by leroyw View PostDit is een goed stukje van je, het is iets waar veel mensen niet over nadenken, je zal merken als je heel lang anabolen gebruikt je ook soort van bobbeltjes in je ader krijgt soms.....
a.s. gebruiken heeft heel veel bijwerkingen waar niemand bij stil staat op latere oudere leeftijd kan je er veel last van krijgen o.a. slaap problemen.
we leven in een maatschappij waar alleen vandaag telt.....
Goed stukje..
Ik ben nu zo een oude rot en kijk nu heel anders tegen as aan dan 10 jaar geleden, want toen moest het, het moest van mezelf.
En die slaapproblemen die heb ik eraan overgehouden
Grtz
snipkestil growing
Comment
-
Originally posted by snipke View PostIdd Leroyw, as gebruiken heeft veel bijwerkingen waar niemand bij stil staat, het wordt ons wel verteld door de oude rotten maar als jong gastje wil je dat niet geloven want zoiets kan mij toch niet overkomen denken ze dan.
Ik ben nu zo een oude rot en kijk nu heel anders tegen as aan dan 10 jaar geleden, want toen moest het, het moest van mezelf.
Grtz
snipkeความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostIk schrok even, want ik dacht dat ik de enige was die het niet wist... Je kunt de test lezen op Ergogenics, Mega doses nandrolon gevaarlijker voor hart dan testosteron, daar scroll je naar beneden en kunt in een hokje naar dit toe..... Sorry ik ben n leek met n laptop, dus kan het niet zelf plaatsen....
Comment
-
Originally posted by ukkie View PostJa en over een week staat op dezelfde site weer een onderzoek die het tegendeel wil/kan aantonen.
Leuke site hoor dat Ergogenics maar het staat echt stijf van tegenstrijdige artikelen dus ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostSorry voor mijn oppervlakkige reactie, maar ik zou zeggen gewoon geen AS gebruiken, dan hoef je je er ook niet druk over te maken. Maar dat is denk ik nogal kort door de bocht."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by snipke View PostIdd Leroyw, as gebruiken heeft veel bijwerkingen waar niemand bij stil staat, het wordt ons wel verteld door de oude rotten maar als jong gastje wil je dat niet geloven want zoiets kan mij toch niet overkomen denken ze dan.
Grtz
snipkeeen gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
antwoord
ahley op je vraag van het slapen: slapen is zo kut dat je elke 2 uur wakker word dit gebeurd ongeveer 2 dagen daarna ben je zo moe dat je weer een dagje doorslaapt en ik blij ben dat 6 ik 7 uur achter mekaar doorslaap....
Ik heb altijd gezegd voor mijn geen slaappillen maar het is wel al heel lang aan de gang dit, misschien in de toekomst dat ik af en toe eens een doorslaper neem maar dat is nu nog geen optie....
van a.s. verandert ook zwaar je karakter het gevoel ik heb schijt aan de wereld en wie er ook tegen me zeikt het boeit me toch niet waardoor je vaak in relationele sferen ruzie krijgt....
ik moet de kleine weg brengen dus kan niet verder gaan helaas........
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostSlaap je helemaal niet meer? Of onrustig ofzo?
Maar volgende week begin ik aan een slaaptraining van 6 weken, hier wordt speciaal getraind om tot een normale terug te komen, dit is in het ziekenhuis onder controle van enkele proffessors, en ik hoop dat dit me zal helpen
Grtz
snipkestil growing
Comment
-
Originally posted by snipke View PostBij mij is slaapapneu vast gesteld , dus ik slaap nu met een c pap toestel, dit toestel blaast lucht in mijn keel waardoor deze open kan blijven. Maar buiten de slaapapneu heb ik ook gewoon een slaapprobleem, ik neem inslapers alsook doorslapers en toch slaap ik maar 2 uur per nacht.
Maar volgende week begin ik aan een slaaptraining van 6 weken, hier wordt speciaal getraind om tot een normale terug te komen, dit is in het ziekenhuis onder controle van enkele proffessors, en ik hoop dat dit me zal helpen
Grtz
snipke
Veel succes met je behandeling, ik hoop dat het wat voor je doet.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-